Citat:
Ursprungligen postat av
Spirula
Jeg tror det er fullt mulig å bli dødelig såret, men allikevel temmelig oppegående i mange minutter. Timer også, for den del. Det er jo ikke alle som engang skjønner at de blir skutt. Ved treff i ryggen er det stor sannsynlighet for å treffe en lunge. Ved et perifert treff kan det ta lang tid å blø så mye at man mister bevisstheten og dør. Nå har jeg heldigvis ingen erfaring med skutte mennesker. Men jeg har sett mye jakt på elg og rådyr, og det blir jo mye av det samme. Det er sjelden dyra ramler rett ned, selv med et godt treff. De løper gjerne noen titalls meter eller mer. Det tar rett og slett tid å blø ut nok.
har grublet litt vedrørende Sprinteren..
- var det en vanlig jobb kjørte han rett opp.. stoppet å gikk ut.. ( bilen er ikke snudd..) prøver da å finne eier, eller bare å finne brønnen som det skal jobbes på.. må bilen flyttes for dette gjør han det etterpå når brønnen er lokalisert..
1. enten så har han kommet opp å ant ugler i mosen, og snudd bilen uten å gå ut å løse av hengeren.. ( tror bestemt han burde satt endel spor som ikke synes på bilder jeg har sett.. )
2. han ble skutt og prøvde å flykte med bilen.. da har vi med sikkerhet sett spor fra den snuinga med bil med max adrenalin..
det er en Sprinter med 4matic og doble hjul bak.. er vel like dårlig firehjulsdrift system som Vito fra samme årgang.. spinner nok enda lettere da mindre marktrykk bak..
her blir det spor, når du blir gira(stressa).. samt spor fra tilhengeren..
bare egenvekt på bilen er vel 2.3t + tilhenger å sikkert mye ting i bilen..
håpet er da att GM å medhjelper.. de var nok 2.. har lagt igjen fult opp av DNA når de flyttet bilen og Jonas..
er mulig Jonas har vurdert plassen så dårlig att han har rygget opp siste veien.. tipper han var en konge på rygging.. men de som kjente til han vet vel om han "safet" og ikke kjørte rett opp..
mange saker blir ikke løst.. er forbanna synd for byen om det skulle bli resultatet..