2023-09-25, 21:27
Medlem
Hur gick det med Husbilsnegern? Skulle väl komma någon uppdatering om hon som satt bredvid i husbilen om jag läste rätt.
Citera
2023-09-25, 21:58
Avstängd
tramsebyxans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VVVulpes
Muslimskt namn. Jag tippar också pakistanier. Eller afghan.

Tror också på muslimsk pakistanier. Pappa, mamma, peddot, alla har muslimska namn. Vad gör han här? Vad gör denne pakistanske pedofil överhuvudtaget i Sverige? Förutom att upprepade gånger begå sexbrott mot barn?

Redan dömd vid 20 års ålder för brott begångna tidigare än så, redan återfallsförbrytare och nu ska det utredas eventuellt med läkare och allt möjligt. Vem betalar?

Vad gör han ens i Sverige?

Finns väl tillräckligt med inhemska vidriga pedofiler i Sverige för att vi inte ska behöva importera dem från ett av världens största mångmiljonbefolkningsländer?
Citera
2023-09-25, 21:58
Medlem
Blackdollkillers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av InCrustWeTrust
Hur gick det med Husbilsnegern? Skulle väl komma någon uppdatering om hon som satt bredvid i husbilen om jag läste rätt.

Har åxå undrar det, hade varit bra med någon form av återkoppling🤷🏼‍♂️
Citera
2023-09-25, 22:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tramsebyxan
Tror också på muslimsk pakistanier. Pappa, mamma, peddot, alla har muslimska namn. Vad gör han här? Vad gör denne pakistanske pedofil överhuvudtaget i Sverige? Förutom att upprepade gånger begå sexbrott mot barn?

Redan dömd vid 20 års ålder för brott begångna tidigare än så, redan återfallsförbrytare och nu ska det utredas eventuellt med läkare och allt möjligt. Vem betalar?

Vad gör han ens i Sverige?

Finns väl tillräckligt med inhemska vidriga pedofiler i Sverige för att vi inte ska behöva importera dem från ett av världens största mångmiljonbefolkningsländer?
Jag anser inte att vi behöver diskutera hur och varför hans föräldrar invandrat, det är ingen politisk del av forumet det här, förövare av den här sorten finns i alla nyanser och är lika vidriga vilken det än är.
Citera
2023-09-25, 22:28
Avslutad
Citat:
Berätta i stället för mig vad denne pakistanske återfallspedofil - som bara är 20 år och har många års pedofilande framför sig - vad har han att göra i Sverige?

Det är ju inte direkt så att pedofili är förbjudet i hans hemland. Knappast något "asylskäl" för honom.

Tips från coachen, matar man in mammans förnamn på Facebook så får man sida upp och sida ner med muslimska kvinnor från Indonesien.

Pappan går jag bet på, men hans efternamn S**** är vanligt MENA-namn.
Citera
2023-09-25, 22:37
Medlem
Citat:
Berätta i stället för mig vad denne pakistanske återfallspedofil - som bara är 20 år och har många års pedofilande framför sig - vad har han att göra i Sverige?

Det är ju inte direkt så att pedofili är förbjudet i hans hemland. Knappast något "asylskäl" för honom.
Inte mig emot att utvisa om det går, good riddance. Han hade dömts för BP-brott förut vad jag förstod (även om han säkert gjort saker, det brukar väl vara så med förövarna) inte övergrepp och diskutera invandringspolitik kan du göra i andra delar av FB, inget du lyfter någon här kan besvara utan det blir bara spammigt.

Troligen är övergrepp på barn förbjudet i hans eller hans föräldrars (1 januari tyder dock på utlandsfödd) hemland eftersom det är det i alla länder.
Citera
2023-09-25, 23:05
Medlem
139s avatar
Ny gädda? #283 i Falkenberg
men vad är detta för påhitt:

"Detta innehåll är lösenordsskyddat. För att se det, ange ditt lösenord nedan"

Måste man vara en betalande medlem för att se det eller vad är grejen?
Verkar ju vara nånting gränslöst i alla fall om man ska tro titeln, såvida det inte är nåt click-baitigt skit för att locka folk att ge pengar till dumpen.
Citera
2023-09-25, 23:09
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av 139

Verkar ju vara nånting gränslöst i alla fall om man ska tro titeln, såvida det inte är nåt click-baitigt skit för att locka folk att ge pengar till dumpen.

Nu är den upplåst
Citera
2023-09-25, 23:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 139

Klippet finns på rumble, sök på Dumpen01.
Citera
2023-09-25, 23:18
Medlem
Leibachs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av godajordgubbar
Nu är den upplåst

Finns inte nu om man kollar på dumpen . se

Edit: Sorry, finns men inte under filmer men som "Krönika" på startsidan trots att där är en film.
Citera
2023-09-25, 23:18
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Leibach
Finns inte nu om man kollar på dumpen . se

https://dumpen.se/2023/09/25/granslost-var-det-har-janapp-283-falkenberg/
Citera
2023-09-25, 23:20
Medlem
Jävlar vilken profilbild på #283...
Citera