Citat:
Ursprungligen postat av
mrtowlie
Jag skrev primärt. Svara gärna på kärnan av mitt inlägg i stället för att märka ord.
Jag anser inte ens att det primärt är incels utan att incels skulle vara i minoritet snarare
Sen är det viktigt att man lägger ut både loggar och bilder för att visa så mkt som möjligt för annars framstår det som att dom mörkar för att vinkla saker (vilket det gör även nu)
Dom anhöriga som drabbas är naturligtvis oerhört tragiskt men där har gäddan sig själv att skylla, dom anhöriga behöver hjälp att gå vidare och dumpen skriver dessutom på sin hemsida att folk inte ska kontakta dom anhöriga
Att kontakta dom anhöriga utan att hänga ut med namn och bild är int lika avskräckande
Dumpen började med att dom kontaktade människor som hade ett sexuellt intresse av barn och sa åt dom att sluta men det fungerade tyvärr inte
Nyligen hängde dom ut en person dom hade publicerat något år tidigare, då utan bild eller något annat utom ett inspelat telefonsamtal, denna gång var han ute igen och nappade på ett låtsasbarn
Det är ändå bättre för dom anhöriga att dumpen hänger ut dom innan dom kommer åt ett riktigt barn än att polisen kommer in i deras hem och vänder uppochner på allting när ett sexualbrottsoffer redan är skapat