Faktiskt har jag inte ens kollad på videon (sorry). Har som princip att jag inte klicka på några länkar som man hänvisar till från flashback
Och diskussioner handlar inte enbart om denna video specifikt. Vi kan väl alla vara enig att mycket på Youtube, tiktok, instagram etc är på låtsas. Du har missat hela poängen tyvärr.
Och ofta är tjejer och killar inte så uppenbara med deras manipulering och utnyttjandet av varandra. Men tro mig det är en realitet all over the world. Att du inte ens kan se det eller erkänna detta är skrämmande.
Vi har ett behov för varandra. Kvinnor och män har ett behov av varandra och det är en självklarhet. Vi är skapat för varandra.
Men att ta varandras rättigheter utan rätt är golddigger style.
Att man give rättigheter till varandra är inte utnyttjande. Det är en del av poängen att vara i ett förhållande . Ett förhållande har skyldigheter och rättigheter.
Citat:
Ursprungligen postat av
DraconianTimes
Innan man ger sig på hur kvinnor är från ett INCEL-perspektiv och efterföljande börjar diskutera hur dumma och giriga kvinnor är så bör man ställa sig frågor om den här videon.
Är den uppgjord?
TS flaggade faktiskt för att den kanske är uppgjord. Vet inte hur många som råkade läsa den lilla meningen innan de gav sig på sin hobbypsykologi.
Det ser så rejält uppgjort ut och dessutom reagerar tjejen inte på att hon blir filmad tvärs över gatan. Det luktar uppgörelse och skådespeleri.
Om den är äkta då?
Vi lämnar detta lilla fönstret öppet för att videon faktiskt är autentisk. Då kommer vi till den viktiga frågan, representerar tjejen i videon vad de flesta brudar hade gjort?
Jag svarar med stor säkerhet nej på den frågan. Känner inte igen något sådant beteende hos tjejer i min egen omgivning. Kan också tillskrivas att jag frekvent har tjejer att umgås med i både Sverige och utomlands.
Antingen har snubben raggat upp en prostituerad eller så har han hittat ett borderline psykfall deluxe som han driver med, vilket i så fall inte är OK från hans sida.