2023-10-07, 00:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trottsipottsi
Menar du i kommentarerna under efterlysningen på Henrik hon delat?
Verkar inte som att alla kan se dem längre?

Tar gärna del av kommentarerna
Ja, i vilket jävla forum hittar du kommentarerna? Och vad heter råttan?
Citera
2023-10-07, 00:38
Medlem
Citat:
Menar du i kommentarerna under efterlysningen på Henrik hon delat?
Verkar inte som att alla kan se dem längre?

Tar gärna del av kommentarerna
Kan inte se dem. Kanske mamma tagit bort dessa. Hon påstod att lilla melvin inte alls var anhållen att han låg i sin säng o sov.
Citera
2023-10-07, 00:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AliasAnnaBella
Ja, i vilket jävla forum hittar du kommentarerna? Och vad heter råttan?

De fanns på Facebook innan, namnet finns längre bak i tråden
Senast redigerad av Trottsipottsi 2023-10-07 kl. 00:47.
Citera
2023-10-07, 00:47
Medlem
Citat:
De fanns på Facebook innan, namnet finns längre bak i trådden
M3lvin lund3ll
Citera
2023-10-07, 00:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Astrido
Kan inte se dem. Kanske mamma tagit bort dessa. Hon påstod att lilla melvin inte alls var anhållen att han låg i sin säng o sov.
Skrev hon det? Kollade inlägget strax före det försvann och såg inte någon kommentar från henne.

Tillägg 1. ser fortfarande kommentarerna men inget från mamman.

Tillägg 2. Kommentarer borta, men antalet kommentarer syns fortfarande och de var gjorda av 3 personer-ingen av dem var Malin.
Senast redigerad av PIL 2023-10-07 kl. 00:56.
Citera
2023-10-07, 00:54
Medlem
why123s avatar
Ursäkta om jag kommer med en dum fråga, men jag tyckte jag läste något om att systern hade sett
Henriks sista position på snapkartan. Hur gammal är hon och bor hon tillsammans med pappan och Henrik?
Citera
2023-10-07, 01:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Andy Frain
Oavsett hur detta slutar så lär ju inte den där Mika bli nominerad till ”årets papa” inom sinom tid…

”Man går som i ett vakuum”
Bra beskrivning på hålrummet bakom hans pannlob.

Varför tjatas det så mycket om hans pappa i den här tråden? Varför skiva sådana dumma, elaka saker?!? Han måste må fruktansvärt nu. Det fattar du väl att det känns som ett vakuum i den situation de befinner sig i? De kämpar nog med att försöka att inte tänka tanken att han skulle kunna vara död. De hoppas väl allt de kan att han ska hittas vid liv. Jag lider med familjen, fruktansvärt. Läste i tråden att han förlorade sin mamma för x antal år sedan. Så familjen har ju redan råkat ut för en hemsk förlust.

Hoppas verkligen han hittas vid liv.
Citera
2023-10-07, 01:40
Medlem
Herr-Skarprattares avatar
Om den här Fabbe hade beef med Henrik och fick MD att kidnappa honom, varför försvann Fabbe samtidigt? Skulle MD ha kidnappat bägge två? Varför?
Citera
2023-10-07, 01:46
Citat:
Ursprungligen postat av M.J.A
Föräldrar är olika och olika barn har olika föräldrar och olika förutsättningar.
Naturligtvis är det få föräldrar som går och lägger sig obemärkt utan kontakt med sin 15-åring under dag och kväll, men det finns många barn som har föräldrar som ”inte bryr sig” heller. Inte sällan pga hur man själv blev uppmärksammad som barn.
Det finns helt enkelt olika föräldrar, och det betyder inte nödvändigtvis att man skulle vilja sitt barn illa. Än mindre göra sitt barn illa självt.

Att det sitter personer anhållna här tyder naturligtvis på något. Det är inget polisen bara plockat upp på gatan med anhållande bara för att man känner för det. Det ligger ju något bakom gripandet, helt uppenbart.
Polisen vet med det sagt helt säkert mycket mer än vad man säger i media.

Mvh
Trebarnspappa

För min del var det från elva års ålder som ingen viste om jag kom hem eller inte, om jag var ute hela natten eller inte. Föräldrar kan också gå igenom kriser, och har dom inte fått rätt uppmärksmahet, eller ingen uppmärksamhet som barn så blir det lätt att dom upprepar samma med sina egna barn.

Det är synd att vi inte lägger mer resurser på att hjälpa föräldrar som har det svårt. Mika vill nog inget hellre än att hans son hittas vid liv.
Citera
2023-10-07, 02:01
Citat:
Ursprungligen postat av Flatliners
– Vi har goda förhoppningar om att hitta Henrik vid liv. Det är utifrån den målbilden vi jobbar, säger Peter Sörstedt.

Hoppas att det stämmer
Citera
2023-10-07, 02:28
Medlem
Sluta klanka ner på pappan!! Stötta honom istället, tänk hur dåligt han måste må, vilken mardröm.
Tror att ni som klankar ner försöker flytta fokus..
Citera
2023-10-07, 03:01
Medlem
Har det i tråden framkommit namn och bild på några misstänkta? Och möjligt motiv?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in