Citat:
Alltså jag sitter på Badoo och varje gång jag ser en ung snygg man sveper jag på honom och får matchning. En fick jag inte på men två minuter efter att jag svept på honom matchade han mig.Sök på google. Det finns hur mycket statistik som helst som talar för det.
40/50 åriga kvinnor har passerat bäst för datumet för längesedan och inte ens äldre män vill ha rynkiga tanter när dom kan få 20 åriga unga fräscha pigga och krya tjejer. Absolut inte alla 40/50 åriga män som kan få yngre men jag har t.om sett riktiga gubbar med ölmage som har dejtat yngre tjejer du borde gå ut mer så skulle du se det också. Tar man hand sin kropp osv så kan man få fler yngre tjejer än vad 20 åringar kan få, i överflöd också.
Det finns ingen anledning för ens en tjock framgångsrik man att ha en rynkig tant som du. T.o.m han får lättare yngre tjejer än 20 åringar, du verkar inte ha någon koll på något du.
Söta hahah du låter mycket vilsen, söt är inte en egenskap som yngre kvinnor vill ha, dom vill ha manliga män. Dina ord är tomma.
Nej precis det är ingen konkurrens en medelåldersman som har sitt liv uttänkt, med bra inkomst, tränar och tar hand om sin kropp. Ingen 20åring konkurrerar med han, du kanske tror det i din lilla fantasi värld du lever i. Du borde inse det och vakna upp lite.
40/50 åriga kvinnor har passerat bäst för datumet för längesedan och inte ens äldre män vill ha rynkiga tanter när dom kan få 20 åriga unga fräscha pigga och krya tjejer. Absolut inte alla 40/50 åriga män som kan få yngre men jag har t.om sett riktiga gubbar med ölmage som har dejtat yngre tjejer du borde gå ut mer så skulle du se det också. Tar man hand sin kropp osv så kan man få fler yngre tjejer än vad 20 åringar kan få, i överflöd också.
Det finns ingen anledning för ens en tjock framgångsrik man att ha en rynkig tant som du. T.o.m han får lättare yngre tjejer än 20 åringar, du verkar inte ha någon koll på något du.
Söta hahah du låter mycket vilsen, söt är inte en egenskap som yngre kvinnor vill ha, dom vill ha manliga män. Dina ord är tomma.
Nej precis det är ingen konkurrens en medelåldersman som har sitt liv uttänkt, med bra inkomst, tränar och tar hand om sin kropp. Ingen 20åring konkurrerar med han, du kanske tror det i din lilla fantasi värld du lever i. Du borde inse det och vakna upp lite.
Den senaste veckans alla dårar som trott att jag tänker "planera" något efter tio på kvällen eller som frågat om jag vill ha lite mer/träff motbevisar vad du säger.
Jag skulle kunna ligga med en ny ung och attraktiv man varje kväll om jag skulle vilja det
Jag har varit ung. Jag älskade söta, rara killar. Jag har haft många snygga ragg i mitt liv och när jag var 18 upplevde jag 28 åringar som gamla gubbar. Var de trettio så definitivt. Jag förstår nu att ni män inte förstår sådant.
Snälla du. Så fort en kille arbetar har han en inkomst och de utan utbildning jobbar på alla möjliga tider och har bra lön. Suck.. sedan så är det många yngre män som sannolikt ön idag flashar med pengar för yngre kvinnor genom att rulla upp buntar med femhundringar.
Nej en tjock framgångsrik man behöver inte en rynkig äldre kvinna som mig när han kan köpa gummidockor på postorder. Många män i min ålder som jag tycker är snygga för att jag känt dem länge säger fortfarande att jag ser bra ut. Så tydligen så är det inte så petigt för dem heller. Men jag däremot tycker majoriteten medelålders, främmande män inte är särskilt snygga..det lovar jag. Det är ett privilegium till dem jag redan känner ungefär. Fast dem dejtar jag inte. Jag träffar mest killar mellan 23-33
En sådan som dig. Vi två skulle gå ut bland folk på krogen och se vem som fortast får en attraktiv ung till ragg. För jag kan tagga också. Meeen jag vet även att de flesta vill kännas ifred oavsett ålder och ingen vill ha ett gammalt vrak som står på fyllan med hybris.
Senast redigerad av Nollkollfame 2023-09-05 kl. 18:23.
Senast redigerad av Nollkollfame 2023-09-05 kl. 18:23.
Ingen vill ha dig, alla vill bara ligga med dig! sure men jag ser inte någon kö för att ligga med medelålders män och sannolikheten är mycket högre att hitta någon som får känslor för en om de samtidigt är attraherade.
den andra ville återuppta vad vi hade men jag gillar inte det med att ta tillbaka ex.