2023-11-22, 08:52
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av ElementarSturgeon
Avseende den senaste gäddan

https://dumpen.se/2023/11/21/dansken-som-sprang-over-sundet-napp-312/

Tror att det kan bli svårt att identifiera, men en sak som slog mig - hur ser den danska lagstiftningen ut avseende att söka barn i sexuellt syfte. Är den annorlunda mot den svenska.

Får hoppas att "någon" känner någon som isåfall kontaktar dansk Polis

Mvh
Ja, kanske den processen är inledd av Sara redan, om det nu är så det juridiska lagrummet ser ut. Vore ju inte helt otänkbart med tanke på hur dom jobbat tidigare off camera så att säga. Bra att han kommit under vård åtminstone.

"Mannen valde att ta hjälp av kliniken hypersex.dk där han nu" går i intensiv behandling."
Senast redigerad av Inget.internet 2023-11-22 kl. 08:56.
Citera
2023-11-22, 09:32
Medlem
PROLIFICs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av badasskickers
Det var väl peddokuken. Grove ove.

Det där jävla äcklet var det, ja! Han som tankade hem barnporr genom intet ont anande grannars uppkoppling.

Citat:
Ursprungligen postat av Berraperra1975
Det stämmer och han sitter i finkan nu om inte min information är felaktig.

Gott att höra!
Citera
2023-11-22, 09:49
Medlem
Senaste nappet dansken jösses vilken skogaholmslimpa han hade mellan benen!
Måste väl vara den största kuken i dumpens historia?
Många gäddor skriver ju att de har så stor kuk och offret kanske är för ung/trång/liten för att klara av denna mastodontpjäs, det här är första gången jag sett att det stämmer……
Citera
2023-11-22, 13:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Berraperra1975
Dessutom har man funnit att deras hjärna avviker från det normala. Så bota dessa grisar med samtalsterapi är ju fullständigt lönlöst och enbart ett spel för gallerian. Inlåsning, kastrering alternativt offentliga register så man vet om ens granne är pedofil är det som gäller.
https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/33355922/

Menar du att ovan även gäller de av grisarna som har hyfsade arbeten? Ex Rektorn och vacumgäddan?
Hank och ett antal andra verkar väl ganska 'normala'. Tror alltså att det kommer flera av samma kvalitet som de exemplen?
Citera
2023-11-22, 14:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av realJohnMcCain
Menar du att ovan även gäller de av grisarna som har hyfsade arbeten? Ex Rektorn och vacumgäddan?
Hank och ett antal andra verkar väl ganska 'normala'. Tror alltså att det kommer flera av samma kvalitet som de exemplen?
Tror om man träffar dom här grisarna och umgås med dom en längre tid så ser man nog klart att dom har en skruv lös. Många av dessa grisar är ju duktiga på att manipulera så det har dom säkert utnyttjad i det civila med arbete också.
Citera
2023-11-22, 14:20
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av PROLIFIC
Jag undrar varför en del snoppbilder är pixlade och andra inte. Som GamleGurra som jag kollade igen för ett par dagar sen. Där hade man ju nästan velat se den slappa gubbkuken. Särskilt eftersom han frågade 13-åringen om hon kunde få upp den. Så jävla osmakligt. Det hade varit ofräscht och vidrigt även om han skickat samma till en 53-åring. Absolut inte på samma nivå som att pedda sig och skicka till ett barn. Givetvis inte. Men ur ett rent estetiskt och uppkåtande perspektiv. Det är ju liksom inte sexigt för nån.

Jag tror att pixlandet beror på om konfomtationen har barn/familj eller liknande - men jag vet inte, det är endast en teori

På samma gång vet jag att det rimmar illa med vissa "gäddor"

Kan även ha att göra med ålder på eventuella barn, kollegor etc etc.

Inte för att jag suktar efter att se gäddkukar, men du har en bra fråga - varför visas vissa men inte andra.

Dock är det nog en fråga till den andra tråden

Mvh
Citera
2023-11-22, 14:28
Medlem
Bertil.1987s avatar
Påväg från jobbet förra veckan så stod det en ambulans utanför #287

Om det var han själv eller en granne som ambulansen var där för vet jag int
Citera
2023-11-22, 15:10
Medlem
Leibachs avatar
Citat:

Menar du att han är EN normal person? Jag tycker att han verkar ha TVÅ skruvar lösa...

Förutom hans märkliga uppträdande i filmen (vilket kan bero på nervositet/panik), så har han alltså en historia av att blivit av med jobbet pga gränslöst sexuellt beteende mot kvinnliga kollegor. Helt galen skulle jga tippa, försökte tom dra in sin stackars son i det hela.
Citera
2023-11-22, 15:33
Medlem
Escadrons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PROLIFIC
Tack! Snömorfar hade jag glömt bort. Den där jävla bilden där han sitter näck på en plaststol ute i snön.

Och konfrontationen! "Det är inte jag!!!" Och vad säger han på slutet, när de pratar om dubbelgångare? När jag var yngre trodde folk att jag var Allan/Alan Edwall/Edwards? Mmmmkay, så det kanske är den där Allan som sitter och läckrar sig på stolen också? Eller nån annan som är väldigt lik.

På tal om bisarra bilder, är det nån som minns vilken gädda det var som skickade nakenbild med röda ljumskar som såg ut som vuxenblöjeksem? Tror att psykfallet hade gula diskhanskar på sig också.

Jag kan inte låta bli att studera bilden och skratta. Vid första anblick så ser det ut som en trött gubbe, men zoomar man in bilden på ansiktet och studerar det lite så ser det ut som att han försöker sig på en "sexig badboy" -look. Gäddans träskor är ju som grädden på moset!

https://dumpen.se/wp-content/uploads/2021/12/Screenshot_20211214-190359_Chrome.jpg
Citera
2023-11-22, 15:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leibach
Menar du att han är EN normal person? Jag tycker att han verkar ha TVÅ skruvar lösa...

Förutom hans märkliga uppträdande i filmen (vilket kan bero på nervositet/panik), så har han alltså en historia av att blivit av med jobbet pga gränslöst sexuellt beteende mot kvinnliga kollegor. Helt galen skulle jga tippa, försökte tom dra in sin stackars son i det hela.

JO du har RÄTT men han verkar inte vara efterbliven/ha funktionsnedsättning som många andra. Han är kapabel att inse att det han gör är helt fel. Tror att några av de plockat inte riktigt har hästarna hemma att inse vad de egentligen håller på med eller kan sköta ett jobb. Om Hank inte varit varit sexsjuk borde han kunna klara ett jobb. Jämför ex med Candyman...

Sen försvarar jag självklart inte någon av Gäddornas val och livsstil!
Citera
2023-11-22, 16:22
Medlem
Leibachs avatar
Citat:
JO du har RÄTT men han verkar inte vara efterbliven/ha funktionsnedsättning som många andra. Han är kapabel att inse att det han gör är helt fel. Tror att några av de plockat inte riktigt har hästarna hemma att inse vad de egentligen håller på med eller kan sköta ett jobb. Om Hank inte varit varit sexsjuk borde han kunna klara ett jobb. Jämför ex med Candyman...

Sen försvarar jag självklart inte någon av Gäddornas val och livsstil!

Jo, det är ju sant. Han har ju bevisligen jobbat med lite halvkvalificerade grejor, var det på Nordea-kontor och som telefonrådgivare angående pensioner? Helt dum kan han ju inte vara som sagt, men fullständigt perverterad och porrskadad...
Citera
2023-11-22, 17:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leibach
Jo, det är ju sant. Han har ju bevisligen jobbat med lite halvkvalificerade grejor, var det på Nordea-kontor och som telefonrådgivare angående pensioner? Helt dum kan han ju inte vara som sagt, men fullständigt perverterad och porrskadad...

Jag minns att Nordea och något Poolföretag.
Jag undrar vad han håller på med idag, hur livet är samt relationen till familj och vänner.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in