Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-10-01, 20:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StonesThrow81
Det er lett å få "kommunisert" dette til KØS om det er virkelig det de ønsker. Politiet kan "spillet".

Og politiet har vel hele tiden sagt at dette er en stor og komplisert sak som vil ta tid…
Citera
2023-10-01, 20:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kruttan12
Hvis du prøver å hinte om at det er meg, er det feil. Jeg vet det jeg vet og har ingen interesse i å kontakte noen andre om det. Det plager meg at ER har fått så mye driit i den saken her fordi jeg vet at han ikke har med den å gjøre (i senere tid). Eneste grunnen til at jeg har skrevet på forumet her er fordi ting har kommet fram litt og litt. Når det da kommer nye påstander som er helt «borti natta» kan jeg ikke lavere å skrive det jeg vet. Igjen:sjeiken har ikke med drapet å gjøre
Det er lokalkunnskap og innspill som dine, som gjør tråden her spennende. Det krever guts å dele de tingene du har gjort, all den tid disse makkasosiopatene eller bikkjene deres helt sikkert følger forumet.
Takker for innspill😀
PS. KØS må jo ha en høy stjerne i boka til alle koladealere/brukere i regionen. De har jo fått greit fokus på seg pga KØS personlige vendetta😂😂
Citera
2023-10-01, 20:17
Medlem
Citat:
Hvis du prøver å hinte om at det er meg, er det feil. Jeg vet det jeg vet og har ingen interesse i å kontakte noen andre om det. Det plager meg at ER har fått så mye driit i den saken her fordi jeg vet at han ikke har med den å gjøre (i senere tid). Eneste grunnen til at jeg har skrevet på forumet her er fordi ting har kommet fram litt og litt. Når det da kommer nye påstander som er helt «borti natta» kan jeg ikke lavere å skrive det jeg vet. Igjen:sjeiken har ikke med drapet å gjøre

Jeg har fått samme inntrykk som deg etter hvert. Det eneste er at sj*ik sliter litt med den lampeoljen.
Citera
2023-10-01, 20:17
Medlem
Citat:

denne "gjengen" har jo vist om/deltatt i det meste som har skjedd.. så veldig rart om ikke Ben har vært en stor pådriver.. for å vite om han var en av to som bestilte jobben må du være så tett på.. men dette får vi svar på snart.. om han er din beste kompis, så burde han jo ikke sagt det til deg...
Citera
2023-10-01, 20:22
Medlem
Bibss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 16-Smulan
La oss si at du har rett. Dette dreier seg om sjalusi. ER har ikke noe med det å gjøre, eller drapet. Hva var da foranledningen til "tyster" taggingene?
Kan jo godt være at JAH fortalte M*rtine noe om at KØS knuste fjeset på eksdama si, slik noen foreslo her. Det rimer litt.
Citera
2023-10-01, 20:23
Medlem
Bibss avatar
Citat:
🤦🏼‍♂️
Hehe...fint å få det bekrefta, da vet du Ellers takk for fine bidrag i tråden!
Citera
2023-10-01, 20:24
Medlem
Hva er det NRK Dagsrevyen driver med? Når de intervjuer politiet så står det skrevet over skjermen at «politiet tror de har pågrepet hovedmannen»
Men politiet sier INGENTING om dette, de sier at det er sannsynlig at den pågrepne kan ha noe med drapet og gjøre og at de ikke kan utelukke flere pågripelser…
Citera
2023-10-01, 20:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bibs
Hvorfor er KØS så "rik" at kompiser og bekjente går til han og låner penger? Er det så fett med de to firmaene han har? Huset ble jo kjøpt til en forholdsvis moderat pris i 2016 (2,6 mill), ikke noe hus som vitner om mye penger (det kan jo være påkostet senere, da). Dealer han dop?

Enig i disse spørsmålene
Hvor har han tjent sine penger? Jobb? Bare nark?
Noen lokale som vet?
Citera
2023-10-01, 20:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sphinxn
Hva er det NRK Dagsrevyen driver med? Når de intervjuer politiet så står det skrevet over skjermen at «politiet tror de har pågrepet hovedmannen»
Men politiet sier INGENTING om dette, de sier at det er sannsynlig at den pågrepne kan ha noe med drapet og gjøre og at de ikke kan utelukke flere pågripelser…

NRK skriver dette og tv2 skrev tidligere i uken at politiet har minst to mistenkte til i saken. Jeg tipper dette er informasjon politet ønsker å få ut, så kan de følge med på bevegelsene det skaper ☺️
Citera
2023-10-01, 20:28
Medlem
Citat:

Men med tagging/skadeverk å gjøre....
Citera
2023-10-01, 20:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bibs
Kan jo godt være at JAH fortalte M*rtine noe om at KØS knuste fjeset på eksdama si, slik noen foreslo her. Det rimer litt.

Ja det kan være. Men jeg satt å tenkte litt andre baner nå etter all ny info...
Kan det være at KØS var sykelig sjalu over at hans samboer og JAH har vært ilag, og deretter setter fyr på bobilen... Godt mulig at JAH har tråkket litt i salaten ved å prøve seg på henne imens hun og KØS var sammen eller advare henne om at hun er i et usunt forhold nå basert på tidligere hendelser🤷‍♀️. Senere "bestiller" JAH forsikringssvindel på den ene bilen og de som gjør det gnir seg i hendene for da kan de få/presse ham for penger etterpå. Men planen går ikke som de hadde tenkt og JAH viser at han er villig til å gå videre med det - dermed kommer T*ster Jon*s frem.

Når da gjeng nr1 med bilbrennerene og gjeng nr2 med KØS samles for felles person å hate så eskalerer det i mer hat og flere branner og hærværk. I tillegg skylder noen av dem penger til KØS og har sikkert fått mulighet til å slette gjelden hvis de tar JAH av dage.
Er det så "enkelt" som dette?
Senast redigerad av Theycallmecurse 2023-10-01 kl. 20:37.
Citera
2023-10-01, 20:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nobody86
Enig i disse spørsmålene
Hvor har han tjent sine penger? Jobb? Bare nark?
Noen lokale som vet?

Jeg tror han er uføretrygdet. Det sto noe om at han hadde hatt en arbeidsulykke.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in