2023-09-16, 12:53
Medlem
whack-a-moles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Precisvemsomhelst
Offret för hans sjuka begär har berättat och bekräftat.
Kom tillbaka när du har någon offentlig handling som styrker ditt påstående.
Citera
2023-09-16, 12:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TeamAbrupto
Man tänker ju osökt på den kanadensiske militärpiloten Russell Williams som bröt sig in i väldigt många hem och snodde trosor men även tog på sig trosor och bh:ar och fotograferade sig själv iklädd underkläderna. Detta räckte inte för Russell utan det slutade med att han bröt sig in hos kvinnor, gömde sig och våldtog dem för att sedan döda dem.

Bra att den här jäveln kunde åka fast för vad är det för sjuk jävel som bryter sig in och snor dildos? Skulle inte ens göra det för 50 miljoner.

https://www.youtube.com/watch?v=lj7QRP37Wn0

https://en.wikipedia.org/wiki/Russel...iams_(criminal)

Att få någon mördad i det här landet kostar väl kanske 500000 kr eller så, så folk är alltså beredda att döda för den summan. Du skulle alltså inte ens göra inbrott för 50 miljoner, dvs 100 gånger så mycket? Det är ju bara att lämna tillbaka dildon efteråt om du lider av samvetskval.
Citera
2023-09-16, 12:59
Medlem
TeamAbruptos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av whack-a-mole
Vad har det med tråden att göra?

Har du verkligen svårt att fatta det när jag uttryckligen skriver vad de har gemensamt?
Citera
2023-09-16, 13:00
Medlem
TeamAbruptos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnJobbigJavel
Att få någon mördad i det här landet kostar väl kanske 500000 kr eller så, så folk är alltså beredda att döda för den summan. Du skulle alltså inte ens göra inbrott för 50 miljoner, dvs 100 gånger så mycket? Det är ju bara att lämna tillbaka dildon efteråt om du lider av samvetskval.

Nej, jag tänker inte göra inbrott och stjäla dildos och trosor ens för 50 miljoner. Jag tycker det är riktigt jäkla sjukt.
Citera
2023-09-16, 13:05
Medlem
whack-a-moles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TeamAbrupto
Har du verkligen svårt att fatta det när jag uttryckligen skriver vad de har gemensamt?
Det är inte ens säkerställt att det gäller den den nämnda snubben och du jämför honom med en mördare. Är du förståndshandikappad?
Citera
2023-09-16, 13:08
Medlem
halaltarzans avatar
Var står det att han stal trosor och dildos då?
Citera
2023-09-16, 13:19
Medlem
Ok vad skulle han ha snott istället då för att det ska vara ok enligt flashback?
Citera
2023-09-16, 13:33
Medlem
whack-a-moles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AnyaOlsen
Ok vad skulle han ha snott istället då för att det ska vara ok enligt flashback?
”Han sitter anhållen och är misstänkt för inbrottet.”

Ordna fram ett dokument. Det är en allmän handling som man kan begära ut.

”Åklagare kan besluta om anhållande om det finns risk för att personen håller sig undan, fortsätter sin brottsliga verksamhet eller försvårar utredningen genom att till exempel undanröja bevis.”

Finns dokumenterat.
Citera
2023-09-16, 13:54
Medlem
orrtupps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Var står det att han stal trosor och dildos då?
Skulle vara roligt att höra en inspelning från anmälan "någon j-vel har stulit min dildo! Jag har letat och letat i alla lådor i sängbordet men hittar den inte! Vad ska jag göra nu!"
Citera
2023-09-16, 15:17
Medlem
whack-a-moles avatar
Bör ju ha skett en häktningsförhandling eller så blev han aldrig häktad och frisläppt.
Det är bara att begära ut handlingarna.

”Inbrott i Figeholm: En man i 50-årsåldern greps på platsen och han sitter nu anhållen
PUBLICERAD: 2023-09-11”
Senast redigerad av whack-a-mole 2023-09-16 kl. 15:21.
Citera
2023-09-16, 18:08
Medlem
Citera
2023-09-16, 18:10
Medlem
haha, så denna kille har alltså stulit sexleksaker ? I lilla figeholm...vad säger hans fru om detta då?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in