2023-08-16, 03:41
Medlem
micke_gbgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grisbjorn
Nu har jag aldrig gjort sånt här men.. Ponera att man skulle knalla in på citygirls en kväll.. Hur fungerar det, är det som en reception där man väljer ut en tjej på menyn, säger vad man vill ha och betalar där och då innan? Eller betalar man tjejen ifråga personligen, före eller efter akten på rummet?

Du blir insläppt av telefonkvinnan som visar dig till ett väntrum och sedan så kommer den tjejen eller tjejerna som är lediga och presenterar sig en och en och sedan så väljer du vilken du vill ha eller säger nej tack och går. Om du väljer någon tjej så följer du med den tjejen till ett "arbetsrum" och bestämmer vad du vill ha och betalar tjejen.

Citat:
Vad gäller om man t.ex. tar en halvtimme, är det samlag och lite blandat vad man känner för då på den halvtimmen? Får man komma mer än en gång på den halvtimmen, eller är det tack och hej då om man råkar spruta ner henne efter 4 minuter?
Det beror på vad du har bestämt med tjejen tidigare vill du komma två gånger så brukar det finnas på menyn med ett högre pris.

Citat:
Är det kondom som gäller oavsett samlag eller blowjob, och är det något man ska ha med sig själv i fickan isåfall?
Det är med kondom som gäller och tjejerna har det så det är inget du behöver tänka på.
Citera
2023-08-16, 11:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micke_gbg
Du blir insläppt av telefonkvinnan som visar dig till ett väntrum och sedan så kommer den tjejen eller tjejerna som är lediga och presenterar sig en och en och sedan så väljer du vilken du vill ha eller säger nej tack och går. Om du väljer någon tjej så följer du med den tjejen till ett "arbetsrum" och bestämmer vad du vill ha och betalar tjejen.

Det beror på vad du har bestämt med tjejen tidigare vill du komma två gånger så brukar det finnas på menyn med ett högre pris.

Det är med kondom som gäller och tjejerna har det så det är inget du behöver tänka på.

Uppskattar svaren, vill ju inte framstå som en helt efterbliven. Undrar även vad de olika tjänsterna betyder, finns ju en massa. Dansk, fransk, svensk, spansk, cocktail, drömcocktail osv.. Vad menas med alltihopa egentligen, vad väljer man?
Citera
2023-08-16, 21:35
Medlem
micke_gbgs avatar
Citat:
Uppskattar svaren, vill ju inte framstå som en helt efterbliven. Undrar även vad de olika tjänsterna betyder, finns ju en massa. Dansk, fransk, svensk, spansk, cocktail, drömcocktail osv.. Vad menas med alltihopa egentligen, vad väljer man?

Det är danskarna som är lite krångliga, men det är inget att bry sig om det brukar lösa sig när man där utan problem då det är gamla uttryck som kom till innan man började prata om en 1/2 timme eller en 1timme.

Men de enklaste kommer jag ihåg som:
Dansk betyder knull
Fransk betyder avsugning
Svensk betyder runk
Spansk betyder mellan brösten
Cocktail betyder att der är en blandning av olika grejor.

Tror att det fanns en lista i något inlägg här men det viktiga är att komma ihåg att fråga om man är osäker och tjejerna är vana så de har garanterat fått frågan tidigare.
Citera
2023-08-17, 21:44
Medlem
Citat:
Det är danskarna som är lite krångliga, men det är inget att bry sig om det brukar lösa sig när man där utan problem då det är gamla uttryck som kom till innan man började prata om en 1/2 timme eller en 1timme.

Dansk betyder knull
Fransk betyder avsugning
Svensk betyder runk

Tror att det fanns en lista i något inlägg här men det viktiga är att komma ihåg att fråga om man är osäker och tjejerna är vana så de har garanterat fått frågan tidigare.

Okej, schysst! Då är jag med, tror kanske jag övertänker det hela en aning. Taskigt att Svensk bara betyder en simpel runk, haha!
Citera
2023-08-17, 22:05
Medlem
micke_gbgs avatar
Citat:
Okej, schysst! Då är jag med, tror kanske jag övertänker det hela en aning. Taskigt att Svensk bara betyder en simpel runk, haha!
Iofs så kunde det varit värre då jag har för mig att en Norsk är att runka av sig själv.
Citera
2023-08-18, 10:58
Medlem
Citat:

Dansk betyder knull
Fransk betyder avsugning
Svensk betyder runk

Det ligger en ordlista fastnålat i FAQ-Eskorter
Citera
2023-09-19, 05:47
Medlem
Är det någon som besökt stället nyligen som har recensioner att delge om nuvarande tjejerna?
Citera
2023-09-19, 10:07
Medlem
RalfFarleys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mynameisbuck
Är det någon som besökt stället nyligen som har recensioner att delge om nuvarande tjejerna?

Tänkte detsamma.

Är intresserad av den spanska sexbomben Diana.

Vore intressant att höra om någon har erfarenhet av henne.
Citera
2023-09-23, 14:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RalfFarley
Tänkte detsamma.

Är intresserad av den spanska sexbomben Diana.

Vore intressant att höra om någon har erfarenhet av henne.

Kompisen jag har som besöker stället varje månad lovordar henne , vacker, sexig och ger en bra servis , bilderna på hemsidan stämmer väl . Andra han rekommenderar är Bell Alia , Emma ,Saga och Maja
Citera
2023-09-23, 21:30
Medlem
Kör de avsugning utan kondom?
Citera
2023-09-23, 22:17
Medlem
micke_gbgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Plukke
Kör de avsugning utan kondom?
Generellt sett nej det gör dem inte.