Citat:
Melinas barn? Jo visste att Solomon inte direkt har en relation till dem heller.Men jag pratar ju om hans första barn med sitt ex som han misshandlade.
Citat:
Blir du inte trött på att konstant ljuga?Exakt vilket inlägg kan härledas till mig? där informationen inte kommit från dig innan i tråden?
här är ett exempel
2023-09-21 kl 07:59 pratar DU om Solomon och våldtäkten
Citat:
Våldtäkt (såvida det inte handlar om ngn uppenbar överfallsvåldtäkt) bottnar nästan alltid i ngn form av falsk tillvitelse/falsk beskyllning & är ett brott som kan ge upp till 2 års fängelse samt utgör en besvärande omständighet rent juridiskt då allt endast brukar kretsa kring en beskyllning/uppfattning/påstående. Bara att vända blad & sluta älta det förflutna. Solomon är enligt mig fri från både skuld & misstanke.
2023-09-24 kl 12:02 är första gången jag pratar om Solomon och våldtäkten, och då är det som svar till dig eftersom du påstår att jag kallat honom för våldtäktsman, när jag inte ens nämn våldtäkten innan, för jag visste inte ens om den, förens du tog upp det
Citat:
Citat:
de symptom som presenteras i tråden kommer ju från en väldigt opålitlig och tveksam källa (dig)Utifrån de symptom som presenteras i tråden så lider Melina av ngn slags kognitiv sjukdom som innebär känslomässig avtrubbning, apati, nedsatt initiativförmåga, nedsatt empatisk förmåga & en bristande sjukdomsinsikt. Det är vad det hela handlar om. Inte att hon skulle vara en dålig mamma. Tvärtom, hon är på god väg att bli en mycket bra mamma då hon (tsm med Solomon) väljer att kämpa. 

Av det man ser i deras videos är Melina den som har knytit an till barnen, hon är en bra mamma, och man kan verkligen se det. Den som skulle behöva knyta an till barnen är Solomon.
Senast redigerad av Dopy 2023-09-26 kl. 14:44.
Senast redigerad av Dopy 2023-09-26 kl. 14:44.