2023-10-01, 19:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 7sover
Da er det bare ufattelig trist hele greia. JAH virker som en ordentlig type når smårykter om filleting er det eneste folk har gravd opp på 6 uker.

Dersom det er sjalusi og at alt henger sammen skjønner jeg ikke hva Avhørt-gjengen holder på når de heller bensin på bålet innledningsvis (mye større enn de så for seg). Da er det enten inkompetanse eller jakten på lyttere som har gjort at all integritet er satt til side

Nåja.

Damer, penger og makt. Løsningen ligger stort sett der, men tviler på at denne saken kun handler om det førstnevnte.
Citera
2023-10-01, 19:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svartediket
Politiet har som sagt ikke utelukket flere pågripelser.

Det er også noe selvmotsigende i følgende sitat fra NRK sin artikkel:
En av politiets hovedhypoteser er at sjalusi knyttet til en hendelse flere år tilbake i tid, skal være noe av foranledningen til at Jonas Aarseth Henriksen ble skutt og drept.

Det får NRK opplyst.

– Vi har ingen kommentar til konkrete, mulige motiver annet enn at vi jobber ut fra flere teorier om hva som kan være motivet for drapet, sier politiadvokat Tine Henriksen.
Kilde

NRK "får ppplyst" at hovedmotivet er sjalusi, mens politiet jobber ut fra flere teorier og vil ikke kommentere ytterligere.

Mon tro hvem som har "opplyst" NRK om dette?

forøvrig veldig spesielt intervju med KØS sin advokat på NRK, virket som om klienten var i DEEP SHIT ( men det bør jo ikke skinne så kraftig igjennom..., veldig rart faktisk.. men mulig advokaten har en dårlig dag på jobb...)
Citera
2023-10-01, 19:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tenketanken1
forøvrig veldig spesielt intervju med KØS sin advokat på NRK, virket som om klienten var i DEEP SHIT ( men det bør jo ikke skinne så kraftig igjennom..., veldig rart faktisk.. men mulig advokaten har en dårlig dag på jobb...)

tror KØS hadde banket sin egen advokat om han hadde fått sett dette....
Citera
2023-10-01, 19:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crinna
Fins nesten ikke kommentarer fra gutter på dama t KØS sine fine bilder av seg selv. Lukter ekstrem sjalusi lang vei.

Hvis dette viser seg å være et drap kun pga sjalusi, da lurer jeg mye på hvordan KØS er som person. Har han mange gode venner? Og hva levde han av? Firmaene hans er jo i null, nullnull.

Nja, stort sett kvinner som kommenterer andre kvinners selfies. "Søta", "Fina"...etc
Citera
2023-10-01, 20:02
Medlem
Citat:
Ja, det ville være merkelig om man skulle være målskive for represalier fra folk som nå sitter i buret, særlig siden det inkluderer den påståtte hovedmannen.

Må isåfall være historiens første drap for et likerklikk.

Min ex (kvinne) var sykelig opptatt av mitt forrige forhold, og når det er snakk om menn kan de være i stand til å gå mye lenger når de lider av "retrosjalusi"

Men ingen dreper for en like på FB....
Citera
Medlem
At JAH ikke var ukjent med narko kan vel bekreftes av flere lokale?
Det knytter alle sammen..
Det kan ikke være noe så lite som sjalusi, men sjalusi kan selvfølgelig være noe av det.

Branner, overfall, hærverk, tagging (og hvem har Jonas tystet på?)?
Så mye for så lite?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tenketanken1

Eni. Har var passiv, og jeg fikk inntrykk av at klienten var skyldig.

Men kort oppsummert, KØS var illsint på J pga en tidligere romanse mellom dama hans og J (før KØS ble sammen med hu) KØS har bestilt all terror mot J, og også drapet. Syns han har vært dårlig til å lese cv`n til "arbeiderne sine".. Det hadde nok gått mye bedre om han hadde tatt hånd om alt selv.
Citera
2023-10-01, 20:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ronsangel
Eni. Har var passiv, og jeg fikk inntrykk av at klienten var skyldig.

Men kort oppsummert, KØS var illsint på J pga en tidligere romanse mellom dama hans og J (før KØS ble sammen med hu) KØS har bestilt all terror mot J, og også drapet. Syns han har vært dårlig til å lese cv`n til "arbeiderne sine".. Det hadde nok gått mye bedre om han hadde tatt hånd om alt selv.

endelig en forsvarsadvokat man kan like
Citera
2023-10-01, 20:06
Medlem
Citat:
Politiet har som sagt ikke utelukket flere pågripelser.

Det er også noe selvmotsigende i følgende sitat fra NRK sin artikkel:
En av politiets hovedhypoteser er at sjalusi knyttet til en hendelse flere år tilbake i tid, skal være noe av foranledningen til at Jonas Aarseth Henriksen ble skutt og drept.

Det får NRK opplyst.

– Vi har ingen kommentar til konkrete, mulige motiver annet enn at vi jobber ut fra flere teorier om hva som kan være motivet for drapet, sier politiadvokat Tine Henriksen.
Kilde

NRK "får ppplyst" at hovedmotivet er sjalusi, mens politiet jobber ut fra flere teorier og vil ikke kommentere ytterligere.

Mon tro hvem som har "opplyst" NRK om dette?

Hvis du prøver å hinte om at det er meg, er det feil. Jeg vet det jeg vet og har ingen interesse i å kontakte noen andre om det. Det plager meg at ER har fått så mye driit i den saken her fordi jeg vet at han ikke har med den å gjøre (i senere tid). Eneste grunnen til at jeg har skrevet på forumet her er fordi ting har kommet fram litt og litt. Når det da kommer nye påstander som er helt «borti natta» kan jeg ikke lavere å skrive det jeg vet. Igjen:sjeiken har ikke med drapet å gjøre
Citera
2023-10-01, 20:06
Medlem
16-Smulans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StonesThrow81
Vi må huske at å vri dette til å handle om sjalusi, kan være Politiets strategi for å legge byrden på KØS. Formålet kan være å få KØS til å prate.

Det har du rett i. Samtidig har det versert samme konklusjon hos enkelte i tråden i lengre tid.
Citera
2023-10-01, 20:08
Medlem
Bibss avatar
Hvorfor er KØS så "rik" at kompiser og bekjente går til han og låner penger? Er det så fett med de to firmaene han har? Huset ble jo kjøpt til en forholdsvis moderat pris i 2016 (2,6 mill), ikke noe hus som vitner om mye penger (det kan jo være påkostet senere, da). Dealer han dop?
Citera
2023-10-01, 20:10
Medlem
16-Smulans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kruttan12
Hvis du prøver å hinte om at det er meg, er det feil. Jeg vet det jeg vet og har ingen interesse i å kontakte noen andre om det. Det plager meg at ER har fått så mye driit i den saken her fordi jeg vet at han ikke har med den å gjøre (i senere tid). Eneste grunnen til at jeg har skrevet på forumet her er fordi ting har kommet fram litt og litt. Når det da kommer nye påstander som er helt «borti natta» kan jeg ikke lavere å skrive det jeg vet. Igjen:sjeiken har ikke med drapet å gjøre

La oss si at du har rett. Dette dreier seg om sjalusi. ER har ikke noe med det å gjøre, eller drapet. Hva var da foranledningen til "tyster" taggingene?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in