Citat:
I det jag inlägg citerade dig i så föreföll det sig som att du klumpade ihop alla i en grupp. Du har utvecklat och reviderat din ståndpunkt, jag köper det.
Men gällande den fetade texten så har jag en fråga. Så här skrev jag till dig den 23 juni.
Du: Jag känner inte till ett enda fall där barnen till förövaren har drabbats av mobbing
Jag: Och som vi vet sedan dina tidigare inlägg så gäller lagen "har inte Bertil hört talas om det har det aldrig hänt".
Hur i helvete kan du veta att gäddorna slutar bara för att de inte "dyker upp" igen? Begriper du hur jävla verklighetsfrånvänt det är att tänka så? Jag har så jävla svårt att ta dig på allvar - bara pga det uttalandet - så jag har lust att bunta ihop dig med alla andra idioter som inte går att diskutera med i den här tråden.
Tilläggas skall, att du inte svarade mig efter min citering den 23 juni heller. Skulle du vilja göra det nu? Är det så att det Bertil inte ser, det finns inte?
Men gällande den fetade texten så har jag en fråga. Så här skrev jag till dig den 23 juni.
Du: Jag känner inte till ett enda fall där barnen till förövaren har drabbats av mobbing
Jag: Och som vi vet sedan dina tidigare inlägg så gäller lagen "har inte Bertil hört talas om det har det aldrig hänt".
Hur i helvete kan du veta att gäddorna slutar bara för att de inte "dyker upp" igen? Begriper du hur jävla verklighetsfrånvänt det är att tänka så? Jag har så jävla svårt att ta dig på allvar - bara pga det uttalandet - så jag har lust att bunta ihop dig med alla andra idioter som inte går att diskutera med i den här tråden.
Tilläggas skall, att du inte svarade mig efter min citering den 23 juni heller. Skulle du vilja göra det nu? Är det så att det Bertil inte ser, det finns inte?
Iomed att gäddorna inte kan veta vilket barn som är äkta och vilket som är ett låtsasbarn så tror jag dom skulle blivit uppfiskade av dumpen ifall dom hade fortsatt att jaga barn på nätet
Jag trodde inte den frågan var seriöst skriven, men okej
Jag läser de artiklar jag kan komma över och lyssnar på de poddar jag kan hitta där dumpen omnämns och sedan den 23e juni så har jag hört talas om ett enda fall där ett barn drabbats av trakasserier pga att dennes pappa gått med på att våldta någon han trodde var ett barn och det är oerhört tragiskt för alla inblandade men enligt dumpen själva är det extremt ovanligt att barnen drabbas
Sen tyck ja int vi ska måla upp ett problem som vi int vet om de finns eller om det har med själva uthängningen i sig att göra, ett barn som får reda på att ens farsa har ett sexuellt tändningsmönster till barn kan ju bli deprimerad bara av den vetskapen alldeles oavsett hur dom fått reda på det,
när skuld och skam lyfts från offren och anhöriga och istället läggs på förövarna så kan vi komma ifrån en situation där primära och sekundära offer behöver drabbas