Citat:
Ursprungligen postat av
Stalkerdelux
Faktiskt har jag inte ens kollad på videon (sorry). Har som princip att jag inte klicka på några länkar som man hänvisar till från flashback
Och diskussioner handlar inte enbart om denna video specifikt. Vi kan väl alla vara enig att mycket på Youtube, tiktok, instagram etc är på låtsas. Du har missat hela poängen tyvärr.
Och ofta är tjejer och killar inte så uppenbara med deras manipulering och utnyttjandet av varandra. Men tro mig det är en realitet all over the world. Att du inte ens kan se det eller erkänna detta är skrämmande.
Vi har ett behov för varandra. Kvinnor och män har ett behov av varandra och det är en självklarhet. Vi är skapat för varandra.
Men att ta varandras rättigheter utan rätt är golddigger style.
Att man give rättigheter till varandra är inte utnyttjande. Det är en del av poängen att vara i ett förhållande . Ett förhållande har skyldigheter och rättigheter.
Det som är "skrämmande" med mig är att kvinnor inte är någon homogen grupp och att de kvinnor som jag väljer att umgås med är högutbildade där de inte helt sällan tjänar mer än sina killar. De håller helt enkelt inte på sådär, då vi snackar om kvinnor som mer än väl kan försörja sig själva.
Men visst, väljer man att umgås med low-life WT brudar som är jämt luspanka med psykisk ohälsa, så kanske man råkar ut för något liknande som i videon.
Sedan är det kanske så att jag har något att komma med. Jag är påläst, berest och tydligen värd att umgås med. Pengar skyltar jag inte med och gör inget nummer av hur mycket/lite jag tjänar. Därför är det inte attraktivt att golddigga på mig.
Gör man däremot ett stort nummer av pengar man har/tjänar och inte är något mer än pengarna man har, så drar man säkert till dig diverse golddigges. Är det golddiggers och horor du letar efter så är det sådana du kommer att se i varje gatuhörn.