2023-09-10, 22:29
Medlem
Bor på Rindö och har en Jack Russel. Kan inte finnas så många där. Så vad heter människan?
Citera
2023-09-10, 22:31
Medlem
139s avatar
#273 Gustavsbergsgäddan

Jag googlade MCA på hans tröja, det är ett företag som sysslar med markentreprenad. Kunde inte hitta så mycket på deras hemsida eller så. Men det grundades 2020 och är väl inte ett enormt företag vad jag vet, vet heller inte säkert om han ens har nån koppling dit.

Han verkar bo på Rindö. Initialerna i chatten är B L som kanske kan vara nåt?
Citera
2023-09-10, 22:32
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Jodasaatt70
Någon som vet vem han är. Loggan på tröjan tillhör ett företag inom markentrepenad.
Är hans sambo kvinna eller man?

Företaget fr Uppsala. Troligtvis heter han ngt med BL i för o efternamn.. hittar ingen kanditat inom styrelsen iaf.
Citera
2023-09-10, 22:47
Medlem
Gustavsbergsgäddan har verkligen en stereotypisk pedofilröst
Citera
2023-09-10, 23:31
Medlem
Crankyshake2s avatar
Så dom har börjat censurera hundar nu i videos. Är inte själva vitsen med dumpen att de ska identifieras och varnas om?
Citera
2023-09-10, 23:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crankyshake2
Så dom har börjat censurera hundar nu i videos. Är inte själva vitsen med dumpen att de ska identifieras och varnas om?

Det står i chatten att det är en Jack Russel.
Citera
2023-09-11, 00:21
Medlem
FernandoFisrings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BaronVonHelsing
Han talar som en bildad. Misstänker att han har relativt hög status i akademiska kretsar. Bara den spontana känslan, inte baserat på något särskilt då jag inte vet vem han är.

Misstänker att det rör sig om medelålderkris. De sitter inne på tabutankar, sådant de drömde om i yngre år men aldrig fick chansen att prova på. Och de vill känna på det innan hög ålder och till slut döden sätter stopp för möjligheten. Har inte upplevt att det är just pojkar de vill åt oftare än flickor, finns många exempel från båda läger.

Så smart kan han ju inte vara eftersom han tror att 14-åringar tänder på gamla gubbar och dessutom vill ses. Jag fattar inte att det fortfarande finns folk som fortfarande tror att det finns 14-åringar som vill ha dom och åker fast på dumpen. Dessutom börjar de flesta konfrontationerna att bli så tråkiga att det inte ens är värt att kolla längre. Både peddosarna och dumpen säger ju precis samma saker varje gång. Det är i alla fall roligare när de fångar nån jävla avartkuf som pundaren utan käke och tänder och han den otvättade som hade en tekaka i munnen.
Citera
2023-09-11, 00:21
Medlem
anotherpieceofmeats avatar
Citat:

Gissar att det är så att sambon inte ska kunna identifieras när hon går ut med samma hund.
Citera
2023-09-11, 00:35
Medlem
BaronVonHelsings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FernandoFisring
Så smart kan han ju inte vara eftersom han tror att 14-åringar tänder på gamla gubbar och dessutom vill ses. Jag fattar inte att det fortfarande finns folk som fortfarande tror att det finns 14-åringar som vill ha dom och åker fast på dumpen. Dessutom börjar de flesta konfrontationerna att bli så tråkiga att det inte ens är värt att kolla längre. Både peddosarna och dumpen säger ju precis samma saker varje gång. Det är i alla fall roligare när de fångar nån jävla avartkuf som pundaren utan käke och tänder och han den otvättade som hade en tekaka i munnen.
Det beror förstås på att det finns mången trasig 14-åring med destruktivt beteende.
Citera
2023-09-11, 00:37
Medlem
BaronVonHelsings avatar
Citat:
Så dom har börjat censurera hundar nu i videos.
Förstår inte alls vitsen med den önskan från gäddans sida. Som om någon skulle känna igen den specifika jycken och ge sig på den?
Citera
2023-09-11, 00:37
Medlem
TheGreatWhiteBitchs avatar
Gädda #273 låter riktigt arg i början av klippet. Jag tänkte att nu blir det våld! Men han lugnade ner sig snabbt. Synd.
Citera
2023-09-11, 00:40
Medlem
Crankyshake2s avatar
#273 var ju artig iaf å fråga om han ville ha en dickpic. Värsta gentleman 😅
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in