Citat:
Ursprungligen postat av
AverageRNG
Och vips så nu vill du byta ämne från Jarle andehoy, eller har du tagit reda på faktan kring det och insett hur fel du hade eller? Eller var det bara helt enkelt inte intressant för dig längre?
Jag byter inte ämne. Jag har skrivit långt fler inlägg om Söderkorset än om Jarle Andhøy, och jag har ställt frågor till dig och andra gång på gång utan att få svar. Jag förstår det, eftersom södra korset är ett väldigt obehagligt ämne för dig och Flat Earth Dave och alla andra flatheads. De försvinner eller byter ämne varje gång det dyker upp. Tyvärr är du inget undantag.
Jarle Andhøy har aldrig suttit i fängelse, men det är sant att han har fått böter. Jag känner bara till en gång som han och båten har gripits utanför Chile, men det var inte vid Antarktis. Jag har bara ditt och Erics ord om att han har blivit angripen av krigsfartyg i Antarktis, och jag förstår att du inte vill dokumentera ytterligare om det är sant. Det är okej. Söderkorset och den platta jorden är mycket viktigare än Jarle Andhøys liv och hans bravader. I bekant FE-stil stavar du hans efternamn fel, men det är nog inte så viktigt. För övrigt vet Andhøy att jorden är rund.