2023-09-16, 12:44
Citat:
Ursprungligen postat av EXTREMFETMA
Finns det några foton eller nåt annat från händelsen? Rask känns ju inte som typen som skulle hoppa över dokumentationen.
Eh, nu är ju inte jag expert, men rasken la upp ett klipp med någon som talar med någon, "ah, men nu är det ju inte eran stuga"

Saken är den att det inte alls ser ut som farfars sommarstuga...

Kan inte ladda upp tyvärr
Huset på klippet är ljusblått med takkupa, inte hade väl sommarstugan en övervåning?
Citera
2023-09-16, 12:47
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Ser så ut, tatuerat över Rask? Stiligt...

*Kollar åt sidan hela tiden så den snygga, nya tatueringen ska synas*

Tror du är någonting på spåren här. Sen tror jag knappast Rask skulle våga åka ut till stugan mitt I kolsvarta natten när det springer runt en massa påverkade knarkare där, han är alldeles för feg för det.

Om det här hänt har han fabricerat storyn, han gick förstås bakom polispatrullen hela tiden samtidigt som spaghettiarmarna skakade som ett asplöv av rädsla..

Varför skulle dom förresten kopiera upp en massa nycklar till en stuga? För det första, en låssmed kopierar inte upp nycklar hur som helst, knappast när det kommer in en stirrig pundare. 2, det kostar pengar som hellre går till knark. 3, pundare använder koben för bryt, kopiera upp nycklar till en gammal stugdörr lol

Förklara gärna varför ingen kommer ta dig seriöst annars.

Tror få människor förknippar Rask med något "bra".
Han har laddat upp ett klipp på story.. inte en sån anstormning som rasken lät påskina. Det var nog snarare Freddan med polare som hängde där. Bouppteckningen ärbinte klar än och stugan tillhör väl Freddan lika mycket som likbilen, i dagsläget?
Citera
2023-09-16, 13:52
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Han har laddat upp ett klipp på story.. inte en sån anstormning som rasken lät påskina. Det var nog snarare Freddan med polare som hängde där. Bouppteckningen ärbinte klar än och stugan tillhör väl Freddan lika mycket som likbilen, i dagsläget?
Så Freddan festar till det med polarna en kväll ute i stugan och Rasken drar en rövare och säger dom blivit utsatta för en olaglig ockupation. Finns det någonting han inte ljuger om för att folk ska titta på honom? Åh du sjuka, så sjuka människa
Citera
2023-09-16, 13:55
Citat:
Så Freddan festar till det med polarna en kväll ute i stugan och Rasken drar en rövare och säger dom blivit utsatta för en olaglig ockupation. Finns det någonting han inte ljuger om för att folk ska titta på honom? Åh du sjuka, så sjuka människa
Jag vet inte, men högst troligt..
Återstår att se, man hör "polisen" säga att du är inte skriven här, eller liknande...
Vem har (haft) hand om alla nycklar? Freddan...
Citera
2023-09-16, 15:05
Medlem
Citat:
Återstår att se, man hör "polisen" säga att du är inte skriven här, eller liknande...

Då får jag väl ta tillbaka min misstanke om att han ljög om det hela.
Men ja känns inte så troligt att ett gäng pundare bara råkar välja deras stuga när Freddan har tillgång till den.

P.s tror ni han lägger till med en ny hatt snart? 🤭 https://imgur.com/a/TTnLhPs

#FreeFreddan.
Senast redigerad av Bluntzillo 2023-09-16 kl. 15:18.
Citera
2023-09-16, 15:39
Medlem
Citat:
Självklart har Freddan haft sina polare där & festat till, kanske inte så konstigt. Då Alf var Freddan's pappa.
Men det var uppenbarligen inte okej för herr skithög alias bajsbaronen...
Bajshögen vill ju ha allt allt som tillhör sin farfar, bara hoppas att Freddan kommer kräva mer av arvet!
Självklart så tok bajshögen möjlighet att få lite uppmärksamhet oxå, med en påskruvad historia...
Citera
2023-09-16, 16:13
Medlem
Citat:
Så är det, lögnerna ändras efter kapacitet.

Man måste dock ha i åtanke att det här är en mansbebis som fram till 33 års ålder levt på veckopeng från farfar, så hans ekonomiska kunskaper är minst sagt begränsade.

Ja, han är verkligen en väldigt udda figur den här Carl-Fredrik. Kan tänka mig att det finns många av hans sort i de rikare skikten i samhället. Skillnaden på dessa och Rask är dock att ekonomin tillåter det. Dessa individer skulle aldrig kunna stå på egna ben om någon drog undan mattan för deras brat-livsstil. Men de har så mycket pengar att det aldrig kommer bli ett problem. För Raskens del är det inte lika säkert. Det är en tidsfråga innan pengarna sinar, och då har han ingenting att falla tillbaka på. Knappt någon arbetslivserfarenhet sedan 10 år tillbaka, inte ens gått klart gymnasiet, känd för halva Sverige som en fruktansvärd narcissist. Det kan inte gå annat än åt helvete för honom.

Citat:
Ursprungligen postat av Cykelhjelm
Han har ljugit och betett sig illa. Men många här är mycket värre…. Jag väntar fortfarande från en mytoman här på bevis ang Rasks mamma. Men då sådant inte finns så svarar inte den personen…

Jag är en väldigt sympatisk person, snäll och trevlig mot min omgivning. Hjälpsam, generös, flitig. Men gränsen går vid smutsiga mobbare och ohyggliga narcissister. Jag känner inga skuldkänslor när jag förolämpar dessa individer. Rask och hans äckliga mamma är farliga människor, som skadar sin omgivning där de drar fram. Jag bryr mig inte nämnvärt om Mamma Ulrika känner sig ledsen i ögat när hon utsätts för falsk ryktesspridning. Det är sådant hon själv ägnar sig åt på sin fritid. Hon borde nog torskat på medhjälp den gången när Skithögen dömdes för grovt förtal.
Citera
2023-09-16, 16:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Ja, han är verkligen en väldigt udda figur den här Carl-Fredrik. Kan tänka mig att det finns många av hans sort i de rikare skikten i samhället. Skillnaden på dessa och Rask är dock att ekonomin tillåter det. Dessa individer skulle aldrig kunna stå på egna ben om någon drog undan mattan för deras brat-livsstil. Men de har så mycket pengar att det aldrig kommer bli ett problem. För Raskens del är det inte lika säkert. Det är en tidsfråga innan pengarna sinar, och då har han ingenting att falla tillbaka på. Knappt någon arbetslivserfarenhet sedan 10 år tillbaka, inte ens gått klart gymnasiet, känd för halva Sverige som en fruktansvärd narcissist. Det kan inte gå annat än åt helvete för honom.

Jag är en väldigt sympatisk person, snäll och trevlig mot min omgivning. Hjälpsam, generös, flitig. Men gränsen går vid smutsiga mobbare och ohyggliga narcissister. Jag känner inga skuldkänslor när jag förolämpar dessa individer. Rask och hans äckliga mamma är farliga människor, som skadar sin omgivning där de drar fram. Jag bryr mig inte nämnvärt om Mamma Ulrika känner sig ledsen i ögat när hon utsätts för falsk ryktesspridning. Det är sådant hon själv ägnar sig åt på sin fritid. Hon borde nog torskat på medhjälp den gången när Skithögen dömdes för grovt förtal.

Snälla dra en återberättare för oss mindre insatta, låter som det kan vara roligt och veta lite hur morsan hans är.
Jag har faktiskt fått en bild av att Freddan är en jävligt snäll pappa även att han är missbrukare, dock vill väl Rask måla upp det till något helt annat menmen..
Citera
2023-09-16, 16:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bluntzillo
Snälla dra en återberättare för oss mindre insatta, låter som det kan vara roligt och veta lite hur morsan hans är.
Jag har faktiskt fått en bild av att Freddan är en jävligt snäll pappa även att han är missbrukare, dock vill väl Rask måla upp det till något helt annat menmen..

Rask har berättat om en uppväxt där hon utsatte honom för psykisk misshandel, hur hon fick honom att känna sig udda och konstig. Så idag har Rask stora issues, där han ständigt försöker styra vilken bild omgivningen har av honom.

Vidare tar kärringen sin stinkande hög med skit till son i försvar, alldeles oavsett hur dåligt han beter sig. Det är inte så märkligt att Rask är som han är idag med tanke på hur Ulrika har uppfostrat honom. När Alexander gör fel så är det ändå på något sätt någon annans fel. Inte konstigt att sopan inte kan ta ansvar för sina egna handlingar med den uppväxten.

Tror också att Fredrik är en hygglig person innerst inne. Folk som träffat honom kan intyga det. Givetvis gav han inte sina grabbar en optimal uppväxt, för hans beroendesjukdom tog över hela hans liv. Men att det bara skulle vara hans fel att Rask är en sån felskruvad individ i dagsläget det är helt enkelt inte sant. Mer troligt är att det är den psykiska misshandeln Ulrika utsatt Alexander för som gjort honom till den skithög han är i dagsläget. Men narcissist som hon är så är hon manipulativ, och har fått bröderna att tro att det bara är Fredriks fel till att det blev som det blev.
Citera
2023-09-16, 16:46
Medlem
Lögnhalsen fick väl reda på att freddan var på stugan och hade en liten fest, och såg till att bussa polisen på sin egen far för han anser att stugan är hans. Sen diktar han upp hela historien om att stugan ockuperats av pundare med kopierade nycklar när det hela tiden var hans egen farsa som besökt stugan med sina egna nycklar.
Citera
2023-09-16, 16:50
Citat:
Ursprungligen postat av razerdayzer
Har han nya tatueringar i fejset?
Nej, ser ut som det gamla kladdet, ankare, stjärna, höstlöv, fnask, mm
Citera
2023-09-16, 16:51
Citat:
Ursprungligen postat av Stallhagen
Lögnhalsen fick väl reda på att freddan var på stugan och hade en liten fest, och såg till att bussa polisen på sin egen far för han anser att stugan är hans. Sen diktar han upp hela historien om att stugan ockuperats av pundare med kopierade nycklar när det hela tiden var hans egen farsa som besökt stugan med sina egna nycklar.
Precis, det lät inte som om polisen stormade in heller, men rasken är så contentkåt att han slänger farsan under bussen igen
Family is everything...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in