2023-09-16, 19:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av patris
1,79 är inte långt för att vara kille. Speciellt inte i Sverige.

Jag skrev rätt lång. Men jag är 35 år och ska erkänna att man börjar se sig omsprungen av yngre killar längdmässigt. Man för oss födda på 80-talet är inte 1.79 kort. Ser mig mer som lång än dvärg.
Citera
2023-09-16, 20:00
Medlem
JayJayAdamss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Ja.

1. Ingen som är 1.78 nämner det från intet.

2. Ingen som är 1.78 ser sig som en dvärg. Jag är 1.79 och ser mig som rätt lång som kille.

Du och Chrippa är bägge under medel i Sverige men över medel globalt.
Men va inte ledsen för det. Endast 10% av Sveriges befolkning är över 185 cm.
Citera
2023-09-16, 20:16
Medlem
EXTREMFETMAs avatar
Säger inte alla korta killar att de är 178 cm? Det känns verkligen som att alla korta killar jag träffat sagt 178 cm. Jag kan inte komma ihåg att någon erkänt att de är kortare än 178 cm. Med det sagt så ser han verkligen ut att vara kortare, typ 173 cm.
Citera
2023-09-16, 20:23
Medlem
Kan det vara denna som chrippa hyr?

https://bytbostad.se/bostad/kaXYXj

hyra 6 700kr.

takhöjd 3.8

samma adress.

om det inte är den så finns då chansen att bli granne med chrippa om man vill bo på sunkis söder.

edit: kollade hans vlogg från idag, han har sunkiga plastmattor på golvet, denna lägenhet hade trägolv. men det var inte speciellt hög hyra. Det passar väl hans ekonomi då
Senast redigerad av razerdayzer 2023-09-16 kl. 20:32.
Citera
2023-09-16, 20:33
Medlem
Men han har använt Östermalm i sina titlar men bor på Södermalm? 🤣. Är det andra hand dom bor? Och fick Linnea sålt sin lägenhet så snabbt i Täby?
Citera
2023-09-16, 20:35
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av razerdayzer

hyra 6 700kr.

takhöjd 3.8

samma adress.

om det inte är den så finns då chansen att bli granne med chrippa om man vill bo på sunkis söder.

edit: kollade hans vlogg från idag, han har sunkiga plastmattor på golvet, denna lägenhet hade trägolv. men det var inte speciellt hög hyra. Det passar väl hans ekonomi då
Beror på hur gamla bilderna är. På bilderna är det trägolv, i Chrippas lägenhet är det inte trägolv.
6700 kr är ju svin billigt. Är lägenheter så billiga i Stockholm?
Citera
2023-09-16, 20:46
Avstängd
HeligaBrittas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av razerdayzer

hyra 6 700kr.

takhöjd 3.8

samma adress.

Men gud Piss billig hyra! Billigare än i Mjölby. Sunkis söder ja de talar för sig själv. Chrippa är tvär fattig därför han inte skrikit rakt ut om sin hyra nånstans.
90% av killar i hans ålder äger en villa vid dethär laget. Grabben har NOLL besparingar, NOLL kapital och kommer aldrig någonsin lyckas äga en bostad. Pinsamt att vara 35 år gapa o skrika om pengar men är längst ner på näringskedjan i möjlighet till att äga ett boende. Han har NOLL arv och tillgångar att ge till dottern hahah… vem är det som är en kyrkråtta till förälder nudå? DU för du kan inte ens fixa ett hus med fin trädgård till boende som alla barn förtjänar. Dessutom noll tillgångar på det. Skaffa aldrig barn i fattigdom.
Citera
2023-09-16, 20:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dunderC
Men han har använt Östermalm i sina titlar men bor på Södermalm? 🤣. Är det andra hand dom bor? Och fick Linnea sålt sin lägenhet så snabbt i Täby?

Det är garanterat 2a hand.

Var Linneas Bostadsrätt?
Citera
2023-09-16, 20:48
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Det är garanterat 2a hand.

Var Linneas Bostadsrätt?
Har för mig att hon hyrde i 2:a hand
Citera
2023-09-16, 20:53
Medlem
MudOvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EXTREMFETMA
Säger inte alla korta killar att de är 178 cm? Det känns verkligen som att alla korta killar jag träffat sagt 178 cm. Jag kan inte komma ihåg att någon erkänt att de är kortare än 178 cm. Med det sagt så ser han verkligen ut att vara kortare, typ 173 cm.

Den "universella regeln" här i Sverige är ju att alla män som är under 175 anses vara dvärgar. Svettlöken Chrippa är absolut inte 178 som han påstår.

Jag hade velat se en bild på när han står jämte Mongoboi för då hade jag på rak arm kunnat säga hur lång han är då jag som redan nämnt sprungit på hans bror för en massa år sen.

Jocke är löjligt kort för att vara man, det var det första som slog mig när jag såg honom.

Kan någon vänlig själ skicka bild till mig eller posta här öppet så har det varit guld så ska ni få lite svar.
Citera
2023-09-16, 20:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Har för mig att hon hyrde i 2:a hand

Ja jag tror det är hyreslägenheter.

Chrippa flyttar helgen innan rättegång. Nu blir det svårt för polisen att hämta honom. Blir 40 mil tur och retur. Jag tror dock att de kör rättegången utan honom eller så blir det vite 4k per gång.

Hovrätten sen blir i Jönköping. Det är nästan 35 mil från Stockholm. Jag hade inte överklagat för lär bli samma utgång.
Citera
2023-09-16, 20:56
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MudOven
Den "universella regeln" här i Sverige är ju att alla män som är under 175 anses vara dvärgar. Svettlöken Chrippa är absolut inte 178 som han påstår.

Jag hade velat se en bild på när han står jämte Mongoboi för då hade jag på rak arm kunnat säga hur lång han är då jag som redan nämnt sprungit på hans bror för en massa år sen.

Jocke är löjligt kort för att vara man, det var det första som slog mig när jag såg honom.

Kan någon vänlig själ skicka bild till mig eller posta här öppet så har det varit guld så ska ni få lite svar.
Aldrig att Chrippa är 178, möjligtvis med platåskor likt Kim Jong Un.

Al Pacino är 168, skulle tro att Chrippa ligger däromkring, han är absolut inte längre än 170.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in