2023-09-26, 22:16
Medlem
sunlesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av whack-a-mole
Dumpen brukar ju skrika sig hesa om att dom är polisens förlängda arm och har ett nära samarbete. Frågan är varför dom inte redovisar vad dom skickar till polisen samt polisens respons. Rapportera brott där inget brottsoffer existerar är väl ett brott i sig. Falskanmälningar är nog föga populärt.

”Falsk angivelse

Den som anmäler en person för ett brott som kan leda till åtal, trots kunskap om att personen är oskyldig, kan dömas för falsk angivelse.”
De är det.
De får inte göra det.
Brott har begåtts och gäddorna har nånting att dölja så går polisen vidare så får gäddan allvarliga problem.
Citera
2023-09-26, 22:18
Medlem
sunlesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Klarafina-
I konversationen med #126 bad fiskaren om kukbilder. "Får jag se mer bilder? kanske nån på hur stor kuk du ska tränga in" Gäddan har inte skickat kukbilder före den frågan. Fiskaren är för övrigt väldigt drivande i konversationen.

https://dumpen.se/2022/07/27/svartsjukegadda-med-string-napp-126/

Finns fler gäddor där fiskaren be om kukbilder som jag inte orkar leta fram.
Vem som är drivande gör inte brottet mindre avskyvärt så det var ett dåligt argument från din sida. Du är inte första personen som säger det så dumpenhatarna har pratat ihop sig som vanligt. Slöa hjärnor och underutvecklade förmågor kommer ingenstans.
Citera
2023-09-26, 22:24
Medlem
Ännu ett äckligt as som borde dränkas i en säck!
https://dumpen.se/2023/09/26/kopplerigaddan-napp-284-goteborg/
Citera
2023-09-26, 22:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sunless
Har majoriteten av gäddorna förhållanden och barn? Det låter riktigt allvarligt. Både från din sida och alla inblandade. Dels för att du saknar läsförståelse eller vill få gäddor att framstå som normala och för att pedofiler inte ska ha barn, men då får även du tacka Dumpen. Jag tror inte du hade njutit av att ha en pappa med den sjuka störningen.
Vanligtvis så är du en av dem vars inlägg jag bara scrollar förbi för att du har absolut ingenting att tillföra. Men nu citerar du mig - igen - så jag jag svarar dig för... ja, fan vet varför.

Du skriver för jävla illa, du verkar utelämna hälften av dina tankegångar för det är omöjligt att förstå din skrift som helhet, och du har uppenbarliga problem med att läsa hela inlägget du citerar.
Hade du orkat/kunnat läsa hela stycket jag citerade Bertil i, så hade du även kunnat läsa avslutningen "Och någonstans så måste ju till och med du ha begripit att så inte är fallen med alla gäddor". Dvs gäddorna är inte en homogen grupp där alla har barn. Var "majoriteten" faller in som du nämner finns nog bara i din skalle.

Skulle du kunna visa var "majoriteten" nämns?
Citera
2023-09-26, 22:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SatanicMind
Ännu ett äckligt as som borde dränkas i en säck!
https://dumpen.se/2023/09/26/kopplerigaddan-napp-284-goteborg/
Den där verkar van att få napp.
Citera
2023-09-26, 22:51
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Vem som är drivande gör inte brottet mindre avskyvärt så det var ett dåligt argument från din sida. Du är inte första personen som säger det så dumpenhatarna har pratat ihop sig som vanligt. Slöa hjärnor och underutvecklade förmågor kommer ingenstans.
Du pratar om brott, om det vore rättegång skulle de frikännas, eller tilldelas kortare- mindre straff. Inget straff, inget brott. Så det är du som är slö och utvecklingsstörd. Jag för min del skriver bara här och allt det är offentligt, så inget bakom kulisserna.
Citera
2023-09-26, 23:05
Medlem
Bertil.1987s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrtowlie
Jag skrev primärt. Svara gärna på kärnan av mitt inlägg i stället för att märka ord.

Jag anser inte ens att det primärt är incels utan att incels skulle vara i minoritet snarare

Sen är det viktigt att man lägger ut både loggar och bilder för att visa så mkt som möjligt för annars framstår det som att dom mörkar för att vinkla saker (vilket det gör även nu)

Dom anhöriga som drabbas är naturligtvis oerhört tragiskt men där har gäddan sig själv att skylla, dom anhöriga behöver hjälp att gå vidare och dumpen skriver dessutom på sin hemsida att folk inte ska kontakta dom anhöriga

Att kontakta dom anhöriga utan att hänga ut med namn och bild är int lika avskräckande
Dumpen började med att dom kontaktade människor som hade ett sexuellt intresse av barn och sa åt dom att sluta men det fungerade tyvärr inte

Nyligen hängde dom ut en person dom hade publicerat något år tidigare, då utan bild eller något annat utom ett inspelat telefonsamtal, denna gång var han ute igen och nappade på ett låtsasbarn

Det är ändå bättre för dom anhöriga att dumpen hänger ut dom innan dom kommer åt ett riktigt barn än att polisen kommer in i deras hem och vänder uppochner på allting när ett sexualbrottsoffer redan är skapat
Citera
2023-09-26, 23:12
Medlem
Bertil.1987s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bensinlukt
Ser du gäddorna som en homogen grupp snarare än individer? För vad jag läser in i ditt "dom" [sic] så har alla förhållanden och barn. Och någonstans så måste ju till och med du ha begripit att så inte är fallen med alla gäddor. Eller?

Gäddorna är ganska representativa för samhället i stort
En del har en partner, andra har inte det
En del har barn medans andra inte har barn
En del lever mer isolerade medans andra lever (eller levde) ett rikt socialt liv

Vad dom alla har gemensamt är ett sexuellt intresse för barn och komedi att dom svarar på dom impulserna så är dom farlig för barn och folk behöver varnas för dom

Dom allra flesta som hängts ut dyker inte upp igen, skrämt barn skyr elden kan man säga
Citera
2023-09-26, 23:17
Medlem
Citat:
Vem hörde du snacket ifrån? Ingen såklart men jag ger dig en chans. Svarar du inte så vet alla att du har fel. Som vanligt Relax.

S&P har själva sagt detta.
Citera
2023-09-26, 23:31
Medlem
whack-a-moles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VVVulpes
De rapportera självklart enbart begångna brott, som erbjudande om droger, skickad bp eller oönskade dickpics, vilket är det vanligaste.
Nja, Dumpen har sagt att dom polisanmäler alla. Om dom defacto gör det har jag ingen aning om. Kunde dom väl slänga upp polisanmälningarna så råder det inga oklarheter. Fast om dom nu polisanmäler för DPs måste dom nog röja identiteten på fiskaren.
Senast redigerad av whack-a-mole 2023-09-26 kl. 23:51.
Citera
2023-09-26, 23:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil.1987
Gäddorna är ganska representativa för samhället i stort
En del har en partner, andra har inte det
En del har barn medans andra inte har barn
En del lever mer isolerade medans andra lever (eller levde) ett rikt socialt liv

Vad dom alla har gemensamt är ett sexuellt intresse för barn och komedi att dom svarar på dom impulserna så är dom farlig för barn och folk behöver varnas för dom

Dom allra flesta som hängts ut dyker inte upp igen, skrämt barn skyr elden kan man säga
I det jag inlägg citerade dig i så föreföll det sig som att du klumpade ihop alla i en grupp. Du har utvecklat och reviderat din ståndpunkt, jag köper det.

Men gällande den fetade texten så har jag en fråga. Så här skrev jag till dig den 23 juni.

Du: Jag känner inte till ett enda fall där barnen till förövaren har drabbats av mobbing
Jag: Och som vi vet sedan dina tidigare inlägg så gäller lagen "har inte Bertil hört talas om det har det aldrig hänt".

Hur i helvete kan du veta att gäddorna slutar bara för att de inte "dyker upp" igen? Begriper du hur jävla verklighetsfrånvänt det är att tänka så? Jag har så jävla svårt att ta dig på allvar - bara pga det uttalandet - så jag har lust att bunta ihop dig med alla andra idioter som inte går att diskutera med i den här tråden.
Tilläggas skall, att du inte svarade mig efter min citering den 23 juni heller. Skulle du vilja göra det nu? Är det så att det Bertil inte ser, det finns inte?
Senast redigerad av Bensinlukt 2023-09-26 kl. 23:54.
Citera
2023-09-27, 00:04
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil.1987
__-__-__
Vad dom alla har gemensamt är ett sexuellt intresse för barn och komedi att dom svarar på dom impulserna så är dom farlig för barn och folk behöver varnas för dom.

Intresset behöver inte vara så stort att de agerat utan det smör och sirap som Dumpen brer på kexet, och då vore de ofarliga för barn. Om de nu finns så många vargar som Dumpen påstår, varför måste det då lockas in på det sättet de gör, och slänga ut lockbete med läckert kött?

Att de inte dyker upp kan ha fler orsaker, det kan vara som du skriver, det kan också vara att de inte är och varit så angelägna och förstår att det kan vara Dumpen utifrån det orimliga lockbetet de lägger ut. Det kan vara att de inser de måste använda andra metoder som i förläggningen kan bli farligare för ett riktigt barn. De kan bli noggrannare och tar referenser på barnet, och hållhakar på barnet, viket kan göra att det blir omöjligt att komma åt den store stygga vargen.
Senast redigerad av Ankan-mannen 2023-09-27 kl. 00:12.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in