Citat:
Ursprungligen postat av
EXTREMFETMA
Säger inte alla korta killar att de är 178 cm? Det känns verkligen som att alla korta killar jag träffat sagt 178 cm. Jag kan inte komma ihåg att någon erkänt att de är kortare än 178 cm. Med det sagt så ser han verkligen ut att vara kortare, typ 173 cm.
Den "universella regeln" här i Sverige är ju att alla män som är under 175 anses vara dvärgar. Svettlöken Chrippa är absolut inte 178 som han påstår.
Jag hade velat se en bild på när han står jämte Mongoboi för då hade jag på rak arm kunnat säga hur lång han är då jag som redan nämnt sprungit på hans bror för en massa år sen.
Jocke är löjligt kort för att vara man, det var det första som slog mig när jag såg honom.
Kan någon vänlig själ skicka bild till mig eller posta här öppet så har det varit guld så ska ni få lite svar.