Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-09-24, 22:54
  #265
Medlem
RalfFarleys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LarsGo
Kompisen jag har som besöker stället varje månad lovordar henne , vacker, sexig och ger en bra servis , bilderna på hemsidan stämmer väl . Andra han rekommenderar är Bell Alia , Emma ,Saga och Maja

Saga och Emma är oxå intressant då jag gillar stora bröst.

Hälsa din kompis och tacka för rekommendationerna .
Citera
2023-09-25, 22:50
  #266
Medlem
Freya tycker jag var härlig, och snygga stora bröst. Men jag har haft bättre.
Citera
2023-09-29, 19:43
  #267
Medlem
Många tjejer på vagtplanen. Tips på någon?
Citera
2023-09-30, 00:44
  #268
Medlem
ErikDubrovniks avatar
Gjorde min debut i somras med Maja på citygirls i Helsingör.

Hon hade en sexig liten tight kropp, bilderna från hemsidan stämde bra. Dock lite kortare än 170 som de står på hemsidan (vilket bara var ett plus för mig som gillar kortare tjejer) och antagligen runt 30-års åldern.

Sexet var ganska mekaniskt där hon var ganska blyg och passiv. Gillade att rummet hade speglar så man kunde se sig själv pumpa på en så snygg brud i olika ställningar.

Funderar på att göra ett nytt besök ganska snart med Emma eller Cille
Citera
2023-10-13, 18:37
  #269
Medlem
Bumpar tråden. Undrar bara, vilken etnicitet är det på tjejerna?
Citera
2023-10-13, 20:00
  #270
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mynameisbuck
Freya tycker jag var härlig, och snygga stora bröst. Men jag har haft bättre.

Freya är riktigt bra! Gillade både hennes personlighet och kropp och inställning till sex. Allmänt skön person som var kul att prata med också.
Citera
2023-10-19, 19:08
  #271
Medlem
Onanisten88s avatar
Någon som vet hur man gör beställning? Kan man göra dropp in? Vad kostar avsugning? Vad kostar sex?

Mvh
Citera
2023-10-19, 19:11
  #272
Medlem
Onanisten88s avatar
Glömde fråga. Kör dem raw eller är det alltid kondom? Jag vill knulla med kondom
Citera
2023-10-20, 01:09
  #273
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onanisten88
Någon som vet hur man gör beställning? Kan man göra dropp in? Vad kostar avsugning? Vad kostar sex?

Mvh

Du kan ringa och beställa tid, annars kan du göra drop in. Risken finns ju dock att du måste vänta. Det positiva om du inte bokar är att du kan ha turen att få träffa båda tjejerna som samtidigt jobbar och bestämma vem du vill göra det med.


Citat:
Ursprungligen postat av Onanisten88
Glömde fråga. Kör dem raw eller är det alltid kondom? Jag vill knulla med kondom

Alltid med kondom, både själva sexet och blowjob
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback