Citat:
Ursprungligen postat av
Hoftigahenkrik
Ogillar seriöst folk som missbrukar medicin när det finns så många "laglydiga" som mig själv som tar allt genom läkarens rekommendationer och försöker få ihop vardagen med barn och relationer och allt vad det heter.
Får mig att tro att dessa individer inte ens har en diagnos utan bara utnyttjar systemet för att få ett rus.
Att inte följa läkarens rekommendationer med att ta 1-2 tabletter dagligen kommer endast göra att du själv får lida i slutet då din medicin inte räcker till hela månaden.
Ogillar seriöst folk som väljer att skriva extremt fördomsfulla, självgoda och okunniga inlägg på Flashback, trots att de uppenbarligen inte ägnat en enda sekund av sitt liv åt att sätta sig i ämnet de skriver om, där de framför tesen att ”andra bara utnyttjar systemet” medan de själva ”försöker få ihop vardagen”.
Får mig att tro att dessa individer inte ens är intresserade av kunskap utan bara utnyttjar sin magkänsla för att det framstår som mer bekvämt för dem att behålla sin gamla lata och självgoda bild av världen.