2022-04-24, 10:31
Medlem
Bajsolle1s avatar
Vem var/är Stalkern som störde Lill Babs döttrarna talar om i nyhetsmorgon idag ?
Citera
2022-07-25, 00:53
Medlem
Skvistens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skvisten
När skall allt snaskigt om hennes promiskuösa leverne komma ut.

Lär ju finnas mkt kul att höra

Citerar och upprepar mig själv nu!

När skall allt sjukt och snuskigt komma fram och varför hålls det tyst?
Citera
2023-03-09, 08:46
Medlem
Arne Bajses avatar
Idag den 9/3 skulle Lill-Babs ha fyllt 85 år ! Grattis !!

Såg damen uppträda på scen hösten 2016, drygt ett år innan hon dog.

Lill-Babs var väldigt rynkig, men otroligt vital, pratsam och rörlig på scen.
Det mesta inövat sen länge så klart. Ändå kom hennes frånfälle som en överraskning.

Citat:
Ursprungligen postat av Skvisten
Citerar och upprepar mig själv nu!

När skall allt sjukt och snuskigt komma fram och varför hålls det tyst?

Tja, nu känns det ganska överspelat faktiskt. När Lill-Babs var i ropet fanns inget internet och inga mobiler att fotografera med, det var nog därför som snusket förblev rykten som aldrig kunde bevisas.
Citera
2023-03-09, 10:14
Ryktena om Lill-Babs liv med karlar beror på de många pojkvännerna och männen hon hade. Utöver dessa vet vi ju ingenting om hennes intima relationer.

Hon hade nog mer karlar än de flesta kvinnor då, men hon är i jämförelse med många kända och okända kvinnor idag, förhållandevis rätt rumsren.
Citera
2023-03-09, 11:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arne Bajse
Idag den 9/3 skulle Lill-Babs ha fyllt 85 år ! Grattis !!

Såg damen uppträda på scen hösten 2016, drygt ett år innan hon dog.

Lill-Babs var väldigt rynkig, men otroligt vital, pratsam och rörlig på scen.
Det mesta inövat sen länge så klart. Ändå kom hennes frånfälle som en överraskning.

Tja, nu känns det ganska överspelat faktiskt. När Lill-Babs var i ropet fanns inget internet och inga mobiler att fotografera med, det var nog därför som snusket förblev rykten som aldrig kunde bevisas.
Du har säkert rätt i att hon kunde vara tacksam över att internet och t ex flashback inte fanns under hennes storhetstid. Ryktena var landsomfattande men ändå lokala, eftersom de inte så lätt kunde spridas. Och veckotidningarna som skrev så mycket om henne nämnde aldrig den snuskiga sidan av hennes leverne. Även om det gått några år sedan hennes död, finns det säkert många pikanta rykten om henne kvar, som skulle kunna publiceras.
Citera
2023-03-09, 22:10
Medlem
Skvistens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flashy
Du har säkert rätt i att hon kunde vara tacksam över att internet och t ex flashback inte fanns under hennes storhetstid. Ryktena var landsomfattande men ändå lokala, eftersom de inte så lätt kunde spridas. Och veckotidningarna som skrev så mycket om henne nämnde aldrig den snuskiga sidan av hennes leverne. Även om det gått några år sedan hennes död, finns det säkert många pikanta rykten om henne kvar, som skulle kunna publiceras.

Vi som vet håller med dig och inväntar mer skvaller 😂
Citera
2023-09-09, 03:51
Korspostar här pga. full:

Tror det är kört för Lasse. F in the chat, jag kommer att minnas Fredriksson.

Vill dock få svar på frågan om Lasse spelade båda lagen. Har hört från homo-håll att Lasse tyckte om att få penis oralt stimulerad av sköna, unga män. Kan någon bekräfta?

Och, återigen, på temat Lasse: Barbro! Arketypen för Kåta Gun; den där sköna damen som bara älskar snoppar i alla dess former. Kan inte ha varit lätt att vara "cuck" för det häradstoet. Rent psykologiskt. Tänk er hur Babs drar hem en riktig jägare från krogen, Lasse får sova på soffan, och det dunkas på med ett stenhårt beläte hela natten!
Citera
2023-09-09, 04:00
Citat:
Ursprungligen postat av JagandeBjornen
Ryktena om Lill-Babs liv med karlar beror på de många pojkvännerna och männen hon hade. Utöver dessa vet vi ju ingenting om hennes intima relationer.

Hon hade nog mer karlar än de flesta kvinnor då, men hon är i jämförelse med många kända och okända kvinnor idag, förhållandevis rätt rumsren.

Det här är en helt rimlig "take", men den snuskige mannen vill ha en historia att runka till. Sanningen är att Barbro kan ha varit en fullständig nucka med alla sina karlar. Kanske letade hon bara efter den rätta?

Skoja bara! Hon var naturligtvis en total slyna, och vi borde fira henne för detta. Ser inte snyggt ut att slut-shamea 2023.

Tänk dig att du träffade Babs på en folkpark 1956 och att ni hamnade i halmen. Lite tafatt klämmande, slafsiga kyssar, och kjolen åker av. Din hand liksom hamnar på Barbros kön, och ditt ringfinger glider lätt in i ett varmt, ännu trångt och väldigt fuktig skrev. När du sakta för bort din hand bildas en sträng av fet fittsaft från ditt finger till Barbros kärleksgrotta.

Av med kallingarna, enbart din fantasi sätter gränserna här!
Senast redigerad av löktårta 2023-09-09 kl. 04:04.
Citera
2023-09-09, 12:34
Medlem
Menar inget illa med detta, men ryktet går att Lill-Babs var en s.k. mansslukerska. Eller nymfoman om ni så vill. Hon gillade att knulla helt enkelt och avverkade karlar på löpande band.

Hur pass väl stämmer detta tror ni?
Citera
2023-09-10, 02:11
Medlem
Tror hon gillade att få kuk, inget fel på det. Fast så snygg som hon var hade jag inte tackat nej.
Citera
2023-09-10, 05:40
Citat:
Ursprungligen postat av jordlöv
Tror hon gillade att få kuk, inget fel på det. Fast så snygg som hon var hade jag inte tackat nej.

Jag hade lätt!

VIF kuk-drottning!
Citera
2023-09-10, 08:23
Medlem
Kämpendahls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jordlöv

Citat:
Ursprungligen postat av löktårta
Jag hade lätt!

VIF kuk-drottning!
Inte för att jag vill störa i er intellektuella diskussion, men tror ni att Lill-Babs hade valt er om hon ville ha k*k?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in