Citat:
Ursprungligen postat av
HayabusaMannen
Ok, jag ska inte försöka försvara henne eller hennes beteende. Men här kommer mina 2 cents.
För det första så borde man aldrig ta förhastiga slutsatser, vilket de flesta gör. Naturligtvis. Vad som helst kan ju ha hänt henne. Tex. har hon precis förlorat alla sina aktier på 3 miljoner. Eller så kanske är hon bipolär. Att ena stunden är hon snäll, den andre inte...vilket inte är hennes fel pga. "sjukdomen"?
Hon kan ju ha blivit dumpad av sitt livs största kärlek? Eller kanske har hon en invalid eller smått förståndshandikappad son...som inte kan spela boll. Och därför reagerade hon så.
Men ni förstår vad jag menar. Vad som helst dåligt.. och i detta fall gissar jag på väldigt dåligt har hänt henne. Och hon vill ge igen.
Men jag försvarar absolut inte hennes beteende. Men kom ihåg människor. Dra aldrig förshastiga slutsatser... i onödan.
Jag tänker lite som du.
Du kanske inte har observerat att något hänt i hennes liv senaste tiden?
Tog upp det här hur hon bytt ner sig från en trea till en etta och skaffat hund (som substitut för en man?).
(FB) Tidigare regeringsanställd kvinna förolämpar 14-åringar:"Jävla fula och äckliga killar ni är"
Mina cents lägger jag en relation som brustit (dumpad behöver det inte vara) och påföljande mental frustration och sexuell frustration.
Att hennes frustration vänds mot snygga killar talar för att en exman ligger bakom frustrationen.
Sexuell frustration är nog en vanlig trigger för många oönskade beteenden.
Vanligast hos män som låter det gå över kvinnor, och då kan det bli mycket värre beteenden...våldsbrott som våldtäkter och misshandel.
Sexköp är olagligt och kan inte fungera som ventil i motsats till många andra länder.
Det är olyckligt med tanke på mansöverskottet i Sverige, särskilt stort i sexuellt högfrekvent ålder.