2023-09-10, 08:50
Medlem
lakritcs avatar
Om var och en av dessa kvinnor går med på det så är det förstås inte fel. Snarare något man som hetero i viss mån ska rätta sig efter då det motsatta könet tydligen innerst inne vill ha det så.
Citera
2023-09-10, 09:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Är det inte jobbigt att vara en sådan åldersrasist?

Sen undrar jag vart hittar man dessa 20-åringar som vill ha oss äldre 40+ män?

Hängde mycket på Sthlms uteställen till jag var ca 45 och där fanns det ju mycket attraktiva yngre kvinnor, var du en A-snubbe med ett glassigt liv och/eller något att erbjuda så kunde du ju ta för dig.
Citera
2023-09-10, 09:14
Medlem
lakritcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Hängde mycket på Sthlms uteställen till jag var ca 45 och där fanns det ju mycket attraktiva yngre kvinnor, var du en A-snubbe med ett glassigt liv och/eller något att erbjuda så kunde du ju ta för dig.
Precis, det handlar ju för dessa unga människor om, oftast uteslutande, pengar och resurser. Som de själva saknar och helt enkelt behöver.

Självklart tar kvinnor liksom män helst yngre personer om det bara handlar om ligg.
Citera
2023-09-10, 10:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LionQueen88
Män mognar fortfarande inte som vin.
Och sexlusten och förmågan att prestera är generellt något som försämras med åren hos män.
Men det passar ju bra för unga tjejer som bara låtsas vara sugna på sex för att det förväntas av dom.
Så kan vi andra ta 20-åriga killar som är redo för omgång två nästan direkt efter att dom har kommit.

Det gamla trötta argumentet igen finns små blå piller som gör att äldre män kan ligga så länge du vill.
Citera
2023-09-10, 10:25
Medlem
Väldigt unga och väldigt vackra flickor har en besynnerlig förmåga att bli tokkära i 90-åriga miljardärer.
Citera
2023-09-10, 10:31
Medlem
Citat:
Lägre testosteron och lust är verkligen att gå utför. Varför skulle en kåt kvinna som mig välja en 40-åring när jag kan få en 20-åring som presterar?
En man passar bra med yngre då deras låga sexlust matchar, men det kräver ju att han har låga krav på sexet. Att få en okåt tjej är inte att ha högt värde.
Det spelar ingen roll om ni kan få barn, det är ändå inte sexigt när ni febrilt runkar er halvslaka i hopp om att kunna leverera.

Varför tror du att 40-åriga män automatiskt har låg sexlust och låg testosteronhalt.
Det varierar mellan individer precis solnför kvinnor.
En del kvinnor gillar sex och har hög sexlust medans andra är en katastrof.
En 40-årig man som tagit hand om kroppen hela livet är inte gammal idag. Han kan leverera på många fronter.
Du pratar som att vi lever på 1800-talet.
Citera
2023-09-10, 10:38
Medlem
Citat:
Men nu har jag inga barn, och därmed inga förlossningsskador.

Att en ung tjej utan barn är skönare än en trebarnsmamma tänker jag inte säga emot då det är du som har erfarenheten och inte jag.

Du generaliserar för mycket finns trebarnsmammor som är bättre vad gäller sex än unga som tjejer, skönare, kan mer om sex och deltar aktivt.

Du verkar inte förstå att det finns äldre män med hög sexlust bara för att du inte själv träffar dom.
Du kan inte bara utgå från dig själv.
Citera
2023-09-10, 10:57
Medlem
scoremaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mosquitoseven
Varför tror du att 40-åriga män automatiskt har låg sexlust och låg testosteronhalt.
Det varierar mellan individer precis solnför kvinnor.
En del kvinnor gillar sex och har hög sexlust medans andra är en katastrof.
En 40-årig man som tagit hand om kroppen hela livet är inte gammal idag. Han kan leverera på många fronter.
Du pratar som att vi lever på 1800-talet.

Efter att ha följt hennes inlägg här på forumet ett tag så Tror jag definitivt det är det bästa för ALLA oavsett att hon håller sig till yngre män.
Det ger sig självt.
Citera
2023-09-10, 11:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nollkollfame
Kanske. Jag har alltid upplevt majoriteten män som tråkiga och gör det fortfarande. Blir uttråkad bara av att skriva med de flesta män. Ni saknar en gnista, något roligt. Något intresseväckande.

Så tro mig, jag förstår absolut vad du beskriver. Men ni män är kassa redan som unga. Därför ni behöver någon som har energin ni själva saknar eftersom ni inte klarar av att liva upp mycket alls.

Tvärtom faktiskt män är generellt mycket roligare än kvinnor.
Citera
2023-09-10, 13:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mosquitoseven
Tvärtom faktiskt män är generellt mycket roligare än kvinnor.
Du är fri att dejta hur mycket män du önskar.
Citera
2023-09-10, 13:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xxxgirls
Samma här som ovan , jag har förklarat tydligt varför många män ratar äldre kinnor , det hänger till stor del på er själva och hur ni agerar i vardagen i förhållanden

så titta er i spegeln , så ser ni det vi män ser tydligt , nu dömmer jag inte alla äldre kvinnor lika , men en stor majoritet blir förändrade av ålder till nått mycket mer surt

medans yngre kvinnor är mera jordgubbe med grädde på , vad tror ni man väljer om man är sugen
Försöker du trycka ner mig pga ålder när jag själv dejtar yngre män för att ni män rasar ni också? Det funkar inte. Jag tänker bli en gammal krutkärring med långt hår, frihet i blodet och njuta av tillvaron till fullo. Jag gillar verkligen att åldras även om jag såklart vill åldras snyggt. Men jag avslutar hellre mitt liv här och nu, än blir 20 igen. Ni män var förövrigt lika mycket skräp när jag har ung som nu när jag är äldre. Skillnaden är att när man är ung blir man mer intresserad av er pga hormoner. När de sänks har ni inget att komma med. Nåväl, somliga av er lockar ju yngre med fest och pengar men på kvinnor likt mig fungerade det inte när vi var unga heller. Ni var tvungna att ha något mer än så.

En man utan personlighet måste leverera annat för att locka till sig kvinnor utan krav. Och är det något ålder resulterar i så är det en bättre självkänsla och då faller de flesta av er bort.
Citera
2023-09-10, 20:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nollkollfame
Kanske. Jag har alltid upplevt majoriteten män som tråkiga och gör det fortfarande. Blir uttråkad bara av att skriva med de flesta män. Ni saknar en gnista, något roligt. Något intresseväckande.

Så tro mig, jag förstår absolut vad du beskriver. Men ni män är kassa redan som unga. Därför ni behöver någon som har energin ni själva saknar eftersom ni inte klarar av att liva upp mycket alls.
Du är för rolig.

Bara för att du har träffat tråkiga människor innebär det inte att alla är det sedan är det så att mängder av kvinnor är också stugsittare och gnäller över att det är alla mäns fel att de har ett tråkigt liv.

För min del är det kvinnor som gnäller att jag inte vill sitta i soffan och mysa när det finns så mycket att göra som är kul. Sedan är det upp till var och en att bestämma vad som är kul för mig är det fortfarande aktiviteter som man får röra sig på och att vara ute stt ränna på krogen gör fantasilösa människor som inte har någon hobby.
Senast redigerad av Elak-gubbe 2023-09-10 kl. 20:58.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in