2023-09-05, 18:29
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av ThinkRightly
Antidepressiva har jag testat förut i livet, det hjälpte inte.
Så det är sån där "motiverande" medicin som jag skulle vilja ha.
Okej jag ska väl ta kontakt med vårdcentralen eller psykiatrin.
Sen blir problemet för mig att uttrycka mig/förklara rätt för läkaren. Jag suger på att uttrycka mig muntligt och så. Lättare när jag skriver.

Testa om du kanske kan få en adhd diagnos. Då får du medicin som gör dig mer motiverad.
Citera
2023-09-05, 19:53
Avslutad
Citat:
Ge mig nåt piller mot skiten bara.

Ge mig nåt piller mot skiten bara.

Du behöver Bromantane.

https://www.youtube.com/watch?v=VeXrFKyLNPk

Finns att köpa här , nässpray är det enda som fungerar. : https://everychem.com/product/buy-bromantane/
Citera
2023-09-05, 20:34
Medlem
pn222jws avatar
Johannesört kan faktiskt hjälpa - svälj ner en tesked till frukost med en klunk vatten - du behöver inte brygga varmt te, efter några dar blir du piggare...det är som PROZAC och finns i alla hälsobutiker receptfritt.
Citera
2023-09-05, 22:20
Medlem
a-mortals avatar
Citat:
Jag kan inte förändras eller utvecklas. Annars hade jag gärna gjort det.
Du behöver en rejäl spark i baken, dina föräldrar också för de levererat ett sånt patetiskt bortskämt mongo. Män ska göra sin samhällsplikt och inte låta kuken styra. Livet du lever är inte en värt prutten du lagt av i din stinkande säng. Bara tänk dig hur en liten flicka skulle reagera om hon kom in i din lägenhet, det hade varit både och . Sluta runka till fortnitevideos och sköt om din lya som om kungen skulle bo där. Låt dig fan inte förvandlas till en stor mögelfläck på tapeten. Gör något värdigt i ditt namn, hjälp en hjälplös och ha en bra dag!
Citera
2023-09-06, 02:17
Medlem
ThinkRightlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SkobyDo
Sluta med ditt frekventa runkande ditt lågliv - punkt slut 🤗

& Youtube.. Vafan ta dig samman bara - börja med motion och ställ successivt hårdare & hårdare krav på dig - ärketönt 😆
Vad ser du på då? Inget? Stolt över det?
Citat:
Ursprungligen postat av Radyr
Vitaminbrist? Mineralbrist?

Energihöjande kosttillskott?
Jag har kollat allt det där, har inte brist på något.

Jag har testat alla kosttillskott som finns typ.
Citat:
Ursprungligen postat av Saywhaat-
Du behöver Bromantane.

https://www.youtube.com/watch?v=VeXrFKyLNPk

Finns att köpa här , nässpray är det enda som fungerar. : https://everychem.com/product/buy-bromantane/
Låter farligt.
Det sista jag behöver är att bli fucked up av nån substans som nån flashbackare har rekommenderat.
Citat:
Ursprungligen postat av pn222jw
Johannesört kan faktiskt hjälpa - svälj ner en tesked till frukost med en klunk vatten - du behöver inte brygga varmt te, efter några dar blir du piggare...det är som PROZAC och finns i alla hälsobutiker receptfritt.
Gäsp.
GÄSP.
Johannesört.. jo men tjena.
Citat:
Ursprungligen postat av a-mortal
Du behöver en rejäl spark i baken, dina föräldrar också för de levererat ett sånt patetiskt bortskämt mongo. Män ska göra sin samhällsplikt och inte låta kuken styra. Livet du lever är inte en värt prutten du lagt av i din stinkande säng. Bara tänk dig hur en liten flicka skulle reagera om hon kom in i din lägenhet, det hade varit både och . Sluta runka till fortnitevideos och sköt om din lya som om kungen skulle bo där. Låt dig fan inte förvandlas till en stor mögelfläck på tapeten. Gör något värdigt i ditt namn, hjälp en hjälplös och ha en bra dag!
Skulle inte hjälpa om mina föräldrar skulle få en spark i baken.

Definiera samhällsplikt?

Så hjälpa en hjälplös är lösningen?
Nä skulle inte tro det va.
Citera
2023-09-06, 02:44
Avslutad
Citat:

Låter farligt.
Det sista jag behöver är att bli fucked up av nån substans som nån flashbackare har rekommenderat.

Gäsp.
GÄSP.

Definiera samhällsplikt?

Johannesört tycker jag är ett bra förslag, du verkar ju deprimerad och det kan fungera bättre med sånt växtbaserat när syntetiskt inte fungerar. Det och rosenrot. Sen med kosttillskott/naturläkemedel så är det ingen quickfix - det tar månader.
Citera
2023-09-06, 05:41
Medlem
Citat:

Låter farligt.

Gäsp.
GÄSP.

Definiera samhällsplikt?

Du är ett mjäk & dessutom försöker du projicera din egen förlorarmentalitet på andra - du är dömd att misslyckas med ditt liv - rätt åt dig 😆
Citera
2023-09-06, 05:43
Medlem
CarlvonRosens avatar
Motion
Bra kost
Dagliga mindre mål

O sluta se livet som ngt du inte måste anstränga dig för att få. Livet är en kamp och historien kommer inte ihåg fegisarna som inte kämpade.
Citera
2023-09-06, 08:13
Medlem
Din medicin är semen retention. Du har ett porberoende och förstör både hjärna och själ med det. Dags att sluta och få extrem energi istället.
Citera
2023-09-06, 09:53
Avslutad

Låter farligt.
Det sista jag behöver är att bli fucked up av nån substans som nån flashbackare har rekommenderat

Du behöver ta lite risker med din mentala hälsa , för du är redan fucked up..

Bromantane fungerar och är säkert.. eller så kan du ligga i sängen och vara deprimerad och ynklig det är alltid snuttefilten för såna som du.
Citera
2023-09-06, 09:55
Avstängd
Molekyl3ns avatar
Jobba, träna, friskluft, lsd, starkvinsglögg, repeat
Citera
2023-09-06, 09:57
Medlem
YP4XQs avatar
Tror många är ämnade att få barn i 20-30 års åldern.. Har man inte det blir livet märkligt, man söker, försöker, vill och så vidare men inget hjälper.
En kollega sa han hade börjat träna, köpt motorcykel, är ute en hel del och håller sig snygg... Men är såå frustrerad för livet bemöter inte hans egna förväntningar så klart.

För mycket fritid och tid att tänka
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in