2023-09-16, 16:47
  #3937
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av wick
Hur ens är det möjligt att han får stå skriven på en lägenhet framför i Stockholm? Inte en chans att de kan stämma han skulle aldrig få stå på en lägenhet med skulder på 2 mille. Inte en jävla chans .
Man kan folkbokföra sig vartsomhelst, så det behöver inte betyda att Chrippa står på kontraktet
Citera
2023-09-16, 17:01
  #3938
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligaBritta
HAHAH Södermalm Fyfan vad whitetrash!!!!
Skulle aldrig sätta min fot där. Fyfan vilken lögnare han är. Fint folk bor norr om stan.

Nu är jag inte från Stockholm men jag har ändå för mig att söder är ganska trevligt

Är det trashigt att bo på söder alltså?
Citera
2023-09-16, 17:26
  #3939
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Max-zorin
Nu är jag inte från Stockholm men jag har ändå för mig att söder är ganska trevligt

Är det trashigt att bo på söder alltså?
Knivsöder är den gamla namnet, numer är det hipsters, veganer och människor som gör egen kombucha...
Blir intressant att följa spektaklet.
Jävligt obra att dra runt på dunderklumpen i rullkorgen på affären, dom välter lätt...
Citera
2023-09-16, 17:27
  #3940
Avstängd
HeligaBrittas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Max-zorin
Nu är jag inte från Stockholm men jag har ändå för mig att söder är ganska trevligt

Är det trashigt att bo på söder alltså?

Att han lämnar fina moderat Täby med låg skatt och fint folk och väljer att flytta ner till Knarkvänstermalm det är en extrem downgrade där bor bara galna Vänsterpartister som han säger att han hatar kulturarbetare och miljö aktivisternas samhälle ✨Södermalm✨ försiggår även väldigt mycket knark och slödder där verkligen pissiga o smutsiga secondhand gator.
Han är dubbelmoral och fejk enda in i benmärgen!! Fint folk bor norr om stan såklart lyckas han inte ens få ett tredjehands kontrakt på Östermalm.

Har Linnea varit otrogen? Berätta mer. Tror dig! Han får ju inte upp den.
Citera
2023-09-16, 17:38
  #3941
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Knivsöder är den gamla namnet, numer är det hipsters, veganer och människor som gör egen kombucha...
Blir intressant att följa spektaklet.
Jävligt obra att dra runt på dunderklumpen i rullkorgen på affären, dom välter lätt...

Hahaha ja det ska bli intressant!
Han stör sig väl på sån pk-skit också
Citera
2023-09-16, 17:39
  #3942
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligaBritta
Att han lämnar fina moderat Täby med låg skatt och fint folk och väljer att flytta ner till Knarkvänstermalm det är en extrem downgrade där bor bara galna Vänsterpartister som han säger att han hatar kulturarbetare och miljö aktivisternas samhälle ✨Södermalm✨ försiggår även väldigt mycket knark och slödder där verkligen pissiga o smutsiga secondhand gator.
Han är dubbelmoral och fejk enda in i benmärgen!! Fint folk bor norr om stan såklart lyckas han inte ens få ett tredjehands kontrakt på Östermalm.

Har Linnea varit otrogen? Berätta mer. Tror dig! Han får ju inte upp den.

Isf lär det bli en skaplig kulturkrock med Chrippa på Söder.. lol trodde han skulle bo på Östermalm
Citera
2023-09-16, 17:44
  #3943
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Knivsöder är den gamla namnet, numer är det hipsters, veganer och människor som gör egen kombucha...
Blir intressant att följa spektaklet.
Jävligt obra att dra runt på dunderklumpen i rullkorgen på affären, dom välter lätt...

Knivsöder är smeknamnet på Hornstull som ligger på andra sidan Södermalm.
Citera
2023-09-16, 17:48
  #3944
Medlem
Ska Chrippa och L sova i vardagsrummet?

Är en 2a på ca 50 kvm. Bättre än 22 kvm men det är trångt 3 st.

Sån ironi att Ung vänster är granne.
Citera
2023-09-16, 18:13
  #3945
Medlem
Såg Cluenews live igår på tiktok, han och Arman hade något ihop. Flertalet ställde frågan om Chrippa och skulderna, men de blev bara irriterade och duckade frågorna. Så mycket bollar hos de och Anjo. Slickar Jockes röv, hade det varit någon annan hade de garanterat nämnt det.

Och de ska vara opartiska

Förövrigt verkar Arman vara en dryg jävel!
Citera
2023-09-16, 18:16
  #3946
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bluntzillo
Han läser ju tråden iallafall då han svarade på er som undrar om längden ”1,78”.
Undrar verkligen när detta luftslott brister.

Aldrig att han är 1.78, dra av ett par cm iaf!
Citera
2023-09-16, 19:02
  #3947
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CCkane
Aldrig att han är 1.78, dra av ett par cm iaf!

Ja.

1. Ingen som är 1.78 nämner det från intet.

2. Ingen som är 1.78 ser sig som en dvärg. Jag är 1.79 och ser mig som rätt lång som kille.
Citera
2023-09-16, 19:53
  #3948
Medlem
patriss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Ja.

1. Ingen som är 1.78 nämner det från intet.

2. Ingen som är 1.78 ser sig som en dvärg. Jag är 1.79 och ser mig som rätt lång som kille.

1,79 är inte långt för att vara kille. Speciellt inte i Sverige.

Chrippa är med om en förändring?

Flyttar från Mjölby till Södermalm, från att lyssna på Trance till att lyssna på svensk HipHop. Från traditionell familj till något slags tillfälligt förhållande med en 10 år yngre tjej.
__________________
Senast redigerad av patris 2023-09-16 kl. 19:57.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in