Citat:
Spännande...
Vi har alltså gått från omställningsskatt och djurmisshandel till att det finns "materialstöd" för att CA hade ett Palmehat av "monomentalt slag"
Vi har alltså 1 uppgift från 1 person. Kusin L.
Och det är i din värld ...."materialfakta"? Det är nu klart? Uppgiften stipulerar att det är ett faktum?
Spännande att det finns flera individer i denna tråd (som uppenbarligen håller CA som sannolik GM) som inte ens i närheten delar din bild av skottet i teven......
Din retorik är fan sämst mannen
Du ställer helt astronomiska krav på din omgivning, men vill inte leva upp till en tiondel av det själv.
Blir du ifrågasatt blir du ledsen i ögat och skyller på att ingen annan kan materialet som du. Och uppenbarligen är det ok för dig (men inte för någon annan) att hänvisa till källor som inte ens existerar (icke släppt dokumentär tex).
Jag känner mig nöjd här.
Oseriöst är bara förnamnet.
Vi har alltså gått från omställningsskatt och djurmisshandel till att det finns "materialstöd" för att CA hade ett Palmehat av "monomentalt slag"
Vi har alltså 1 uppgift från 1 person. Kusin L.
Och det är i din värld ...."materialfakta"? Det är nu klart? Uppgiften stipulerar att det är ett faktum?
Spännande att det finns flera individer i denna tråd (som uppenbarligen håller CA som sannolik GM) som inte ens i närheten delar din bild av skottet i teven......
Din retorik är fan sämst mannen
Du ställer helt astronomiska krav på din omgivning, men vill inte leva upp till en tiondel av det själv.
Blir du ifrågasatt blir du ledsen i ögat och skyller på att ingen annan kan materialet som du. Och uppenbarligen är det ok för dig (men inte för någon annan) att hänvisa till källor som inte ens existerar (icke släppt dokumentär tex).
Jag känner mig nöjd här.
Oseriöst är bara förnamnet.
Att du inte pallar med att respektera faktamaterial är ditt problem,oavsett hur otrevligt du sedan diskuterar utifrån detta.
Uppgiften att Christer A sköt sönder sin TV när Olof Palme var i rutan är bekräftad via den ende individ som egentligen kan antas att Christer A skulle berätta en dylik sak för.
Det är således materialfakta,du vet..sådant som helt saknas när det gäller andra hypoteser som SE mm.
Om du vill kalla L en lögnare utefter detta är upp till dig.
Angående astronomiska krav så är det ett konstaterande att diskussion med person som inte har kunskap om det som han debatterar blir väldigt ensidig.