2023-09-11, 21:19
Medlem
fiftyforfiftys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jocturnal
Tiktok kjendis drept under mystiske omstendigheter på en stuga.

Det står still med andra ord?
Citera
2023-09-11, 21:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Duttelutten
Det skal veldig mye til for å ta KK i Norge. Det holder ikke å være mistenksom til noen utvalgte personer eller miljøer, det må være godt med bevis for å få godkjent KK.

Åsted Norge har nylig lagt ut bilder av en motorsykkel og motorsyklist fra den andre skytingen. Kanskje vi burde brukt kreftene vi har her til å finne ut mer om denne personen?

Sykkelen ser tydelig ut som en KTM 690 SMCR fra 2020 eller senere. Men hva med sekken? Den burde være mulig å kjenne igjen?

Når det gjelder bil, blokkering av vei så har jeg en teori jeg mener er mer sannsynlig enn andre her, men selvsagt kun en teori:
- Fornærmede blir skutt etter å ha gått ut av bilen, GM kjører avgårde.
- Fornærmede har henger, det tar tid å få snudd, men han skjønner at han må begynne å kjøre for å kunne redde sitt eget liv.
- Han sender et skjermbilde før han begynner å snu bilen, før han kommer særlig langt så besvimer han og havner i grøfta.

Det følger av straffeprosessloven § 216a at retten ved kjennelse kan gi politiet tillatelse til å foreta kommunikasjonsavlytting når noen med SKJELLIG GRUNN MISTENKES for en handling eller forsøk på en handling som etter loven KAN MEDFØRE STRAFF AV FENGSEL I 10 ÅR eller mer, eller som rammes av straffeloven §§ 90, 91, 91 a, 94 jf. 90, 104 a første ledd annet punktum, eller 104 a annet ledd jf. første ledd annet punktum, eller av § 162 eller § 317, jf. § 162 eller av lov om kontroll med eksport av strategiske varer, tjenester og teknologi

Jeg tror dehar KK på personer ettersom jeg er relativt sikker på at de har samlet en rekke bevis og har sterk mistanke mot enkelte personer/miljøer…..
Citera
2023-09-11, 21:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Duttelutten
- Han sender et skjermbilde før han begynner å snu bilen, før han kommer særlig langt så besvimer han og havner i grøfta.

Jeg tviler på det... jeg tror at man er så sjokka over å bli skutt at man bare forsøker å flykte.
Det er så usansynlig at han skulle begynt å sende meldinger.

Hvis jeg hadde blitt skutt så hadde jeg gitt bånn gass, og kjørt rett til sykehuset, ringt ambulanse.

Men dette vet politiet, det er en av tingene de ikke trenger å oppklare.
Det er bare vi som lurer på det.
Citera
2023-09-11, 21:25
Medlem
Da det var razzia hos bla AK, og de tok han med.. dette har jeg hørt fra flere av vennene hans at skjedde etter drapet. Og det var ifbm med en annen sak, men det snakkes om at politiet tok han inn for den andre saken for å presse han mtp drapet på J. Men de hadde ikke noe/nok på han, og AK ville mest sannsynlig ikke ha tystet mtp hans syn på tystere. Og da måtte de la han gå. Han slapp visstnok raskt ut av varetekt.
Citera
2023-09-11, 21:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Villvandrer
Er ikke så veldig teknisk. Men hvis du er det, så legg gjerne ut bilde her etterpå! Hadde vært meget interessant å se.
testet movavi men det hjalp ikke noe
Citera
2023-09-11, 21:29
Medlem
Det var noen her tidligere som skrev noe om at det hadde vært sykt mange narkosaker i ringerike de siste par måneder sammenlignet med resten av året? At det virker nesten som at det er en slags opprulling. Er det sannsynlig at politiet hadde prioritert å kjøre dette parallelt akkurat nå? Eller virker det som at det har en sammenheng?
Citera
2023-09-11, 21:34
Medlem
mister007s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jocturnal
Kanskje du skal sjenke de Hønefoss-gutta dine et par drammer. Og få de til å komme med litt mer info til oss om hva som skjedde
Jeg spanderer
Citera
2023-09-11, 21:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Atal
Da det var razzia hos bla AK, og de tok han med.. dette har jeg hørt fra flere av vennene hans at skjedde etter drapet.
Bra info. Avisa var ikke sikker på om før eller etter...
Citera
2023-09-11, 21:40
Medlem
mister007s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StonesThrow81
Er det noe nytt folkesnakk i Hønefoss mht gjerningsmenn, folkens? Så mange kandidater er nevnt at alle må anses som uskyldige.
Jeg tipper gjerningsH*en er på LISTA
Citera
2023-09-11, 21:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StonesThrow81
Bra info. Avisa var ikke sikker på om før eller etter...

Jeg er ikke sikker jeg heller. Men det er det som sies. Om politiet prioriterte å ha razzia flere steder kort tid etter drapet, så er de aksjonene var rettet mot interessante.
Citera
2023-09-11, 21:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mister007
Jeg tipper gjerningsH*en er på LISTA
Sannsynligvis, men nå er det godt gjemt 😉
Citera
2023-09-11, 21:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Atal
Det var noen her tidligere som skrev noe om at det hadde vært sykt mange narkosaker i ringerike de siste par måneder sammenlignet med resten av året? At det virker nesten som at det er en slags opprulling. Er det sannsynlig at politiet hadde prioritert å kjøre dette parallelt akkurat nå? Eller virker det som at det har en sammenheng?

Jeg ville vel nesten heller forventet at de la vekk andre saker og fokuserte mer på denne.

Men det kan jo være en del av noe større. Kanskje Jonas var med på mye forskjellig

Det er for godt til å være sant at det ikke skulle ha noe med terroriseringen han har opplevd.

Men i tillegg til dette var han med på smugling og hvitvasking/frakting av millioner av svarte penger?

Da er det jo galskap å gå til en podcast. Men kanskje han ikke var så smart?

Det er så mye som kan være greia her.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in