2023-10-01, 19:48
Medlem
Var aktivitet utenfor boligen til seileren i går, men ser også at dama hans har lagt ut nytt på face at de er i den svenske skjærgården for to timer siden. Trodde kanskje de var på vei hjem igjen, men kanskje tok vi feil..
Citera
2023-10-01, 19:49
Medlem
Svartedikets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tenketanken1
flere hoder skal rulle.. noen er bak KØS

Politiet har som sagt ikke utelukket flere pågripelser.

Det er også noe selvmotsigende i følgende sitat fra NRK sin artikkel:
En av politiets hovedhypoteser er at sjalusi knyttet til en hendelse flere år tilbake i tid, skal være noe av foranledningen til at Jonas Aarseth Henriksen ble skutt og drept.

Det får NRK opplyst.

– Vi har ingen kommentar til konkrete, mulige motiver annet enn at vi jobber ut fra flere teorier om hva som kan være motivet for drapet, sier politiadvokat Tine Henriksen.
Kilde

NRK "får ppplyst" at hovedmotivet er sjalusi, mens politiet jobber ut fra flere teorier og vil ikke kommentere ytterligere.

Mon tro hvem som har "opplyst" NRK om dette?
Citera
2023-10-01, 19:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kruttan12
Du må ta deg en prozac..

Er ikke så rart noen tror det kan være en teori da du for 10 innlegg (på to timer) siden skrev:
Citat:
Nei, jeg troller ikke. Saken er at dette er folk som ikke går av veien for å drepe og da vil ikke jeg sette blink på meg sjæl. Håper folk skjønner det..
Citera
2023-10-01, 19:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mannskitten
Var aktivitet utenfor boligen til seileren i går, men ser også at dama hans har lagt ut nytt på face at de er i den svenske skjærgården for to timer siden. Trodde kanskje de var på vei hjem igjen, men kanskje tok vi feil..

aktivitet, som i politi rassia?
Citera
2023-10-01, 19:51
Medlem
Fins nesten ikke kommentarer fra gutter på dama t KØS sine fine bilder av seg selv. Lukter ekstrem sjalusi lang vei.

Hvis dette viser seg å være et drap kun pga sjalusi, da lurer jeg mye på hvordan KØS er som person. Har han mange gode venner? Og hva levde han av? Firmaene hans er jo i null, nullnull.
Citera
Medlem
Citat:
At han var «kjendis»
Dette tror jeg ingen kommer til å tro på før det evt bekreftes i media, for det er for sykt. Men tusen takk for rykter/info i alle fall, det er jo den typen bidrag som har gjort denne tråden spennende.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StonesThrow81
Syltynt 😅

Du kan synes det er så syltynt du vil..
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av z-z-z
+artikkel:
"Jonas' stefar: – Litt skremmende for familien"
https://www.ringblad.no/jonas-stefar-litt-skremmende-for-familien/s/5-45-1736023

Hva forteller han i artikkelen?

Dette må føles massivt for en helt vanlig familie?

– Ja, det gjør det. At to av de pågrepne er fra Ringerike, gjør det også litt skremmende for familien, sier Borgen.

Politiet har ikke ønsket å si noe om hvilken tilknytning det eventuelt er mellom de involverte, og til Aarseth Henriksen.
Citera
2023-10-01, 19:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bibs
JAH likte bilde som var lagt ut 12.04.2020
Moren til KØS kommenterer på samme bilde: "Koselig bilde <3", og får et hjerte som svar fra M*rtine

Kan det være motivet tro
Citera
2023-10-01, 19:53
Medlem
Svartedikets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 7sover
Er ikke så rart noen tror det kan være en teori da du for 10 innlegg (på to timer) siden skrev:

Ja, det ville være merkelig om man skulle være målskive for represalier fra folk som nå sitter i buret, særlig siden det inkluderer den påståtte hovedmannen.

Citat:
Ursprungligen postat av Iceplus
Kan det være motivet tro

Må isåfall være historiens første drap for et likerklikk.
Citera
2023-10-01, 19:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tenketanken1
aktivitet, som i politi rassia?

Nei, sto en audi der, så ingen folk.
Trodde de var de som hadde kommet hjem. Bilen er borte i dag.
Citera
2023-10-01, 19:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gulliblepear
Dette tror jeg ingen kommer til å tro på før det evt bekreftes i media, for det er for sykt. Men tusen takk for rykter/info i alle fall, det er jo den typen bidrag som har gjort denne tråden spennende.

Ser den..som nevnt tidligere: nyttige idioter..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in