2023-09-11, 02:33
Medlem
FernandoFisrings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BaronVonHelsing
Det beror förstås på att det finns mången trasig 14-åring med destruktivt beteende.

Det är klart att det finns men jag tror tyvärr att de råkar illa ut på andra sätt som tyvärr är mycket värre än att snacka med en dumpengubbe.
Citera
2023-09-11, 02:37
Medlem
Dylans avatar
Hahahah, vilken blytung ångest #273 får där på slutet. Jag njöt ordentligt av att se det! Sååååja ditt lilla peddo! Homofil dessutom! Må nu riktigt jävla illa precis som du förtjänar!
Citera
2023-09-11, 02:37
Medlem
HassanVonEssens avatar
Gustavsbergsgäddan...

ÅNGEST!

Är det så att P & S har skaffat bättre mobilkameror? Tycker man ser krispigheten i ansiktena bättre numera. Inte långt ifrån maximal HD-upplösning. Det borde de fixa för att maximera ångesten hos gäddan som då ser varenda liten por i huden på sig själv när han ser filmen.
Citera
2023-09-11, 04:39
Medlem
Citat:
Förstår inte alls vitsen med den önskan från gäddans sida. Som om någon skulle känna igen den specifika jycken och ge sig på den?

Gäddan blir enklare att identifiera och ge sig på med hunden. Gäddan kan ganska enkelt förändra utseendet så att han inte blir igenkänd. Svårare att göra det med hunden.
Senast redigerad av Mafia 2023-09-11 kl. 04:47.
Citera
2023-09-11, 07:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dylan
Hahahah, vilken blytung ångest #273 får där på slutet. Jag njöt ordentligt av att se det! Sååååja ditt lilla peddo! Homofil dessutom! Må nu riktigt jävla illa precis som du förtjänar!

Han hade väl sambo! Är det en kille eller är han en hobbyhomofil?
Senast redigerad av badasskickers 2023-09-11 kl. 07:14. Anledning: Felstavning
Citera
2023-09-11, 07:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FernandoFisring
Så smart kan han ju inte vara eftersom han tror att 14-åringar tänder på gamla gubbar och dessutom vill ses. Jag fattar inte att det fortfarande finns folk som fortfarande tror att det finns 14-åringar som vill ha dom och åker fast på dumpen. Dessutom börjar de flesta konfrontationerna att bli så tråkiga att det inte ens är värt att kolla längre. Både peddosarna och dumpen säger ju precis samma saker varje gång. Det är i alla fall roligare när de fångar nån jävla avartkuf som pundaren utan käke och tänder och han den otvättade som hade en tekaka i munnen.

Jag förstår heller inte att gamla gubbar tror en 14 åring vill ha dem. Had en ung person skrivit i en chatt att denna ville ha sex hade jag fan börjat skratta.

Alltså det är helt sjukt att dessa gubbar inte fattar.
Citera
2023-09-11, 07:43
Medlem
Jodasaatt70s avatar
Någon borde veta vem han är vid det här laget..
Citera
2023-09-11, 09:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 139
#273 Gustavsbergsgäddan

Jag googlade MCA på hans tröja, det är ett företag som sysslar med markentreprenad. Kunde inte hitta så mycket på deras hemsida eller så. Men det grundades 2020 och är väl inte ett enormt företag vad jag vet, vet heller inte säkert om han ens har nån koppling dit.

Han verkar bo på Rindö. Initialerna i chatten är B L som kanske kan vara nåt?
Direkt ovanför konfrontationen på dumpen står att han har inget samband med loggan på tröjan. För övrigt borde han tänka på att om man börjar färga håret måste man fortsätta, inte snyggt med den långa grå utväxten.
Senast redigerad av Jonsson99 2023-09-11 kl. 09:27.
Citera
2023-09-11, 10:04
Moderator
Carlboms avatar
I senaste Dumpenpodden spelar de upp ett färskt telefonsamtal från denna gädda:

https://dumpen.se/2021/11/20/veckans-klas-nej-nu-fick-det-vara-nog-sa-han-sitter-pa-psyk/

Låter som han ringer en fredagkväll efter att ha sänkt 3-4 bärs och de pratar med varann som om de verkligen är bekanta

https://open.spotify.com/episode/3GB694eqNYbPBDm4S6nrkT?si=UvJjvThOR7287ECB85b0ag
Senast redigerad av Carlbom 2023-09-11 kl. 10:13.
Citera
2023-09-11, 11:50
Medlem
Citat:
Förstår inte alls vitsen med den önskan från gäddans sida. Som om någon skulle känna igen den specifika jycken och ge sig på den?

Citat:
Ursprungligen postat av anotherpieceofmeat
Gissar att det är så att sambon inte ska kunna identifieras när hon går ut med samma hund.
Säkerligen.
Citera
2023-09-11, 14:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av padron
Vadan denna starka önskan att se hunden? Är du zoofil?

Jag har ingen direkt önskan att se hunden. MEN! Dumpen hänger väl ut gäddorna för att varna barn och föräldrar med flera för dessa vidriga as?

Om då gäddan skaffar helskägg eller ändrar sitt utseende när personen smyger runt i kvarteret. Då kan hunden vara bra som varningssignal och uppmaning till försiktighet. En del pedofiler kanske även försöker locka barn med husdjur?

Det är inte hundens fel att den som håller i kopplet KAN vara en dumpengädda.

Löjligt att maska den.
Citera
2023-09-11, 16:09
Medlem
SnutteFia03s avatar
Hunden kanske tillhör gäddans sambo?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem