2023-09-25, 10:52
Medlem
halaltarzans avatar
Om mannen tar upp giftermål fast med äktenskapsförord är det slut på stönandet och fejkorgasmerna i sängkammaren då tro?
Citera
2023-09-25, 10:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Acekorv
Golddiggers är fullt normalt. Det är ”simpletons” på kvinnosidan, det handlar om att säkra en partner som har ekonomisk trygghet.
Nej det handlar om hur lätt det är att lura en kille för att han tänker med kuken.
Citera
2023-09-25, 10:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Konstnarren5
Nä, det är sant. Pelle är då en javla löser. Oavsett vilket, män är patetiska, kvinnor är starka, kloka och behöver få räkmackan.

Det är inte så man spelar spelet. Man LOCKAR med räkmacka men allt hon fick var en creampie.
Citera
2023-09-25, 11:03
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Om mannen tar upp giftermål fast med äktenskapsförord är det slut på stönandet och fejkorgasmerna i sängkammaren då tro?

Hahahaha, ja om man från början hade gold-digish (är det ens ett ord :/ ? ) intentioner.

Att en kvinna skulle ha rätt till 50 % av mannens egendom vid en skilsmässa är en orättvist lag mot män (en mänsklig lag som inte ens är rättvis)
Citera
2023-09-25, 11:19
Medlem
K-Glitchens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stalkerdelux
Män generellt , är överlägsen kvinnor. På alla sätt.

Men de älskar också kvinnor, rikedom och makt.

Kvinnor är fantastiskt men naiva och otacksamma

En kvinna som vill ha något kan gå över lik för att få vad hon vill ha och bryr sig inte ett dugg om den katastrof hon lämnar efter sig. Otacksamma - ja verkligen.

Naiva? Nja.. I det samhälle vi har idag så kommer en kvinna undan med nästan vad som helst.
Det är vi män som blivit en dålig kopia på kvinnorna eftersom vi vill behaga.
Vi har tyvärr inte ett dugg av deras list och beter oss som lättlurade idioter och sen sitter vi ( som jag gör nu) och gnäller.

Tycker vi män borde sätta stopp för det här och konvertera om oss till bögar istället.
Citera
2023-09-25, 11:22
Medlem
K-Glitchens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stalkerdelux
Hahahaha, ja om man från början hade gold-digish (är det ens ett ord :/ ? ) intentioner.

Att en kvinna skulle ha rätt till 50 % av mannens egendom vid en skilsmässa är en orättvist lag mot män (en mänsklig lag som inte ens är rättvis)

mm men man skulle iallafall slippa "Alice 26 gifter sig med Spencer 77" - Det var kärlek vid första ögonkastet..

Blä.
Citera
2023-09-25, 11:53
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av K-Glitchen
mm men man skulle iallafall slippa "Alice 26 gifter sig med Spencer 77" - Det var kärlek vid första ögonkastet..

Blä.

Alicia och Spencer förtjänar varandra då. Båda två ligger som dom bäddar. Utnyttja varandra
Citera
2023-09-25, 12:09
Medlem
DraconianTimess avatar
Innan man ger sig på hur kvinnor är från ett INCEL-perspektiv och efterföljande börjar diskutera hur dumma och giriga kvinnor är så bör man ställa sig frågor om den här videon.

Är den uppgjord?
TS flaggade faktiskt för att den kanske är uppgjord. Vet inte hur många som råkade läsa den lilla meningen innan de gav sig på sin hobbypsykologi.
Det ser så rejält uppgjort ut och dessutom reagerar tjejen inte på att hon blir filmad tvärs över gatan. Det luktar uppgörelse och skådespeleri.

Om den är äkta då?
Vi lämnar detta lilla fönstret öppet för att videon faktiskt är autentisk. Då kommer vi till den viktiga frågan, representerar tjejen i videon vad de flesta brudar hade gjort?
Jag svarar med stor säkerhet nej på den frågan. Känner inte igen något sådant beteende hos tjejer i min egen omgivning. Kan också tillskrivas att jag frekvent har tjejer att umgås med i både Sverige och utomlands.
Antingen har snubben raggat upp en prostituerad eller så har han hittat ett borderline psykfall deluxe som han driver med, vilket i så fall inte är OK från hans sida.
Citera
2023-09-25, 12:52
Avslutad
Faktiskt har jag inte ens kollad på videon (sorry). Har som princip att jag inte klicka på några länkar som man hänvisar till från flashback

Och diskussioner handlar inte enbart om denna video specifikt. Vi kan väl alla vara enig att mycket på Youtube, tiktok, instagram etc är på låtsas. Du har missat hela poängen tyvärr.

Och ofta är tjejer och killar inte så uppenbara med deras manipulering och utnyttjandet av varandra. Men tro mig det är en realitet all over the world. Att du inte ens kan se det eller erkänna detta är skrämmande.

Vi har ett behov för varandra. Kvinnor och män har ett behov av varandra och det är en självklarhet. Vi är skapat för varandra.

Men att ta varandras rättigheter utan rätt är golddigger style.

Att man give rättigheter till varandra är inte utnyttjande. Det är en del av poängen att vara i ett förhållande . Ett förhållande har skyldigheter och rättigheter.

Citat:
Ursprungligen postat av DraconianTimes
Innan man ger sig på hur kvinnor är från ett INCEL-perspektiv och efterföljande börjar diskutera hur dumma och giriga kvinnor är så bör man ställa sig frågor om den här videon.

Är den uppgjord?
TS flaggade faktiskt för att den kanske är uppgjord. Vet inte hur många som råkade läsa den lilla meningen innan de gav sig på sin hobbypsykologi.
Det ser så rejält uppgjort ut och dessutom reagerar tjejen inte på att hon blir filmad tvärs över gatan. Det luktar uppgörelse och skådespeleri.

Om den är äkta då?
Vi lämnar detta lilla fönstret öppet för att videon faktiskt är autentisk. Då kommer vi till den viktiga frågan, representerar tjejen i videon vad de flesta brudar hade gjort?
Jag svarar med stor säkerhet nej på den frågan. Känner inte igen något sådant beteende hos tjejer i min egen omgivning. Kan också tillskrivas att jag frekvent har tjejer att umgås med i både Sverige och utomlands.
Antingen har snubben raggat upp en prostituerad eller så har han hittat ett borderline psykfall deluxe som han driver med, vilket i så fall inte är OK från hans sida.
Senast redigerad av Stalkerdelux 2023-09-25 kl. 12:54.
Citera
2023-09-25, 13:18
Avstängd
Konstnarren5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Felix_
Det är inte så man spelar spelet. Man LOCKAR med räkmacka men allt hon fick var en creampie.
Till dess hennes kompisar får henne att anmäla dig.
Sådana som du ger män dåligt rykte. Det är bra.
Citera
2023-09-25, 13:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Konstnarren5
Till dess hennes kompisar får henne att anmäla dig.
Sådana som du ger män dåligt rykte. Det är bra.

man kan inte få nått som man redan hade
Citera
2023-09-25, 14:09
Medlem
Gold diggers är gratis horor, inget mer, inget mindre. Kör en lite annan teknik än dom som tar betalt i förskott bara. Samma mentalitet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in