Citat:
Jag har inte kallat någon för odjur. Varför kallar du Solomon för odjur?
Så du säger alltså att du gjorde fel när du anklagade Moa för att ha utsatt Solomon för övergrepp och när du anklagade exet för att vara psyksjuk?
Varför forstätter du blunda för det faktum att du exponerar oskyldiga med dina lögner?
Jag har aldrig kallat Solomon för våldtäktsman. Vad har han gjort som får dig att välja att kalla honom för våldtäktsman?
Vilket avskrivet ärende har jag fört på tal?
Besviken räcker inte ens för att beskriva vad jag känner gällande dig.
Så du säger alltså att du gjorde fel när du anklagade Moa för att ha utsatt Solomon för övergrepp och när du anklagade exet för att vara psyksjuk?
Varför forstätter du blunda för det faktum att du exponerar oskyldiga med dina lögner?
Jag har aldrig kallat Solomon för våldtäktsman. Vad har han gjort som får dig att välja att kalla honom för våldtäktsman?
Vilket avskrivet ärende har jag fört på tal?
Besviken räcker inte ens för att beskriva vad jag känner gällande dig.
"Att ta rollen som det odjur du säger dig vilja bekämpa" är ett talessätt. Att medvetet framställa dig som en autistisk mupp, ett neuropsykiatriskt freak, genom att märka ord & bokstavstolka talar knappast till din fördel utan försämrar endast din position som debattör & medmänniska. Just saying.
Läs meningen en gng till, vän:
"...eller avbryta en ond antecedent, där jag (enligt dig felaktigt & utan grund) pekar ut Moa som hänsynslös förövare."
Att det verkligen skulle handla om "två fel" är bara ngt du fått om bakfoten i din iver att märka ord & bokstavstolka. Försök inte vara smart. Du gör bara bort dig, vän. Det finns inga som helst felaktigheter (eller moraliska tveksamheter) med att nämna Moas skräckvälde på gården eller att förtälja hur hon har utsatt Solomon för övergrepp. Inte heller finner jag ngt fel med att anklaga Solomons ex för att vara psyksjuk, då jag håller mig innaför de ramar som anses vara etiskt försvarsbara.

Det är en stor skillnad mellan att förtälja relevant sanning & att med egen agenda välja att misskreditera Solomon för misskrediterandets skull.
Du har kanske inte kallat Solomon för våldtäktsman men du är en del av själva problemet då du gärna vill gotta dig i en händelse som är allt annat än relevant. En gammal anklagelse, som dessutom är avskriven ur ett juridiskt perspektiv, är enbart att betrakta som misskrediterande (alt falskt påstående) & bör snarare ses som integritetskänsliga (...& falska) uppgifter än som relevant diskussionsmaterial.
Jag trodde verkligen på dig, då du från början verkade värdera objektiviteten högt gällande Solomon & Melina, men du lät dig förledas som de flesta andra här i tråden. Jag är djupt besviken på dig. Det vill jag att du ska veta.