2023-08-19, 17:25
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Sopnisse
Bra, välj en man i din egen ålder då

Självklart inte. Jag har lust nu och då krävs en yngre. När jag var ung spelade mannen ingen roll då det var erfarenhet och orgasmer som krävdes för att ge mig lust. Och då borde jag ha tagit en äldre så att jag slapp ha så mycket sex, fast då hade jag å andra sidan inte fått erfarenhet och lust.
Citera
2023-08-19, 17:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LionQueen88
Självklart inte. Jag har lust nu och då krävs en yngre. När jag var ung spelade mannen ingen roll då det var erfarenhet och orgasmer som krävdes för att ge mig lust. Och då borde jag ha tagit en äldre så att jag slapp ha så mycket sex, fast då hade jag å andra sidan inte fått erfarenhet och lust.

Du som är så beroende av orgasmer borde välja en äldre så att du får längre sex och fler orgasmer.
Citera
2023-08-19, 17:36
Avslutad
Citat:
Du som är så beroende av orgasmer borde välja en äldre så att du får längre sex och fler orgasmer.

Det har jag redan provat och valt bort eftersom äldre inte kan ge mig det jag behöver. På sin höjd ett gott skratt inombords när dom sitter där och febrilt försöker runka upp kuken för att köra en omgång till. Vad kräver dom, en halvtimmes paus mellan liggen?
Citera
2023-08-19, 17:49
Medlem
Citat:
Det har jag redan provat och valt bort eftersom äldre inte kan ge mig det jag behöver. På sin höjd ett gott skratt inombords när dom sitter där och febrilt försöker runka upp kuken för att köra en omgång till. Vad kräver dom, en halvtimmes paus mellan liggen?

En halvtimmes paus låter som ett minimum, porrfilmerna du tittar på har ihopklippta scener.
Citera
2023-08-19, 18:04
Avslutad
Citat:
En halvtimmes paus låter som ett minimum, porrfilmerna du tittar på har ihopklippta scener.

Varför skulle jag kolla på porr. Smutsigt.

Bra att du visar min poäng. Unga killar får inte för sig atr en halvtimmes paus är ett minimum.
Så som ni ser gynnas okåta unga tjejer av att välja någon äldre.
Citera
2023-08-19, 18:06
Medlem
Citat:
Varför skulle jag kolla på porr. Smutsigt.

Bra att du visar min poäng. Unga killar får inte för sig atr en halvtimmes paus är ett minimum.
Så som ni ser gynnas okåta unga tjejer av att välja någon äldre.

Du får kolla upp hur en kuk fungerar, inte skönt att fortsätta när man kommit.
Citera
2023-08-19, 18:09
Avslutad
Citat:
Du får kolla upp hur en kuk fungerar, inte skönt att fortsätta när man kommit.

Men nu klarar killar som är i sina bästa år av det.
Vad gnäller du över? Skaffa dig en ung tjej med mindre lust så kan du ta hur långa pauser du vill
Citera
2023-08-19, 18:10
Medlem
Citat:
Men nu klarar killar som är i sina bästa år av det.
Vad gnäller du över? Skaffa dig en ung tjej med mindre lust så kan du ta hur långa pauser du vill

Jag vill ha en i min egen ålder men ni verkar dessvärre porrskadade.
Citera
2023-08-19, 18:16
Avslutad
Citat:
Jag vill ha en i min egen ålder men ni verkar dessvärre porrskadade.

Att ha hög lust och vilja ha en kille i sina bästa år är inte att vara porrskadad.

Ta en yngre. Dom blir nog glada över din lägre lust.
Citera
2023-08-19, 18:19
Medlem
Citat:
Att ha hög lust och vilja ha en kille i sina bästa år är inte att vara porrskadad.

Ta en yngre. Dom blir nog glada över din lägre lust.

Önskar dig lycka till med dina araber, afghaner, albaner, somalier.
Citera
2023-08-19, 18:32
Medlem
Beror väl lite på syftet med relationen.

Om båda parter är vuxna (såväl i ålder som hjärna) och dejtar lite ledigt bara så behöver det inte vara något fel i det.

Däremot skaffa barn och gifta sig med någon som är 20 år äldre. Där ser jag inte hur det hela ska kunna sluta i något positivt. Kvinnan blir ju änka tidigt och barnet förlorar sin pappa i ung ålder. Låter som en ganska dålig framtidsplan.
Citera
2023-08-19, 19:49
Medlem
Men är 20 plus kvinnor ens intresserade av sex med 40- och 60 plus män? Hängkuk och lägre stamina.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in