2023-08-31, 11:35
Medlem
GhostofDemocracys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lundamannen
Det visar sig! 😎
Närdå?
Citera
2023-08-31, 11:45
Medlem
NyaHenriksss avatar
Det ska bli kul att se när kronofogden börjar utmäta hans swishinkomster.
Då är det slut på sötebrödsdagarna.
Citera
2023-08-31, 14:19
Medlem
olasvenssons avatar
Citat:
]SHA 70 är en tidigare polis som pratar om Samhället och vad han anser bör göras. Han har riktigt bra program. Vad tycker ni om SHA 70?

SHA arbetade som polis i tunnelbanan. Han var aldrig någon riktig polis.

Polisorganisationen var livrädd att låta SHA arbeta som en vanlig polis. Därför satte man honom i tunnelbanan.
Citera
2023-08-31, 15:49
Medlem
Kackotopis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NyaHenrikss
Från kommentarsfältet i senaste svammelvideon:
Hur lyckades Hälsopanelen släcka Christers kanal? Har sett den och hur självgoda dom är.

Svar från Storpotäten:
Sådana är dom ju. Fega småttingar och kryper i rännstenen. Passar på när CB är borta och inte kan interagera. Men nu ska du få ett hemligt tips: Det är nog bäst dom börjar spara ihop STORA pengar. För snart händer något….!

Vad har surgubben i kikaren tro?

De gjorde exakt samma sak som CS själv gjorde, anmälde videor för upphovsrätt (för att han inte tål kritik) och nu har han mage att försöka framställa sig själv som någon rättfärdig person.

Rönne gästar Tim, mer om CS & CB "TV TIM SWEDEN #569": https://www.youtube.com/watch?v=rsJ-xtm5EfY
Citera
2023-09-01, 07:13
Medlem
Muppetys avatar
Som jag skrev hittade jag denna kanal via "Granska granskaren" o ville höra mer av det. Swishade en mindre summa. Han sa att det skulle kosta pengar att få ut allt material, så jag ville bidra till det. Men nu är jag besviken, eftersom det inte kom så mycket mer info om "granskaren" mer än lite intervjuer med offer o liknande! Han nämnde att det troligen var sista avsnittet av "Granska granskaren".

Men detta är alltså bara en bitter gubbe som sitter o klagar på allt hemma, nere i Thailand, som lämnat sina skulder hemma? Nu kanske min Swish dyker upp i nån utredning rörande knark, Kronofogden eller nått!?
Citera
2023-09-01, 08:20
Citat:
Ursprungligen postat av Muppety
Som jag skrev hittade jag denna kanal via "Granska granskaren" o ville höra mer av det. Swishade en mindre summa. Han sa att det skulle kosta pengar att få ut allt material, så jag ville bidra till det. Men nu är jag besviken, eftersom det inte kom så mycket mer info om "granskaren" mer än lite intervjuer med offer o liknande! Han nämnde att det troligen var sista avsnittet av "Granska granskaren".

Men detta är alltså bara en bitter gubbe som sitter o klagar på allt hemma, nere i Thailand, som lämnat sina skulder hemma? Nu kanske min Swish dyker upp i nån utredning rörande knark, Kronofogden eller nått!?

Skyll dig själv, skulle jag vilja säga! SHA 70 är en svag människa! Den här föredetta polisen kunde inte göra rätt för sig och stack ifrån alltihop - flydde till Thailand för att slippa skulddrevet. Utmätning sker på hans pension så livet är lite "halv-hårt" även i Thailand, därav behovet av Swish. Han har alldeles själv satt sig i den här sitsen eftersom han levde på lånade pengar under en ganska lång period plus att han gjorde bort sig inom ett par andra områden där pengar var involverade, och nu har verkligheten hunnit ikapp honom!
Citera
2023-09-01, 12:35
Medlem
LinusNoremalms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lundamannen
Skyll dig själv, skulle jag vilja säga! SHA 70 är en svag människa! Den här föredetta polisen kunde inte göra rätt för sig och stack ifrån alltihop - flydde till Thailand för att slippa skulddrevet. Utmätning sker på hans pension så livet är lite "halv-hårt" även i Thailand, därav behovet av Swish. Han har alldeles själv satt sig i den här sitsen eftersom han levde på lånade pengar under en ganska lång period plus att han gjorde bort sig inom ett par andra områden där pengar var involverade, och nu har verkligheten hunnit ikapp honom!

För att förstå konstapeln så måste man sätta sig in i barndomen vilket han själv har avslöjat i sitt avsnitt: Personligt. SHA70 egna berättelse.
https://www.youtube.com/watch?v=zB8DYIxBOy8
Han följer exakt samma mall som alla andra narcissister som växer upp utan stöd från föräldrar och med mindervärdeskomplex. För att kompensera för den dåliga självkänslan från barndomen formar han en grandios självbild som gör att han tror han är märkvärdigare och viktigare än omgivningen. Han är otroligt känslig för all form av kritik och detta är en försvarsmekanism för att upprätthålla skenet av sin självbild. Det som är tragiskt är att dessa människor är inte mottagliga för hjälp. Eftersom han han tror han är lite bättre än alla andra så kommer han aldrig erkänna sina brister. Det spelar ingen roll hur många läkare och psykologer som förklarar att han har en personlighetsstörning. Han kommer tycka alla har fel som kritiserar honom. En narcissist ser sig som en vacker pärla i ett skitigt hav.
Senast redigerad av LinusNoremalm 2023-09-01 kl. 12:37.
Citera
2023-09-02, 02:38
Citat:
Ursprungligen postat av LinusNoremalm
Eftersom han han tror han är lite bättre än alla andra så kommer han aldrig erkänna sina brister. Det spelar ingen roll hur många läkare och psykologer som förklarar att han har en personlighetsstörning. Han kommer tycka alla har fel som kritiserar honom. En narcissist ser sig som en vacker pärla i ett skitigt hav.

Jo jag vet, vi har en viss herr Tobbe Mårtensson (sök här på FB) här nere. Verkligheten hann i fatt honom och nu säljer han fisk från en bil! Han var både miljonär (för att han hade snott ett annat företags pengar) och en jäkel på affärer...den bäste helt enkelt! Dessutom var han (låtsas)politiker och fick sina fickpengar av lättlurade swishande följare! 😂 Det var inget fel på honom, alla andra hade fel! 🤣
Citera
2023-09-02, 10:39
Medlem
Kalle skall befria CB från tortyrnästet
https://swebbtube.se/w/oCfUYyNufEbj1c2rHnnJ2N
Citera
2023-09-03, 08:25
Medlem
Sonnenwendes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av olasvensson
SHA arbetade som polis i tunnelbanan. Han var aldrig någon riktig polis.

Polisorganisationen var livrädd att låta SHA arbeta som en vanlig polis. Därför satte man honom i tunnelbanan.
Är man ingen riktig polis om man jobbar som ordningspolis?
Citera
2023-09-03, 08:47
Medlem
NyaHenriksss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sonnenwende

Absolut är man riktig polis!
Det intressanta i detta fallet är att storpotäten var förvisad till tunnelbanan. Tunnelbanan är liksom ingenting poliser avancerar till om du förstår.
Polisen är en statlig myndighet och som statligt anställd har du i praktiken extra starkt anställningsskydd.
Så en anställd som har samarbetsproblem och är störig som anställd kan man inte säga upp, då omplacerar man istället.
Det har ju framkommit tidigare i tråden att storpotäten inte var omtyckt bland sina arbetskamrater.
Han vill ju framställa sig som erfaren polis med enorm erfarenhet av avancerade utredningar… i tunnelbanan????
Citera
2023-09-04, 01:17
Medlem
Kackotopis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sonnenwende

Citat:
Ursprungligen postat av NyaHenrikss
Absolut är man riktig polis!
Det intressanta i detta fallet är att storpotäten var förvisad till tunnelbanan. Tunnelbanan är liksom ingenting poliser avancerar till om du förstår.
Polisen är en statlig myndighet och som statligt anställd har du i praktiken extra starkt anställningsskydd.
Så en anställd som har samarbetsproblem och är störig som anställd kan man inte säga upp, då omplacerar man istället.
Det har ju framkommit tidigare i tråden att storpotäten inte var omtyckt bland sina arbetskamrater.
Han vill ju framställa sig som erfaren polis med enorm erfarenhet av avancerade utredningar… i tunnelbanan????

Klart man är! Problemet med CS är att han framställa sig själv som värsta utredaren för sin naiva publik.
Senast redigerad av Kackotopi 2023-09-04 kl. 01:42.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in