2023-09-05, 18:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AverageRNG
Sök på google. Det finns hur mycket statistik som helst som talar för det.
40/50 åriga kvinnor har passerat bäst för datumet för längesedan och inte ens äldre män vill ha rynkiga tanter när dom kan få 20 åriga unga fräscha pigga och krya tjejer. Absolut inte alla 40/50 åriga män som kan få yngre men jag har t.om sett riktiga gubbar med ölmage som har dejtat yngre tjejer du borde gå ut mer så skulle du se det också. Tar man hand sin kropp osv så kan man få fler yngre tjejer än vad 20 åringar kan få, i överflöd också.
Det finns ingen anledning för ens en tjock framgångsrik man att ha en rynkig tant som du. T.o.m han får lättare yngre tjejer än 20 åringar, du verkar inte ha någon koll på något du.

Söta hahah du låter mycket vilsen, söt är inte en egenskap som yngre kvinnor vill ha, dom vill ha manliga män. Dina ord är tomma.

Nej precis det är ingen konkurrens en medelåldersman som har sitt liv uttänkt, med bra inkomst, tränar och tar hand om sin kropp. Ingen 20åring konkurrerar med han, du kanske tror det i din lilla fantasi värld du lever i. Du borde inse det och vakna upp lite.
Alltså jag sitter på Badoo och varje gång jag ser en ung snygg man sveper jag på honom och får matchning. En fick jag inte på men två minuter efter att jag svept på honom matchade han mig.

Den senaste veckans alla dårar som trott att jag tänker "planera" något efter tio på kvällen eller som frågat om jag vill ha lite mer/träff motbevisar vad du säger.

Jag skulle kunna ligga med en ny ung och attraktiv man varje kväll om jag skulle vilja det

Jag har varit ung. Jag älskade söta, rara killar. Jag har haft många snygga ragg i mitt liv och när jag var 18 upplevde jag 28 åringar som gamla gubbar. Var de trettio så definitivt. Jag förstår nu att ni män inte förstår sådant.

Snälla du. Så fort en kille arbetar har han en inkomst och de utan utbildning jobbar på alla möjliga tider och har bra lön. Suck.. sedan så är det många yngre män som sannolikt ön idag flashar med pengar för yngre kvinnor genom att rulla upp buntar med femhundringar.

Nej en tjock framgångsrik man behöver inte en rynkig äldre kvinna som mig när han kan köpa gummidockor på postorder. Många män i min ålder som jag tycker är snygga för att jag känt dem länge säger fortfarande att jag ser bra ut. Så tydligen så är det inte så petigt för dem heller. Men jag däremot tycker majoriteten medelålders, främmande män inte är särskilt snygga..det lovar jag. Det är ett privilegium till dem jag redan känner ungefär. Fast dem dejtar jag inte. Jag träffar mest killar mellan 23-33

En sådan som dig. Vi två skulle gå ut bland folk på krogen och se vem som fortast får en attraktiv ung till ragg. För jag kan tagga också. Meeen jag vet även att de flesta vill kännas ifred oavsett ålder och ingen vill ha ett gammalt vrak som står på fyllan med hybris.
Senast redigerad av Nollkollfame 2023-09-05 kl. 18:23.
Citera
2023-09-05, 18:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nollkollfame
Alltså jag sitter på Badoo och varje gång jag ser en ung snygg man sveper jag på honom och får matchning. En fick jag inte på men två minuter efter att jag svept på honom matchade han mig.

Den senaste veckans alla dårar som trott att jag tänker "planera" något efter tio på kvällen eller som frågat om jag vill ha lite mer/träff motbevisar vad du säger.

Jag skulle kunna ligga med en ny ung och attraktiv man varje kväll om jag skulle vilja det

Jag har varit ung. Jag älskade söta, rara killar. Jag har haft många snygga ragg i mitt liv och när jag var 18 upplevde jag 28 åringar som gamla gubbar. Var de trettio så definitivt. Jag förstår nu att ni män inte förstår sådant.

Snälla du. Så fort en kille arbetar har han en inkomst och de utan utbildning jobbar på alla möjliga tider och har bra lön. Suck.. sedan så är det många yngre män som sannolikt ön idag flashar med pengar för yngre kvinnor genom att rulla upp buntar med femhundringar.

Nej en tjock framgångsrik man behöver inte en rynkig äldre kvinna som mig när han kan köpa gummidockor på postorder. Många män i min ålder som jag tycker är snygga för att jag känt dem länge säger fortfarande att jag ser bra ut. Så tydligen så är det inte så petigt för dem heller. Men jag däremot tycker majoriteten medelålders, främmande män inte är särskilt snygga..det lovar jag. Det är ett privilegium till dem jag redan känner ungefär. Fast dem dejtar jag inte. Jag träffar mest killar mellan 23-33

En sådan som dig. Vi två skulle gå ut bland folk på krogen och se vem som fortast får en attraktiv ung till ragg. För jag kan tagga också. Meeen jag vet även att de flesta vill kännas ifred oavsett ålder och ingen vill ha ett gammalt vrak som står på fyllan med hybris.

Du skriver det som om du tror att det är någon bedrift även en ful fet tjej får ligga mycket, ingen har väl förnekat att yngre killar bara vill knulla milfs, hey det gjorde jag också som ung men skulle aldrig ha ett seriöst förhållande med en mer än att använda er som knulldockor vilket jag gjorde som ung också. Sen kastas ni bort lika fort när man hittat någon bättre, been there done that. Och möjligtvis är det så att man enbart hör av sig till dig/er skickar en like till ern när man är kåt och sitter och runkar på badoo för att man är desperat, bra jobbat du.

Jag har redan en ung flickvän, medans du en rynkig tant sitter och hänger på badoo och raggar på småpojkar. Pinsamt..
Citera
2023-09-05, 19:55
Medlem
Citat:
Du skriver det som om du tror att det är någon bedrift även en ful fet tjej får ligga mycket, ingen har väl förnekat att yngre killar bara vill knulla milfs, hey det gjorde jag också som ung men skulle aldrig ha ett seriöst förhållande med en mer än att använda er som knulldockor vilket jag gjorde som ung också. Sen kastas ni bort lika fort när man hittat någon bättre, been there done that. Och möjligtvis är det så att man enbart hör av sig till dig/er skickar en like till ern när man är kåt och sitter och runkar på badoo för att man är desperat, bra jobbat du.

Jag har redan en ung flickvän, medans du en rynkig tant sitter och hänger på badoo och raggar på småpojkar. Pinsamt..
Ni låter likadant mot unga tjejer Ingen vill ha dig, alla vill bara ligga med dig! sure men jag ser inte någon kö för att ligga med medelålders män och sannolikheten är mycket högre att hitta någon som får känslor för en om de samtidigt är attraherade.

Två ex vill iallafall vara på min Snap (ena har jag dock inte en susning om varför men han kunde väl inte ersätta mig mot någon bättre &#128514 den andra ville återuppta vad vi hade men jag gillar inte det med att ta tillbaka ex.

Sedan så har jag inte haft känslor för särskilt många män, faktum är att jag inte ens vill ligga med 99.999% av alla män som verkar vilja det med mig.

Och det med att kasta bort mig är de ju rätt kassa på när de hela tiden återvänder och vill återuppta kontakten och whatever. Så även om de bara vill ha sex med mig, verkar de definitivt vilja ha det regelbundet och fler än en gång.

Skälet till att du låg med äldre och "kastade" dem var för att unga kvinnor ratade dig. När jag var ung tyckte jag jämnåriga var sjuka i huvudet som sprang efter äldre kvinnor. Alltså efter min morsa fanns sådana jag lekt i sandlådan med eller gått i samma skola. Mötte en av dem för några veckor sedan (på väg till en lite yngre karl som överöst mig med kärleksbedyringar så antalet blockeringar krävts) och han såg inte det minsta triumferande ut utan mjuk och vänlig. En kompis rände efter en annan äldre brud även då när vi alla var omkring tjugo plus ett par år kanske och blev istället sårad av att hon utnyttjade honom och inte ville något mer.

Du förstår livet funkar inte som så att kvinnor bara existerar i några år. De lever hela deras liv och män får de också. I varierande åldrar. Jag skulle sannolikt likaväl kunna få en 60 åring som en 30 åring.

Förövrigt känner jag en del av killarna ytligt efter alla år. Senast idag skrev jag vänligt med en yngre man som är trevlig och i mina ögon ser väldigt bra ut och det har aldrig någonsin hänt att han försökt använda mig som kvart i två ragg. Kan lätt hitta 5-10 snubbar jag skrivit med förr och återuppta kontakten. Du förstår, även män blir kvar när vi kvinnor inte inleder förhållanden.

Sedan så vet jag efter snart tio år på nätet att fejkprofiler oftast är yngre män med mer vackra ansikten, vältränade kroppar och näpnare ansiktsdrag. Dvs inte lönnfeta, flintskalliga män med rödmossig hud. Många män kör bilder från när de är 18-20 när de är äldre för att fånga jämnåriga eftersom de vet att finlemmade ansikten ger mer uppmärksamhet. Sedan sitter otroligt mycket män och har bilder som är 5-10 år gamla när de blir äldre
.
Varför? Ni män är inte så jävla eftertraktade och jag har några kilon för mycket, lite rynkor osv men till skillnad från dig kan jag snabbt få någon som vill tillfredsställa mig. De brukar dessutom inte alltför sällan vilja bjuda ut en också. Det händer det med. Men du, du måste leva på att kvinnor har sämre löner för att du ska känna dig "framgångsrik".

Är det någon som sitter och runkar i ensamhet så är det väl du. Du förstår gullet. Om en man skulle runka till mig skulle han samtidigt stimulera sin hjärna och bygga lager av sexuella minnesbilder till allt som har med mig att göra. Mina extra kilon (om han skulle se dem dvs), rynkorna, åldern, ja tamejfan varenda skavank du ser som defekter. Du bör veta vad jag menar för om du nu haft så många milfs, är du sexuellt attraherad av dem. Fortfarande. Det du gör om igen formar din sexuella plasticitet och gräver spår i din hjärna du inte kan snacka bort.
Citera
2023-09-05, 20:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jack.Cates
Det känns inte rätt på något sätt att kvinnor på 20 plus blir ihop med män på 40 och 50 plus. Känns som man förstör dessa unga kvinnors liv, som borde satsa på unga män i sin egen ålder. Jag menar, vad fan får dessa unga kvinnor ut av att ta en äldre man? Vad tänker deras föräldrar att deras unga vuxna dotter är ihop med en äldre snubbe? Känns bara jävligt fel. Vad fan ser dessa unga tjejer i äldre snubbar mer än pengar?
Fast det är väl iallafall väldigt ovanligt?

Och när det sker så har jag då aldrig upplevt att yngre kvinnor gjort det för pengar.

På Flashback verkar män tro att de via kön badar i rikedom eller något liknande medan alla kvinnor är fattiga som få.

Hur skulle de förstöra deras liv? Är väl knappast många under 25 som träffar män som är 40-50 år och när det är åldersskillnad brukar det inte märkas av så mycket.
Citera
2023-09-05, 22:40
Medlem
Citat:

Vliket dravel, om jag får välja så föredrar jag en ung kvinnas kropp 20-35 år framför en 50 + årig kropp kom inte och säg att du kan konkurrera med det för då är du patetisk och jag är 60 bast och vet vad jag vill ha inte en surkärring i alla fall.
Citera
2023-09-05, 22:43
Medlem
flugornass avatar
Då vänder vi på det, jag som äldre kvinna föredrar en yngre man, vad är problemet så länge berörda parter är överens och inget tvång förekommer? Det är ju sex och frivillig njutning.
Citera
2023-09-05, 22:49
Medlem
Citat:
Och med din kontenta så då betyder det att dom som raggar på dig är desperata och blir ratade av yngre tjejer så därför går dom på dig. För dom kan inte få något annat.

haha för att inte tala om alla 45+ rynkiga kärringar, som är ensamstående morsor som visar brösten med sina filter bilder då heller. Det är väl motsvarigheten till män som postar äldre bilder på sig själva då antar jag. Du är antagligen en sådan själv gullet.

Nej jag låg med unga kvinnor också, du verkar bara anta saker och ting här. Plus att det var sån porr jag gillade då. Milfs var ett populärt koncept när jag växte upp.

Du är en lönfet tant som har för mycket luft och som är bitter på livet för att ingen vill ha något seriöst förhållande med dig, varken unga som äldre, det har vi konstaterat för längesedan.

Ja vi män mognar som ett bra vin, kvinnor som du blir som surmjölk med åren, inte konstigt du sitter här och lipar.
Med tanke på männens utseenden så får väldigt många av dem faktiskt yngre också och för resten så är dejting tufft.

Nej jag har inte filter och jag är aldrig klädd så bysten framhävs. Jag har förövrigt en mindre byst. Jag är inte lönnfet. Jag äter en sömnmedicin som ändrar metabolismen men jag väger med min tunga vikt pendlande mellan 58-60 kg. Dock är jag snyggare när jag är 5 kilo lättare.

Jag är inte bitter. Många män vill ha mig och då har jag alltid velat ha något mer än vad jag hittat.

Uppenbarligen provoceras du av mig.
Citera
2023-09-05, 23:03
Medlem
Citat:
Med tanke på männens utseenden så får väldigt många av dem faktiskt yngre också och för resten så är dejting tufft.

Nej jag har inte filter och jag är aldrig klädd så bysten framhävs. Jag har förövrigt en mindre byst. Jag är inte lönnfet. Jag äter en sömnmedicin som ändrar metabolismen men jag väger med min tunga vikt pendlande mellan 58-60 kg. Dock är jag snyggare när jag är 5 kilo lättare.

Jag är inte bitter. Många män vill ha mig och då har jag alltid velat ha något mer än vad jag hittat.

Uppenbarligen provoceras du av mig.

Haha nej jag provoceras inte av dig mer än vad jag provocerar dig Du är bara lite rolig som så många andra kvinnor som hänger i dessa trådar.

Jag säger att det inte krävs så mycket för att män ska gilla en kvinna, kvinnor skulle kunna vara en 3a/10a men ändå få mycket män, det säger liksom inget alls.
Däremot en man som får många unga kvinnor, där har du något helt annat kära du
Citera
2023-09-06, 11:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Generalen444
Nog den dummaste kommentaren hittills😝
Alla män är inte kåta djur, bara BS o samma gäller yngre tjejer.
Hört om bilologi? De facto att t ex en 20-årig kille är på samma nivå vs sexlust o sin sexuella pik som en kvinna 40+?! Gäller inte omvänt, ja en man 40+ o tjej på 20.
Just sayin...😎
Just precis så är det.
Jag vet inte hur många sexhungriga och otillfredsställda mogna kvinnor jag knullade när jag var i 22/23-30 års åldern, men det var många. Kvinnor 40-45+, många gifta/sambo där mannen hade 0 interesse och lust/potens längre. Mycket kåtare, vildare och hämningslösa i sängen än sina yngre medsystrar.
Citera
2023-09-06, 12:02
Medlem
Nico77s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jack.Cates
Det känns inte rätt på något sätt att kvinnor på 20 plus blir ihop med män på 40 och 50 plus. Känns som man förstör dessa unga kvinnors liv, som borde satsa på unga män i sin egen ålder. Jag menar, vad fan får dessa unga kvinnor ut av att ta en äldre man? Vad tänker deras föräldrar att deras unga vuxna dotter är ihop med en äldre snubbe? Känns bara jävligt fel. Vad fan ser dessa unga tjejer i äldre snubbar mer än pengar?

Det är enbart fel om du är ihop med en ung kvinna. I annat fall så står det en ung men vuxen kvinna fritt att välja vem hon är ihop med så länge denne också är vuxen. Men det fattar ju inte du som är gravt efterbliven.
Citera
2023-09-06, 12:03
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bullehurk
Just precis så är det.
Jag vet inte hur många sexhungriga och otillfredsställda mogna kvinnor jag knullade när jag var i 22/23-30 års åldern, men det var många. Kvinnor 40-45+, många gifta/sambo där mannen hade 0 interesse och lust/potens längre. Mycket kåtare, vildare och hämningslösa i sängen än sina yngre medsystrar.

Nej, ibland kan jag faktiskt få lite dåligt samvete för att jag aldrig skulle tillåta min kärring att gå ut och få sig en riktig rundsmörjning av någon yngre hingst utan måste stå ut med en gammal trött gubbjävel som mig i bingen.
Citera
2023-09-06, 12:12
Medlem
Citat:
Haha nej jag provoceras inte av dig mer än vad jag provocerar dig Du är bara lite rolig som så många andra kvinnor som hänger i dessa trådar.

Jag säger att det inte krävs så mycket för att män ska gilla en kvinna, kvinnor skulle kunna vara en 3a/10a men ändå få mycket män, det säger liksom inget alls.
Däremot en man som får många unga kvinnor, där har du något helt annat kära du
Du påstår med andra ord att män är ett kön som innebär att de lättare blir älskade än vad kvinnor blir?

Att du bredvid mig, via din snopp är någon som är mer värd och som fler älskar eller kan komma att älska? Att du har en mängd olika drag som gör dig mer älskad som person än vad jag skulle kunna bli?

Du får gärna lista allt det med dig som gör dig så mycket bättre och förklara varför kvinnor älskar dig genuint till skillnad från vad män gör när det kommer till mig eller varför du ska anses som mer attraktiv än vad jag gör?

Du förstår, jag blir inte det minsta orolig pga män likt dig. Jag blir bara skrynkligare och skrynkligare och skrynkligare. Just nu är jag inne i en period då jag gillar mina förändringar. När jag var 11-12 år fick jag panik över min nya kropp och drog ner fingrarna i halsen. Sedan vande jag mig. När jag fyllde 20 hade jag första vändan av rynkor som satte sig kring ögonen pga mitt liv (ett hårt sådant) sedan vande jag mig även om jag gråtit när jag såg något kort där de syntes pga att jag visste bakgrunden till dem. Men jag har aldrig gråtit över naturliga förändringar eller naturligt åldrande. När jag var 32-33 blev jag förskräckt över rynkorna som dykt upp och för första gången i mitt liv upphörde min kropp att bara vara en kropp med positiva funktioner utan blev något jag tyckte om. Något jag tog bilder på utan att skämmas där magen visades eller i bikini/diskretare underkläder och även publicerade. Vid 39-40 fick jag en chock över vad dålig kost snabbt gör med kroppen och alla fördjupade rynkor. Nu är jag återigen i fas och jag gillar mig, även om du inte gör det.

Jag tvivlar på att du själv är så snygg. Du förstår när jag var yngre såg jag på äldre kvinnor och tänkte att så vill jag se ut sen och jag har lyckats. Jag har aldrig tittat på yngre kvinnor och tänkt jag önskar att jag såg ut som dem igen. Jag ser som äldre mycket oftare hur fina de är men det är inte något jag missunnar unga människor. Var vackra, må bra, ta hand om er

Det är dig jag jämför mig med. Ja just det, du där . Du som är man. Det är du som ska nå upp till min nivå

Kom inte hit och tro att du är något jag vet att du inte är. Du kan inte jämföra mig mot andra kvinnor när det är du som ska jämföras som man mot mig som kvinna och det i utbud, utseende, ålder, intelligens etc. Och om du jämför mig mot andra kvinnor ska du själv jämföra dig mot andra män.

Jag vet inte om du sniffar lim eller röker crack men se dig i spegeln istället. Ingen bryr sig om vad fula män säger om hur kvinnor ser ut. Nåväl, jag är här för att förändra den biten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in