2023-09-25, 01:27
Medlem
GhostofDemocracys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LawNumberSix
Det stämmer ju betydligt bättre in att filmsnutten Batongpolisen visade upp av Bigander efter "frigivning" skulle vara av äldre art än att de bilder som anställda av Gud lagt ut på Facebook så skulle vara. Batongpolisen lär nog aldrig ens besökt Filippinerna i detta ärende, att lägga in green screen är en av Skithögens bättre skills.
Hans skills, på svenska förmågor, måste vara helt remarkabla, om han på distans ska ha kunnat klippa in intervjun med den filippinske skjutjärnsjournalisten, så att det ser ut som om CS intervjuar honom mano a mano s.a.s.
Citera
2023-09-25, 01:30
Citat:
Ursprungligen postat av GhostofDemocracy
Hans skills, på svenska förmågor, måste vara helt remarkabla, om han på distans ska ha kunnat klippa in intervjun med den filippinske skjutjärnsjournalisten, så att det ser ut som om CS intervjuar honom mano a mano s.a.s.

Piece of cake.
Citera
2023-09-25, 01:54
Citat:
Du behöver inte skämmas för att du har Swishat Batongpolisen, det kommer att vara många lika dej vilka först trodde på Skithögens sagor men sedermera insåg att allt var en stor lögn.

Din förklaring till att CB ser skräckslagen, matt och likblek ut på de senaste bilderna på Facebook. och att CB inte synts till överhuvudtaget i sociala medier är alltså att CB vilat upp sig på ett vilohem?

SHA70s version blir alltmer trovärdig ju mer nonsens dennes motståndare vräker ur sig.
Citera
2023-09-25, 02:10
Medlem
GhostofDemocracys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sinestro
Din förklaring till att CB ser skräckslagen, matt och likblek ut på de senaste bilderna på Facebook. och att CB inte synts till överhuvudtaget i sociala medier är alltså att CB vilat upp sig på ett vilohem?

SHA70s version blir alltmer trovärdig ju mer nonsens dennes motståndare vräker ur sig.
Ja, inte ser CB ut "som vanligt". Det tror jag att alla kan vara överens om. Därtill har jag nämnt frivillighetskomponenten i hans belägenhet. Var står den att finna? Om den är obefintlig, så handlar det om en ofrivillig situation för hans del. På vilka grunder skulle någon institution eller familjemedlem kunna tvinga CB till någonting alls? Kanske använder "sekten" de senaste fotona som marknadsföring och bevis för att allt är möjligt, med "rätt tro" och "positivt tänkande" (genom tvång)?
Lite mer spekulation är sällan fel?
Senast redigerad av GhostofDemocracy 2023-09-25 kl. 02:13.
Citera
2023-09-25, 05:44
Medlem
spanarn74s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GhostofDemocracy
Ja, inte ser CB ut "som vanligt". Det tror jag att alla kan vara överens om. Därtill har jag nämnt frivillighetskomponenten i hans belägenhet. Var står den att finna? Om den är obefintlig, så handlar det om en ofrivillig situation för hans del. På vilka grunder skulle någon institution eller familjemedlem kunna tvinga CB till någonting alls? Kanske använder "sekten" de senaste fotona som marknadsföring och bevis för att allt är möjligt, med "rätt tro" och "positivt tänkande" (genom tvång)?
Lite mer spekulation är sällan fel?

Tvånget består av pengar.
RB har full kontroll över pengarna så CB får snällt dansa efter hennes pipa om han vill ha tillgång till pengar.
Citera
2023-09-25, 06:11
Citat:
Ursprungligen postat av spanarn74
Tvånget består av pengar.
RB har full kontroll över pengarna så CB får snällt dansa efter hennes pipa om han vill ha tillgång till pengar.

Helt rätt och ett val Bigander nu gjort, han har inga pengar, så inte mer än rätt att hon villkorar sina allmosor till Mytomanen.
Citera
2023-09-25, 07:14
Medlem
Barry-The-Phantoms avatar
Nu tänker konstapeln göra allvar med sina hot om stämningar.

"Och till trollen - dom 3-5 st som senare ska upp i rätten: börja spara pengar! Det kommer att bli mycket dyrt med era ständiga ärekränkningsbrott! Den processen sätter igång till hösten och kommer bli en liten programserie också! I avsikt att ge kunskap om hur en sådan process går till."

https://www.youtube.com/watch?v=t1whSMPsGKA

Konstapeln skriver även i kommentarsfältet:

"Synnerligen lågbegåvade alltigenom tragiska figurer dom där soffpotatisarna. Tror sig om att ha kunskaper. Patetiska.

I verkligheten gör hensen sig ständigt till åtlöje. Ger den grava mytomanin ett ansikte. Till sin hjälp har hen emellanåt andra degenererade ombord.

Dom beundrar varandra hejdlöst. Och uppvisar många diagnoser. Liksom makalösa mindervärdeskomplex. De vet dom mentalt är så små att dom kan gå raka i ryggen under kaffebordet.

Jag vet mycket väl hur hen stalkat både CB och andra i dennes familj. Fått det rapporterat. Ingen vill självklart ha något som helst att göra med den fullständigt urspårade.

Hen tror kanske hen sitter säker för lagföring avseende ständiga ärekränkningsbrott?

Är hen något det allra minsta med i matchen gör hen klokt i att snarast betala en lokal advokat och kolla av rättsläget. Tror hen blir besviken! Väl spenderade tusenlappar dock. Och jag är ju helt juste genom att också förvarna. Man får chansen backa, radera sin dynga och be om ursäkt. Inte? Ok, inga problem! Då är det sedan dags för träsktrollen se till det finns stålar till stora skadestånd. För detta är lätt juridik med bara ett slutresultat.

Jag har fått nog av den där lågintelligenta träsktroll kvartetten.

Vilket dom kommer att märka. Garvar dom åt det och tror det inte händer?! Näst intill lyeskomik på det!

Vänta och se! Kommer samtidigt bli en intressant liten utbildningsserie också . Så andra också lär sig hur man kör träcket på porten!"
Citera
2023-09-25, 12:49
Medlem
spanarn74s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Barry-The-Phantom

"Och till trollen - dom 3-5 st som senare ska upp i rätten: börja spara pengar! Det kommer att bli mycket dyrt med era ständiga ärekränkningsbrott! Den processen sätter igång till hösten och kommer bli en liten programserie också! I avsikt att ge kunskap om hur en sådan process går till."

"Synnerligen lågbegåvade alltigenom tragiska figurer dom där soffpotatisarna. Tror sig om att ha kunskaper. Patetiska.

I verkligheten gör hensen sig ständigt till åtlöje. Ger den grava mytomanin ett ansikte. Till sin hjälp har hen emellanåt andra degenererade ombord.

Dom beundrar varandra hejdlöst. Och uppvisar många diagnoser. Liksom makalösa mindervärdeskomplex. De vet dom mentalt är så små att dom kan gå raka i ryggen under kaffebordet.

Jag vet mycket väl hur hen stalkat både CB och andra i dennes familj. Fått det rapporterat. Ingen vill självklart ha något som helst att göra med den fullständigt urspårade.

Hen tror kanske hen sitter säker för lagföring avseende ständiga ärekränkningsbrott?

Är hen något det allra minsta med i matchen gör hen klokt i att snarast betala en lokal advokat och kolla av rättsläget. Tror hen blir besviken! Väl spenderade tusenlappar dock. Och jag är ju helt juste genom att också förvarna. Man får chansen backa, radera sin dynga och be om ursäkt. Inte? Ok, inga problem! Då är det sedan dags för träsktrollen se till det finns stålar till stora skadestånd. För detta är lätt juridik med bara ett slutresultat.

Vilket dom kommer att märka. Garvar dom åt det och tror det inte händer?! Näst intill lyeskomik på det!

Vänta och se! Kommer samtidigt bli en intressant liten utbildningsserie också . Så andra också lär sig hur man kör träcket på porten!"

Är det någon som skall se upp så är det väl Hinhåle, jag menar Hua Hin själv.
Han kränker ju folk i parti och minut.
Citera
2023-09-25, 14:08
Medlem
Citat:

Ja detta skall bli kul o följa, när en underbemannad poliskår i Aktuellt går ut med att ”Tyvärr måste vi lägga gången o skjutningarna på vilande stadie” för nu har vi fått in viktigare saker att ta hand om, en gammal ”kollega” får mothugg på nätet o givetvis e det högsta prio för oss inom polisen nu
Citera
2023-09-25, 14:59
Medlem
NyaHenriksss avatar
Citat:

Jag ser följande scenarie från storpotäten…
-Det kostar ju både energi och pengar att föra en rättslig process. Ni som kan och vill får gärna skicka en slant, det hade varit myyycket uppskattat.
Citera
2023-09-25, 16:50
Medlem
Barry-The-Phantoms avatar
Citat:
Vilken jävla bedragare Batongpolisen är, nu har han lyckats blåsa fattiga pensionärer och andra svagbegåvade människor på flera hundra tusen kronor. Dessa offer fattar inte ens att de blivit blåsta av Skithögen utan fortsätter att hylla honom överallt, även på Facebook hyllas bedragaren av fans där helt oinvigda "vänner" ger dessa nollor sympati och förvånas över hur det gått till.
Bögen har även flaggat för att han snart ska ta ledigt från youtube, tro fan det, kistan är nu full med pengar och snart kommer luftslottet han byggt upp att rasa.

Citat:
Bigander är själv bankrutt, fruns familj sitter på pengarna, då väljer han att åter bli en god make och far, alternativet är försörjningsstöd hos Socialtjänsten i Stockholm, att Bigander iom detta även får ta emot Gud får han som en bonus 😅.

Tvivlar på att Batongpolisen lyckades samla in flera hundra tusen till den bankrutte Biganders så kallade fritagning. Jag gissar att SHA 70, liksom Bigander tidigare, endast drar in småsmulor. Den luspanke Bigander återvände till Filippinerna när pengarna var slut. Där får han nu utstå förnedrande tvångsvård och visas upp på religiösa väckelsemöten. Han ångrar säkert att han inte valde socialtjänsten i Stockholm istället.
Citera
2023-09-25, 19:25
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Tvivlar på att Batongpolisen lyckades samla in flera hundra tusen till den bankrutte Biganders så kallade fritagning. Jag gissar att SHA 70, liksom Bigander tidigare, endast drar in småsmulor. Den luspanke Bigander återvände till Filippinerna när pengarna var slut. Där får han nu utstå förnedrande tvångsvård och visas upp på religiösa väckelsemöten. Han ångrar säkert att han inte valde socialtjänsten i Stockholm istället.
Har du något belägg för att Bigander är bankrutt och luspank?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in