Citat:
Jag är för det första inte 50+ och för det andra är min kropp i bättre form än majoriteten av unga kvinnor jag möter om vi räknar bort små tonårsflickor. De flesta är överviktiga idag. Eller en majoritet.Sedan så möter jag ständigt fula män som är under min nivå. Majoriteten av männen i mitt grannskap kan ju bara drömma om att få en lika fräsch kvinna som mig och eftersom de inte kan uppvisar de dålig attityd då de inbillar sig precis som er att fula män har ett skit med attraktiva kvinnor att göra.
Du är en sådan man 30+ som är bitter för att ni inte får kvinnor likt mig. Jag är en glad och positiv kvinna som ger otroligt mycket kärlek etc men jag har hellre en ung man några nätter och umgås med innan jag går vidare än någon man mer fitta än vad jag har mellan benen som fullständigt skriker se mig, hör mig . Haha. Patetiska småskitar.
Ingen vill ha er. Ingen bryr sig om fula gubbar. Det är humor på hög nivå att ni tror att ni någonsin har högre sexuellt värde än var vilken kvinna som helst har.
https://m.youtube.com/watch?v=0hCX2Z0U66U&pp=ygURZnVsYSBndWJiYXIgdWdnbGE %3D
Förövrigt så kommer jag givetvis att lägga ner mer engagemang, diet etcetera för att komma i bättre form. När jag är 50+ vill jag självklart fortsätta kunna ragga upp en 25 åring för en natt. Om några år kommer jag också fixa lite men jag har studerat så gick inte igenom på att lägga mig under kniven och börja småfixa men jag vill poängtera att det inte ha delar om de här dåliga attityder som ni män uppvisar utan om att jag vill vara mitt bästa jag och att jag ändå älskar att åldras. Jag vill göra det fint bara. Inte för dig, utan för mig. Du duger inte för mig. Jag prioriterar några kassa dejter med en ung fräsch man än en gubbjävel med flint, mage och som egentligen behöver stryk.
Senast redigerad av Nollkollfame 2023-09-06 kl. 15:05.
Senast redigerad av Nollkollfame 2023-09-06 kl. 15:05.