Citat:
Ursprungligen postat av
Nollkollfame
Min perfekta man hade varit någon mer kreativ som inspirerat mig genom konstnärliga uttryck. Typ en poet el författare, något konstnärligt. Med det menar jag inte framgångsrik utan någon som lever i en skapande process. Intelligent och intresserad av det mänskliga psyket, människor, samhället. Lugn i sig själv och familjeorienterad.
Om jag hade velat leva som en partypingla hade jag uppvaktat någon oskötsam jäkel istället för att leva i någon "livet är en ständig fest".
Extroverta typer där det alltid ska hända något är inte min typ av man. Världen är fulla av dem och de är sällan begåvade. Det enda de kan är att festa, knulla, jobba, och hitta på någon hjärndöd aktivitet, åka på semester, festa, jobba, knulla. Springa runt med kompisarna. Jag gillar fotboll-typen.
Ingen vill leva i en högstadiebubbla heller.
Haha , detta handlar inte om män som letar efter partypinglor , utan om att hitta en öppensinnig livskamrat som uppskattar ett liv som består av en hel del olika upplevelser man kan göra tillsammans och som skapar ett spännande liv tillsammans helt enkelt , medelålders kvinnor är ofta inte med på sådant , utan mannen får då ofta dra iväg själv på sina äventyr ,
typ att då känna sej ensam i sitt förhållande , då ens partner hellre stannar hemma och dricker lådvin och ser på dåliga såpor själv än att hänga på
just sådana är de medelålders kvinnor i dag , därför vi män ratar