2023-09-25, 19:34
Medlem
olasvenssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Barry-The-Phantom
Tvivlar på att Batongpolisen lyckades samla in flera hundra tusen till den bankrutte Biganders så kallade fritagning. Jag gissar att SHA 70, liksom Bigander tidigare, endast drar in småsmulor.

Jag tror också att Batongpolisen har fått in väldigt lite pengar. Men varje enkrona är positivt för honom. Att han skulle ha fått flera hundra tusen kronor tror jag inte heller på... några korvören har han fått högst i form av Swish.

Ska bli intressant om Batongpolisen lägger upp fler videos angående Cykelmössan.

Jag tror att Batongpolisen kommer ligga lågt inom kort. Kanske bli han "vilande" för alltid.
Citera
2023-09-25, 19:36
Medlem
Hegamons avatar
Jag tror jag förstår varför CB ser trött ut på bilden från hemmet med pastorn. Verkar som att CB ber tillsammans med övriga familjemedlemmar. Troligen han spelar med i bönande, för husfridens skull.

Måste nog spela med annars väntar säkert konsekvenser.

Varit på koncentrationsläger = fel han har varit på ett behandlingshem.
Vill inte ta i en kamera eller spela in något på Youtube = fel han får inte för familj och kyrkan.
Vilar upp på hemlig ort = fel han är hemma hos familjen.

En kritikerkänslig person vill inte säga att ens närmaste buddy varit på behandlingshem. Två flugor i en smäll, ej skämmas för sin buddys skull och så dra in extra mycket pengar på swish. Jag tror ej det är mera komplicerat än så.
Senast redigerad av Hegamon 2023-09-25 kl. 19:57.
Citera
2023-09-25, 19:54
Medlem
olasvenssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hegamon

Måste nog spela med annars väntar säkert konsekvenser.

Varit på koncentrationsläger = fel han har varit på ett behandlingshem.
Vill inte ta i en kamera eller spela in något på Youtube = fel han får inte för familj och kyrkan.
Vilar upp på hemlig ort = fel han är hemma hos familjen.

Så är det!
Citera
2023-09-25, 20:16
Medlem
Barry-The-Phantoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Har du något belägg för att Bigander är bankrutt och luspank?

Varför skulle han annars återvända till Filippinerna? Och något jobb hade han ju knappast sista året när han flängde mellan Sverige och Bangkok.
Citera
2023-09-25, 23:02
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Varför skulle han annars återvända till Filippinerna? Och något jobb hade han ju knappast sista året när han flängde mellan Sverige och Bangkok.
Det var inga vidare argument. Han saknade väl barnen och att flyga ToR ett antal gånger är väl knappast något som man gör med sina sista slantar.
Citera
2023-09-26, 07:29
Medlem
Citat:

Enligt konstapeln så hade ju hustrun hotat med att lämna över vårdnaden för dottern till "The Anointed One Church" och att det var därför som CB hastade i väg till Manila. Hur mycket av detta som är sant är ju inte lätt att veta, men det är ju en teori så god som någon annan.
Citera
2023-09-26, 10:21
Citat:
Ursprungligen postat av Krabban2
Enligt konstapeln så hade ju hustrun hotat med att lämna över vårdnaden för dottern till "The Anointed One Church" och att det var därför som CB hastade i väg till Manila. Hur mycket av detta som är sant är ju inte lätt att veta, men det är ju en teori så god som någon annan.

Ja, eller hur, Batongpolisen ljuger ju aldrig 😅.
Citera
2023-09-26, 13:22
Medlem
spanarn74s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LawNumberSix
Ja, eller hur, Batongpolisen ljuger ju aldrig 😅.

Bara när han öppnar munnen.
Det är CB som aldrig ljuger.
Citera
2023-09-26, 13:24
Medlem
spanarn74s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Det var inga vidare argument. Han saknade väl barnen och att flyga ToR ett antal gånger är väl knappast något som man gör med sina sista slantar.

Inga problem att flyga, då han troligen samlat på sig en massa poäng.
Citera
2023-09-26, 16:26
Medlem
Barry-The-Phantoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krabban2

Konstapeln påstod även att CB nu vilar upp på hemlig ort. Istället syns CB på bilder där det ser ut som att han deltar i något slags väckelsemöte med tillsammans med företrädare för just The Anointed One Church.
Citera
2023-09-26, 20:15
Medlem
Rodjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kackotopi
Hasse "Sheriffen" Johansson sa i en av hans senaste videor att det där är en gammal bild och att han hade sett den tidigare.
Ja, jag litar inte heller så mycket på bilder som läggs ut hit och dit.
Men jag är lite av en korrekturläsare så rätt ska vara rätt.
Pastorn står längst till vänster...
Citera
2023-09-27, 01:54
Medlem
CB gav upp då han flög ”hem”, hoppas han fejkar, annars är det illa!! Sossar…
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in