2023-09-09, 13:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sinestro
Du vinner så varför sitter du och skriker som en hysterisk tonåring i den här tråden? Du får din censur och hatet mot vita människor kommer att fortsätta, varför firar du inte istället? Hur gammal är du?

Helt fel!

Jag hatar svartskallar och tycker kaosblattar förstört vårat land, jag har sett hur vårat land förfallit sedan solvallamordet 1998 och planerar i detta nu min landsflykt då jag anser nationen förlorad bortom räddning, MENA borde förbjudas och Islam borde terroriststämplas och förbjudas tillsammans med sitt saltsyrekastande kvinnoförtryck!

Men detta är helt fel sätt, det hade kunnat gjorts på ett bättre sätt, nu fastnar det vid en trött flashbacktråd....
Citera
2023-09-09, 13:35
Citat:
Ursprungligen postat av schizoflens
Helt fel!

Jag hatar svartskallar och tycker kaosblattar förstört vårat land, jag har sett hur vårat land förfallit sedan solvallamordet 1998 och planerar i detta nu min landsflykt då jag anser nationen förlorad bortom räddning, MENA borde förbjudas och Islam borde terroriststämplas och förbjudas tillsammans med sitt saltsyrekastande kvinnoförtryck!

Men detta är helt fel sätt, det hade kunnat gjorts på ett bättre sätt, nu fastnar det vid en trött flashbacktråd....

Förfallet började långt innan dess.

Att du gjort allt för att förstöra för Peterson och Sverige i denna tråd gör att jag starkt betvivlar att du har de åsikter som du påstår att du har. Barnsliga resonemang och nedsättande epitet mot Peterson är ditt signum, att censurera är ditt mål.
Senast redigerad av Sinestro 2023-09-09 kl. 13:38.
Citera
2023-09-09, 13:55
Bannlyst
Citat:
Förfallet började långt innan dess.

Att du gjort allt för att förstöra för Peterson och Sverige i denna tråd gör att jag starkt betvivlar att du har de åsikter som du påstår att du har. Barnsliga resonemang och nedsättande epitet mot Peterson är ditt signum, att censurera är ditt mål.

nej och nej, detta har gjort på ett klantigt sätt, det är allt jag tycker! du når inte ut med budskapet om det fastnar på en flashbacktråd, det skulle fram i poddar, tidningar och annat, du måste kunna ta ett kliv tillbaka och titta på det objektivt...
Citera
2023-09-09, 13:59
Medlem
DerRoteBarons avatar
Citat:
nej och nej, detta har gjort på ett klantigt sätt, det är allt jag tycker! du når inte ut med budskapet om det fastnar på en flashbacktråd, det skulle fram i poddar, tidningar och annat, du måste kunna ta ett kliv tillbaka och titta på det objektivt...
Och vilken tidning skulle publicera en artikel som kritiskt granskar vithetsstudier? För du menar väl inte på fullaste allvar att någon MSM-publikation skulle göra det?
Citera
2023-09-09, 14:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DerRoteBaron
Och vilken tidning skulle publicera en artikel som kritiskt granskar vithetsstudier? För du menar väl inte på fullaste allvar att någon MSM-publikation skulle göra det?

Har ni testat?

Ni sitter med armarna i kors och är fullt bestämda på att det, trots informationssamhället, är omöjligt att nå ut med budskap till allmänheten, slappt säger jag! visa lite jävlar anamma!
Citera
2023-09-09, 14:03
Citat:

Vilka poddar och tidningar annat än alternativa skulle ta i detta med tång menar du? Och skulle de göra det så skulle de spegla ditt perspektiv, vilket avslöjar dig.
Citera
2023-09-09, 14:05
Citat:
Har ni testat?

Ni sitter med armarna i kors och är fullt bestämda på att det, trots informationssamhället, är omöjligt att nå ut med budskap till allmänheten, slappt säger jag! visa lite jävlar anamma!

Har du testat ditt jvla troll?

Folk som testat har körts över, deras liv har förstörts. Vi får se hur mycket Peterson orkar. Redan beväpnar sig etablissemanget mot Petersons metoder. Och det är uppenbart på vilken sida du står pajas.
Citera
2023-09-09, 14:09
Bannlyst
Citat:
Har du testat ditt jvla troll?

Folk som testat har körts över, deras liv har förstörts. Vi får se hur mycket Peterson orkar. Redan beväpnar sig etablissemanget mot Petersons metoder. Och det är uppenbart på vilken sida du står pajas.

Jag är inget troll, jag är trött på riktningslösa och handlingsförlamad skinnbulor vars värsta "aktion" dom kan skaka fram är och skrämma en lärare till sjukskrivning, fy fan vilken jävla lättmjölk, skäms!

Bränn ner en moské eller något annat vettigt!
Citera
2023-09-09, 14:17
Medlem
Hade inte det varit så woke å vänsterblivet som det är idag så hade man sluppit detta.
Den så kallade 'goda kraften vänster fascismen' får man inte ifrågasätta.
Citera
2023-09-09, 14:19
Detta är vad jag skrev igår, det måste gå att stänga av studenter som skapar obehag och otrygghet. Den här Petersson skulle naturligtvis aldrig antagits till universitet men nu när skadan är skedd så bör han omgående stängas av.

Det gäller för övrigt inte bara Petersson. Alla rasister och fascister bör faktiskt förvägras tillträde till exempelvis högre studier. Deras sätt att tänka och leva bör vara diskvalificerande för högre studier som inte omfattas av skolplikten. Stryper vi vägen framåt i livet får det nog många unga som riskerar att dras med i rasistiska tankegångar att fundera ett varv till innan dom aktiverar sig i organisationer och rasistiska sammanhang. Förhoppningsvis slipper vi fler Christian Peterssons framöver på det sättet.
Citera
2023-09-09, 14:19
Citat:
Jag är inget troll, jag är trött på riktningslösa och handlingsförlamad skinnbulor vars värsta "aktion" dom kan skaka fram är och skrämma en lärare till sjukskrivning, fy fan vilken jävla lättmjölk, skäms!

Bränn ner en moské eller något annat vettigt!

Jag noterar att du skriver om läraren med respekt och om Peterson som handlingsförlamad skinnbula, samtidigt som du uppmanar till moskébränning.

Trolleri trollera.

Yttrandefriheten blir alltmer kringskuren i Sverige m fl länder = svenne banan får den politik hen förtjänar
Senast redigerad av Sinestro 2023-09-09 kl. 14:26.
Citera
2023-09-09, 14:32
Medlem
Finns redan tråd om detta.

Det är skrämmande att man försöker med hjälp av lagstiftning ta bort elever bara för den enligt dom har felaktiga åsikter.

Dessutom försöker denna elev som är journalist undersöka vad det är för typ av lektion. Det finns ingen lag mot detta.

Man blir mörkrädd vad denna utbildning minister håller på med.

Inte nog med det, läraren är välkänd rasist och känd för sina våldsamheter.

Något L och regeringen försöker förbjuda att folk utreder, varför?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in