2014-10-18, 14:50
Medlem
zxcvasds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jimbo05
OK hon kysser kanske inte heller?

Jag kommer inte ihåg. Jag minns att jag upplevde henne som reserverad. Men det handlar ju om personkemi och dagsform. Om du läser Köpenhamnstråden så finns det nån som tycker annorlunda.
Citera
2014-11-15, 18:11
Medlem
zxcvasds avatar
Var på CG igen för ett tag sedan och träffade Nicoline. En ny tjej som är både ung och söt, men jag tände inte till riktigt utan det blev bara mekaniskt knullande. Har nog kommit fram till att jag föredrar lite mognare kvinnor. De brukar vara mera avslappnade och ha lättare att bjuda på sig.
Citera
2014-11-22, 11:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zxcvasd
Var på CG igen för ett tag sedan och träffade Nicoline. En ny tjej som är både ung och söt, men jag tände inte till riktigt utan det blev bara mekaniskt knullande. Har nog kommit fram till att jag föredrar lite mognare kvinnor. De brukar vara mera avslappnade och ha lättare att bjuda på sig.

Hur var hennes kropp? Som på bilderna?
Citera
2014-11-22, 14:00
Medlem
zxcvasds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av calmyourtits
Hur var hennes kropp? Som på bilderna?
Fin kropp. Som på bilderna.
Citera
2014-11-27, 22:56
Medlem
KingKongFives avatar
Slank spontant in på Citygirls för en halvtimme med Ida. Trevlig och proffsig på ett positivt sätt. Bilderna stämmer riktigt bra. Fantastiskt läcker rumpa! Brösten är också fina, men inte alls "ægte" som det står på hemsidan. Äkta silikon möjligtvis, men de passar fint till kroppen. Blev väl vad som kan sägas vara ett standardprogram i den danska klinikmiljön. Hångel och kyssar, sex mellan brösten, franskt till henne både framifrån och bakifrån, samlag i fyra ställningar... Var dessutom tid över till en helt ok massage.
Citera
2014-12-04, 16:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zxcvasd
Ja, läs tråden. Enligt beskrivningen erbjuder hon grekiskt, men det är inget jag är intrresserad av så jag frågade inte. Det står dock att hon gör superfransk med, men det ville hon inte under vår träff.

vad är superfransk då ?
Citera
2014-12-04, 16:25
Medlem
Har någon varit med Sianna på Citygirls??? Hon verkar galet snygg. Får gärna en kort recenssion så jag vet om det är värt det. Vet att bilderna inte alltid är att lita på/säger hela historien.

http://www.citygirls.dk/index.php?op...catid=34:sider
Citera
2014-12-04, 17:09
Medlem
zxcvasds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Itstimeforprison
vad är superfransk då ?
Det finns ett gammalt inlägg med en dansk ordbok för de viktigaste orden man behöver som svensk turist i Danmark.
(FB) Vad betyder "Franskt", "Danskt" osv? Ord- och räknebok inför sexköp utomlands
Citera
2014-12-12, 19:54
Medlem
Jag ska göra ett kort mellanspel på CG 7/1 - 13/1 2015.

See U!
Citera
2015-02-20, 13:38
Medlem
Har tänkt att besöka Stengade 76 nästa vecka och ser att det har kommit upp nya namn sedan jag var där senast...ngg höstas. Någon som har träffat Kimmie eller Amanda. Är Amanda samma tjej som Amanda Doll som man kan träffa i andra I KPH?
Citera
2015-02-27, 19:48
Medlem
Hade tänkt att åka dit nån dag nästa vecka, Komma i kondom i röven eller spruta på röven eller på bröst/mage? tydligen inte alla som går med på de men vad tror ni är skönast? ...
Citera
2015-02-28, 20:33
Medlem
DonSalass avatar
Hur funkar "cocktails"
Priserna alltså, de är ju rätt låga. Exempelvis
Super Fransk (slikker skaft & kuglerne) 700,-

Hur länge är det? Och är det ett tilläggspris på bildsex eller kan man köpa bara det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in