Citat:
Ursprungligen postat av
NewInGothenburg
Den här videon ploppade upp i flödet. Minns att jag såg sådana för 15 år sedan, men de kör fortfarande verkar det som.
I alla fall. Alltså en grej är lite paradoxal. Tycker ofta olika youtubers snackar om att det är helt naturligt att killar självförverkligar och erbjuder tjejer säkerhet och försörjning i "utbyte mot" skönhet och ungdom. Samma människor brukar hata golddiggers. Känns som att antingen får man bestämma sig för att man som man vill bli uppskattad för resurser, eller inte.
Bruden i videon flippfloppar mer än vanligt, men vet inte om det är staged.
Franska tjejen 2:50 in.
https://youtu.be/ftZBsIACrxg?t=172
Har varit där, med redigt snygg tjej (siberian queen), kul i början, sjuk sex. Men över tid börjar det kännas som lyxprostitution. De är väldigt duktiga på att verka genuina också, men de har noll problem att monkey brancha, tex från att en vecka tidigare säga "Du är en fantastisk man" till veckan efter ghosta, försvinna.
Så om man är inställd på detta och inte blir för emotionellt investerad så go for it, oftast är det elite pussy och body, för de gör allt till perfektion, shaved, pussyn rosa som i en porrfilm, doftar gott, knullkåta... detta till de tröttnar, då de vill ha mer och mer.
Jag blev bränd av en sån här, då jag började bli känslomässigt investerad, ett stort misstag, de känner det direkt och lämnar dig som du vore avföring. Om du är stark att stå emot och vet att det bara "är din tur", så okey, blir du känslomässigt engagerad, bädda upp för psykiskt lidande i månader när hon bränner dig från "tomma intet".
Träffar du en sån här tjej, håll alltid dina options öppna, ha tjejer på sidan, var ej "trogen", öppna dig inte emotionellt, led och visa att du inte behöver henne för fem öre, utför förnedrande sex. De är vad de egentligen vill, de säger att de vill "gifta sig", men de vill de inte (om du inte har mycket pengar och de kan känna vibben av 50%, dock så vet de att man kan teckna avtal). De är mästare på manipulation, kan vara att de "förlorat jobbet", eller något annat de smyger in. Åker ni på en resa så kommer hon ganska snart börja ta upp en resa "ännu längre bort", de finns ingen empati, de bryr sig inte om dig som person. De har alltid män de pratar med på sidan, förvänta dig det. Sätt sjukligt hårda gränser och förnedra henne, det är det enda som funkar.
De har sjukt dålig självkänsla, men kommer köra över dig vid tecken på svaghet. Förvänta dig inte kärlek som du tror kärlek är. De gillar stryptag, spanking, hårt sex, gärna bli spottade på, även om de visar sig som feminina prinsessor. Tro inget annat.
Förresten så kommer de alltid tillbaka, om det är 6 måander till 1-2 år efter de ghostat dig. Om du vill "ha henne tillbaka", så visa noll känslor, bara förnedring, glöm det där med kärlek, knulla skiten ur henne, genuint de tänder på att bli slagna. Tro mig.
Det är otroligt lätt att falla i "simpmode" eller "kärleksmode" eftersom de är så feminina som små kärleksfulla prinsessor. Gå inte på det. De vill bli brutaliserade. De har ingen genuint kärlek att ge och du kan inte ge det heller, det närmaste kärlek de kan känna är om de blir dominerade.