Nu tänker konstapeln göra allvar med sina hot om stämningar.
"Och till trollen - dom 3-5 st som senare ska upp i rätten: börja spara pengar! Det kommer att bli mycket dyrt med era ständiga ärekränkningsbrott! Den processen sätter igång till hösten och kommer bli en liten programserie också! I avsikt att ge kunskap om hur en sådan process går till."
https://www.youtube.com/watch?v=t1whSMPsGKA
Konstapeln skriver även i kommentarsfältet:
"Synnerligen lågbegåvade alltigenom tragiska figurer dom där soffpotatisarna. Tror sig om att ha kunskaper. Patetiska.
I verkligheten gör hensen sig ständigt till åtlöje. Ger den grava mytomanin ett ansikte. Till sin hjälp har hen emellanåt andra degenererade ombord.
Dom beundrar varandra hejdlöst. Och uppvisar många diagnoser. Liksom makalösa mindervärdeskomplex. De vet dom mentalt är så små att dom kan gå raka i ryggen under kaffebordet.
Jag vet mycket väl hur hen stalkat både CB och andra i dennes familj. Fått det rapporterat. Ingen vill självklart ha något som helst att göra med den fullständigt urspårade.
Hen tror kanske hen sitter säker för lagföring avseende ständiga ärekränkningsbrott?
Är hen något det allra minsta med i matchen gör hen klokt i att snarast betala en lokal advokat och kolla av rättsläget. Tror hen blir besviken! Väl spenderade tusenlappar dock. Och jag är ju helt juste genom att också förvarna. Man får chansen backa, radera sin dynga och be om ursäkt. Inte? Ok, inga problem! Då är det sedan dags för träsktrollen se till det finns stålar till stora skadestånd. För detta är lätt juridik med bara ett slutresultat.
Jag har fått nog av den där lågintelligenta träsktroll kvartetten.
Vilket dom kommer att märka. Garvar dom åt det och tror det inte händer?! Näst intill lyeskomik på det!
Vänta och se! Kommer samtidigt bli en intressant liten utbildningsserie också . Så andra också lär sig hur man kör träcket på porten!"