2008-05-18, 23:45
Medlem
wonderlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raoul
Jag råkade se lite på tv i fredags, så ska det låta.
Allvarligt talat, nu vet jag ju inte om åldern spelar ut sin rätt - men visst fan ser det ut som om tanten är fylld till bredden med fylleticks? Motoriken verkade ju helt uppåt väggarna, hon kunde knappt träffa när hon klappade händerna...

Kan bara instämma, min mormor är likadan och hon älskar sitt vin. Dock så har väl Lill-Babs ständigt "lidit" av det där hårskakandet.
Citera
2008-05-18, 23:59
Bannlyst
Citat:
Jag råkade se lite på tv i fredags, så ska det låta.
Allvarligt talat, nu vet jag ju inte om åldern spelar ut sin rätt - men visst fan ser det ut som om tanten är fylld till bredden med fylleticks? Motoriken verkade ju helt uppåt väggarna, hon kunde knappt träffa när hon klappade händerna...

Någon annan som tänkte på att de först sjöng "Ont, det gör ont" (vilken väl ska handla om analsex?) och strax efter kom en fråga om Sheriffen, efter att I shot the sheriff var låten som frågades efter?
Citera
2008-05-19, 00:36
Medlem
Smartie Bs avatar
Jaha, jag vet massor av andra saker som gör ont, men jag har väl mer fantasi än att bara tänka på en enda sak hela tiden. Väx upp!
Citera
2008-05-19, 07:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smartie B
Jaha, jag vet massor av andra saker som gör ont, men jag har väl mer fantasi än att bara tänka på en enda sak hela tiden. Väx upp!
Om vi nu skall vara seriösa så handlar den på riktigt om Lena Phs pojkvän och hans gigantiska organ....Har jag hört i alla fall..
Citera
2008-05-19, 10:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av viseman
Jag hörde den här historien för kanske 15 år sedan, men då var det Keke Rosbergs mustasch det handlade om.

Skulle det ha varit mer än en som varit där och slickat?
Citera
2008-05-19, 13:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Athoz
Jag tycker hon är en rätt jobbig människa att titta på. Hon har alltid en massa innövade grimarser hon använder sig av för att försöka se sexig ut. För det första, de är inte sexiga, och för det andra, att se en gammal nucka sitta och slicka sig om läpparna i hopp om att det ska verka lite sexigt går absolut bort.

Jag kan förstå att du är kritisk mot en del av hennes manér men att kalla Lill-Babs för en gammal nucka var nog inte så lyckat. Enligt Svenska Akademins ordbok betyder det nämligen "känslotorr eller erotiskt kall" och det är väl precis tvärtom med just Lill-Babs!
Citera
2008-05-19, 15:13
Medlem
Raouls avatar
Poletten med Det gör ont och sheriffen fattade jag inte då, men då jag följt sheriff-/lillbabssnacket på fb så trillar den berömda poletten ner nu.
Citera
2008-05-19, 22:21
Bannlyst
Citat:
Poletten med Det gör ont och sheriffen fattade jag inte då, men då jag följt sheriff-/lillbabssnacket på fb så trillar den berömda poletten ner nu.

Snabbt av dig Raoul! Klippet ligger ute på svt.se om någon ids att se det. (Fredagens version av Så ska det låta!)
Citera
2008-06-01, 22:16
Bannlyst
http://www.expressen.se/noje/1.11828...bills-alskling

Lill Babs i elden igen
Citera
2008-06-01, 22:33
Medlem
Walkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ewws
http://www.expressen.se/noje/1.11828...bills-alskling

Lill Babs i elden igen

Hon verkar ta det med humor Men vad har Expressen gjort med bilden? Den ser ut att vara gjord i photoshop. I pappersupplagan ser den ickebeskurna bilden än mer konstig/manipulerad ut. Såg den lika underlig ut när Expressen bevakade Murray´s festande i Sverige förra sommarn?

Citat:
"Bill Murray möter anklagelser från sin fru Jennifer om att han ska ha utnyttjat henne och övergivet henne för sexäventyr utomlands", står det i en bildtext i Daily News. Och så må vara fallet. Men Lill-Babs är definitivt inte ett av sexäventyren. När artisten får höra talas om de amerikanska skriverierna reagerar hon med en spontan och mullrande skrattsalva.
- Gud, vad roligt! Jag vet inte. Ska man känna sig ärad?
Senast redigerad av Walker 2008-06-01 kl. 22:37.
Citera
2008-06-02, 11:50
Bannlyst
Någon som kan utveckla förhållandet hon hade med den förste "Bajs-Elvis" misstänkte? Det vill säga Lasse Lönndahl. De hade ju en kort affär, men med tanke på att de turnerat flitigt ihop under många år och att båda är "häradsbetäckare" i sin egna rätt så är det inte helt otroligt att det tumlats runt en hel del sänghalmen emellanåt.
Citera
2008-06-02, 12:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Walker
Hon verkar ta det med humor Men vad har Expressen gjort med bilden? Den ser ut att vara gjord i photoshop. I pappersupplagan ser den ickebeskurna bilden än mer konstig/manipulerad ut. Såg den lika underlig ut när Expressen bevakade Murray´s festande i Sverige förra sommarn?
Den ursprungliga bilden kan man hitta om man googlar på kombinationen Lill-Babs och Bill Murray. Vad som är intressant är att se det uppdukade spritbordet framför dem. Om de har konsumerat allt det, vet man nog inte hur det har slutat. Det finns väl i och för sig ingen anledning att betvivla hennes utsago att det inte hände något men å andra sidan vem mer än Carolina Gynning eller Linda Rosing skulle gå ut och bekräfta om det varit något? Men man kan nog säga att det hade varit bättre för Bill Murray om han hållit sig till Lill-Babs i stället för att ge sig ut på en åktur i golfbilen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in