2023-09-06, 15:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ljus2000
Vad har dessa killar gjort för att provocera fram detta? Ingen gör något oprovocerat.

Inget tyder på att det finns något mer då man brukar nämna folks beteende när dom gör något. Hon tog deras boll för att hon ville att hennes hund skulle leka med den. När dom sa nej så kunde hon inte acceptera det och fick ett psykbryt.

Folk gör ständigt saker oprovocerat så det där kan du lägga ned om inte du har levt under en sten hela livet.
Har blivit hotad massa gånger när jag åkt ex spårvagn och suttit för mig själv och jag har sett andra människor blivit det också.
Citera
2023-09-06, 15:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nyfikenpaallt
Inget tyder på att det finns något mer då man brukar nämna folks beteende när dom gör något. Hon tog deras boll för att hon ville att hennes hund skulle leka med den. När dom sa nej så kunde hon inte acceptera det och fick ett psykbryt.

Folk gör ständigt saker oprovocerat så det där kan du lägga ned om inte du har levt under en sten hela livet.
Har blivit hotad massa gånger när jag åkt ex spårvagn och suttit för mig själv och jag har sett andra människor blivit det också.
Alla har råkat ut för skitungar nån gång vi vet inte vad de har gjort innan, antagligen provocerat i syfte att bli kändisar på tiktok
Citera
2023-09-06, 15:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ljus2000
Vad har dessa killar gjort för att provocera fram detta? Ingen gör något oprovocerat.
Med den logiken hamnar du väl i en loop?
Killarna gjorde något innan för ingen gör något oprovocerat
Och hon gjorde något innan det för killarna skulle ju inte göra något oprovocerat.
osv osv..

Förklara gärna varför något dumt någonsin sker iom att ingen någonsin startat något...
Citera
2023-09-06, 16:03
Medlem
Ok, jag ska inte försöka försvara henne eller hennes beteende. Men här kommer mina 2 cents.

För det första så borde man aldrig ta förhastiga slutsatser, vilket de flesta gör. Naturligtvis. Vad som helst kan ju ha hänt henne. Tex. har hon precis förlorat alla sina aktier på 3 miljoner. Eller så kanske är hon bipolär. Att ena stunden är hon snäll, den andre inte...vilket inte är hennes fel pga. "sjukdomen"?

Hon kan ju ha blivit dumpad av sitt livs största kärlek? Eller kanske har hon en invalid eller smått förståndshandikappad son...som inte kan spela boll. Och därför reagerade hon så.

Men ni förstår vad jag menar. Vad som helst dåligt.. och i detta fall gissar jag på väldigt dåligt har hänt henne. Och hon vill ge igen.

Men jag försvarar absolut inte hennes beteende. Men kom ihåg människor. Dra aldrig förshastiga slutsatser... i onödan.
Citera
2023-09-06, 16:14
Medlem
peterZiipens avatar
Haha, "jag ångrar det djupt och önskar att klippet inte får mer spridning.”. Hon borde läsa på om Streisand effect. Folk blir bara mer sugna på att sprida skiten då.
Citera
2023-09-06, 16:15
Medlem
HazzardAlards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Benny98
Genom att spela in skiten och lägga ut på sociala medier? Den lyxen hade aldrig jag som ung. Moget vet jag inte, det kommer en tid när man inser att mobiltelefonen inte kommer att lösa obekväma situationer.

Har tänkt på det där sista du säger...

Som om att skrika "det var bara ett prank" hjälper när någon arg snubbe slår in skallen på dom som som jävlas för mycket!
Citera
2023-09-06, 16:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AnyaOlsen
Alla har råkat ut för skitungar nån gång vi vet inte vad de har gjort innan, antagligen provocerat i syfte att bli kändisar på tiktok
Alla har också mött en Karen förut, kul att hitta offer och lägga skulden på dom, använder du alltid den logiken?
Citera
2023-09-06, 16:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HayabusaMannen
Ok, jag ska inte försöka försvara henne eller hennes beteende. Men här kommer mina 2 cents.

För det första så borde man aldrig ta förhastiga slutsatser, vilket de flesta gör. Naturligtvis. Vad som helst kan ju ha hänt henne. Tex. har hon precis förlorat alla sina aktier på 3 miljoner. Eller så kanske är hon bipolär. Att ena stunden är hon snäll, den andre inte...vilket inte är hennes fel pga. "sjukdomen"?

Hon kan ju ha blivit dumpad av sitt livs största kärlek? Eller kanske har hon en invalid eller smått förståndshandikappad son...som inte kan spela boll. Och därför reagerade hon så.

Men ni förstår vad jag menar. Vad som helst dåligt.. och i detta fall gissar jag på väldigt dåligt har hänt henne. Och hon vill ge igen.

Men jag försvarar absolut inte hennes beteende. Men kom ihåg människor. Dra aldrig förshastiga slutsatser... i onödan.
Du försvarar såklart INTE hennes beteende genom att komma med dessa förklaringar men du förklarar heller inte hur något av detta rättfärdigar att attackera barn? Om jag har missförstått dig får du gärna förklara vart du vill komma med att hon kan ha blivit dumpad, vad har det med saken att göra?
Citera
2023-09-06, 16:21
Medlem
chran508s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AnyaOlsen
Det finns verkligen NOLL saker som talar för provokation från killarnas sida. Hon hade såklart nämnt det i klippet annars. Istället kallar hon dem för snåla, vilket tyder på att den "officiella" förklaringen att hon olovligen tog deras boll, stämmer.
Citera
2023-09-06, 16:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av smultronkungen2
Du försvarar såklart INTE hennes beteende genom att komma med dessa förklaringar men du förklarar heller inte hur något av detta rättfärdigar att attackera barn? Om jag har missförstått dig får du gärna förklara vart du vill komma med att hon kan ha blivit dumpad, vad har det med saken att göra?

Jag skrev min kommentar bara till dom som skriver skit om henne. Vilket jag förstår. Men jag menar att man inte borde kanske dra förshastade slutsatser då man inte vet varför hon beteer sig så.

Och vart jag vill kommer med att orsaken hon är på djävligt dåligt humör kan bero på om hennes stora kärlek har dumpat henne efter 20 års marriage. Det finns miljon exempel varför hon beter sig så.

Eller hur?

Men jag säger inte att det rättfärdigar hennes beteende.
Senast redigerad av HayabusaMannen 2023-09-06 kl. 16:27.
Citera
2023-09-06, 16:28
Medlem
Citat:
Jag skrev min kommentar bara till dom som skriver skit om henne. Vilket jag förstår. Men jag menar att man inte borde kanske dra förshastade slutsatser då man inte vet varför hon beteer sig så.

Eller hur?
Det vi vet är att hon beter sig väldigt olämpligt mot barn, det tycker jag att man kan fördömma. Tycker du man kan fördömma mordet på Einar eller ska man skippa det då man inte vet exakt varför folk gjorde som dom gjorde?
Citera
2023-09-06, 16:31
Medlem
gofigurs avatar
Citat:

Jag tänker lite som du.
Du kanske inte har observerat att något hänt i hennes liv senaste tiden?
Tog upp det här hur hon bytt ner sig från en trea till en etta och skaffat hund (som substitut för en man?).

(FB) Tidigare regeringsanställd kvinna förolämpar 14-åringar:"Jävla fula och äckliga killar ni är"

Mina cents lägger jag en relation som brustit (dumpad behöver det inte vara) och påföljande mental frustration och sexuell frustration.
Att hennes frustration vänds mot snygga killar talar för att en exman ligger bakom frustrationen.

Sexuell frustration är nog en vanlig trigger för många oönskade beteenden.
Vanligast hos män som låter det gå över kvinnor, och då kan det bli mycket värre beteenden...våldsbrott som våldtäkter och misshandel.

Sexköp är olagligt och kan inte fungera som ventil i motsats till många andra länder.
Det är olyckligt med tanke på mansöverskottet i Sverige, särskilt stort i sexuellt högfrekvent ålder.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in