2023-09-14, 12:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bibs
Hytta er reg. i Viken, Ringerike Kommune Ligger helt på grensa

Ja det er sant. Den har jo postnr nes i ådal. Gikk litt fort for meg også nå men uansett, Innlandet er teknisk sett bare et steinkast unna.
Citera
2023-09-14, 13:00
Medlem
Sorry om noen har nevnt det; men jeg syns personen som kaster maling ser litt ut som en kvinne. Spesielt måten det kastes på.
Citera
2023-09-14, 13:01
Medlem
ble ikke motorsykkelen observert på en stasjon i innlandet? Husker jeg feil?
En som har rømt fra viken og tatt tilhold i innlandet?
Citera
2023-09-14, 13:02
Medlem
Bibss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Atal
Sorry om noen har nevnt det; men jeg syns personen som kaster maling ser litt ut som en kvinne. Spesielt måten det kastes på.
Men NRK skriver at det er en mann...og de har sett den uten sladd...? Men enig, det er no jentete over kastet
Citera
2023-09-14, 13:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bibs
Men NRK skriver at det er en mann...og de har sett den uten sladd...? Men enig, det er no jentete over kastet

Jo det er det jeg stusset på. Hvordan vet de at det er en mann?
Citera
2023-09-14, 13:04
Medlem
Så lenge å vente til pressekonferansen! Det blir meget interessant. Innlandet må vel bety f eks Gran, eller Dokka, Gjøvik etc. Som jeg har nevnt tidigere, ville Bjoneskauen være et mer naturlig valg av åsted/møtested hvis GM kommer ovenifra andre siden.
Citera
2023-09-14, 13:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Atal

På den siste snutten, der vi ser person komme bak bilen er jeg helt enig i at det ser ut som ei dame. Måten person går opp på tå på, veldig feminint... 🤔
Citera
2023-09-14, 13:10
Medlem
Jeg tenker enda mer på tilknytning til denne saken nå:

https://www.nrk.no/innlandet/amfetam...ett-1.16494473

Har vært innom muligheten tidligere, som så mange andre saker som er nevnt her i tråden. Men stadig mer peker mot denne.
Citera
2023-09-14, 13:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BeMySun
På den siste snutten, der vi ser person komme bak bilen er jeg helt enig i at det ser ut som ei dame. Måten person går opp på tå på, veldig feminint... 🤔

Tenkte det jeg og... Men det finnes selvfølgelig menn som også beveger seg sånn. Men sånn stereotypisk så er det mer kvinnelige bevegelser.
Citera
2023-09-14, 13:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av poitre
Ikke aktivt med i debatten her, men leser daglig. Leser også en del på Jodel, synes det iblant kommer frem interessante ting der. Som i denne tråden https://shared.jodel.com/CP6TWNI74Cb
Når selv folk som ikke har noen tilknytning til saken er livredde for å poste noe anonymt på nett, sikkert fordi man er paranoid over at noe info kan spores tilbake til seg (som må
Denne tråden inneholder informasjon som jeg er spent på om har koblinger til dagens arrest. Jeg tror den er inne på noe.

Sekundært lurer jeg på om Sprintern hadde kamera installert og om det fanget noe. På tredje plass lurer jeg på om overvåkingskamera har fanget opp en bil, som igjen har ført til en GM. Mye kan gå galt for GM med video.
Citera
2023-09-14, 13:17
Medlem
Citat:
Mann pågrepet og siktet for drapet på Jonas Aarseth Henriksen (30)
Torsdag formiddag ble en mann pågrepet og siktet for drapet på Jonas Aarseth Henriksen (30). Politiet varsler pressekonferanse.

Citat:
30-åringen ble funnet skutt og drept ved en hytte i Nes i Ådal torsdag 17. august.
Fire uker etter drapet er en mann pågrepet og siktet.

Pågripelsen skjedde i Innlandet politidistrikt torsdag formiddag, opplyser politiet.
Politiadvokat Tine Henriksen holder en pressekonferanse om pågripelsen klokken 14.30.

https://www.vg.no/nyheter/innenriks/...h-henriksen-30
Senast redigerad av StellaWild 2023-09-14 kl. 13:21.
Citera
2023-09-14, 13:20
Medlem
Bibss avatar
Den videoen med gul CAT-maling på bilen hos OMM, den har jo vel JAH sett? Og da må de vel ha visst hvem som gjorde det, vel?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in