Citat:
Ursprungligen postat av
Max-zorin
Nu är jag inte från Stockholm men jag har ändå för mig att söder är ganska trevligt
Är det trashigt att bo på söder alltså?
Att han lämnar fina moderat Täby med låg skatt och fint folk och väljer att flytta ner till Knarkvänstermalm det är en extrem downgrade där bor bara galna Vänsterpartister som han säger att han hatar

kulturarbetare och miljö aktivisternas samhälle ✨Södermalm✨ försiggår även väldigt mycket knark och slödder där verkligen pissiga o smutsiga secondhand gator.
Han är dubbelmoral och fejk enda in i benmärgen!! Fint folk bor norr om stan såklart lyckas han inte ens få ett tredjehands kontrakt på Östermalm.
Har Linnea varit otrogen? Berätta mer. Tror dig! Han får ju inte upp den.