Citat:
Ursprungligen postat av
Kickassfarsan
Så är det, lögnerna ändras efter kapacitet.
Man måste dock ha i åtanke att det här är en mansbebis som fram till 33 års ålder levt på veckopeng från farfar, så hans ekonomiska kunskaper är minst sagt begränsade.
Ja, han är verkligen en väldigt udda figur den här Carl-Fredrik. Kan tänka mig att det finns många av hans sort i de rikare skikten i samhället. Skillnaden på dessa och Rask är dock att ekonomin tillåter det. Dessa individer skulle aldrig kunna stå på egna ben om någon drog undan mattan för deras brat-livsstil. Men de har så mycket pengar att det aldrig kommer bli ett problem. För Raskens del är det inte lika säkert. Det är en tidsfråga innan pengarna sinar, och då har han ingenting att falla tillbaka på. Knappt någon arbetslivserfarenhet sedan 10 år tillbaka, inte ens gått klart gymnasiet, känd för halva Sverige som en fruktansvärd narcissist. Det kan inte gå annat än åt helvete för honom.
Citat:
Ursprungligen postat av
Cykelhjelm
Han har ljugit och betett sig illa. Men många här är mycket värre…. Jag väntar fortfarande från en mytoman här på bevis ang Rasks mamma. Men då sådant inte finns så svarar inte den personen…
Jag är en väldigt sympatisk person, snäll och trevlig mot min omgivning. Hjälpsam, generös, flitig. Men gränsen går vid smutsiga mobbare och ohyggliga narcissister. Jag känner inga skuldkänslor när jag förolämpar dessa individer. Rask och
hans äckliga mamma är farliga människor, som skadar sin omgivning där de drar fram. Jag bryr mig inte nämnvärt om Mamma Ulrika känner sig ledsen i ögat när hon utsätts för falsk ryktesspridning. Det är sådant hon själv ägnar sig åt på sin fritid. Hon borde nog torskat på medhjälp den gången när Skithögen dömdes för grovt förtal.