2023-12-02, 02:55
Medlem
olasvenssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brawndo

Har inte Bigander själv börjat med Youtube igen? Vill höra ifrån cykelmössan själv vad han utsatts för.

Jag också. Men då hans patetiska YouTube kanal blivit raderad tror jag inte att han kommer tillbaka på ett bra tag.

Undra om Batongbögen och Cykelmössan har någon kontakt med varandra nu för tiden?

Kanske när Cykelmössan har blivit avgiftad kommer han tillbaka för att ge information om vad som hände under tiden han var borta? Eller så rinner historien ut i sanden.

Den enda intervju som Cykelmössan har gett efter händelsen är på Rönnes kanal, vad jag vet.
Citera
2023-12-02, 11:31
Medlem
LawNumberSixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hegamon
I morgon är dagen D, utifrån att SHA 70 kommer berätta om koncentrationslägren på Filipinerna. Ett av dessa koncentrationsläger är där Christer Bigander suttit. Fånglägren är också ett begrepp som används om dessa tortyrcentraler.

Först släpps en introduktion (intro) till det senare programmet klockan 09:00 i morgon (lördag):
https://www.youtube.com/watch?v=U00rSDV7YK4
Sedan kommer programmet i sin helhet klockan 19:00 i morgon (lördag):
https://www.youtube.com/watch?v=nRpY63U93sU

Den religiösa Tjockisen från Skåne och Fettot på en Dansk Ö kommer tydligen båda att bli rejält rökta.
Senast redigerad av LawNumberSix 2023-12-02 kl. 12:22.
Citera
2023-12-02, 12:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av olasvensson
Jag också. Men då hans patetiska YouTube kanal blivit raderad tror jag inte att han kommer tillbaka på ett bra tag.

Undra om Batongbögen och Cykelmössan har någon kontakt med varandra nu för tiden?

Konstapeln sa ju i nå'n video för lite sen att han och CB talas vid så gott som dagligen..... eller kanske skrev det i kommentarerna under videon.
Citera
2023-12-02, 12:47
Medlem
LawNumberSixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av olasvensson

Kanske när Cykelmössan har blivit avgiftad kommer han tillbaka för att ge information om vad som hände under tiden han var borta? Eller så rinner historien ut i sanden.

Den enda intervju som Cykelmössan har gett efter händelsen är på Rönnes kanal, vad jag vet.

Enligt Batongpolisen så mår Cykelmössan mycket bättre nu och hälsar till alla. Ju mer man tänker på Tjockisen i Skåne (han med mundiarré), den s.k. bomben vilken Gud glömde, nej menar inte utlöste, hänvisningen till högre makt, så inser man att den i Lexbase förekommande Tjocka Skåningen nog enbart sökte högre egen inkomst via fler visningar på nätet, vilket han sannerligen fick.
Citera
2023-12-02, 13:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GhostofDemocracy
Vilka "koncentrationsläger", "fångläger" och "tortyrcentraler"?
Har du bevis för att sådana existerar eller för att CB har befunnit sig på någonting ens tillnärmelsevis åt det hållet?

Är du någpn sorts slav åt SHA 70?
När kommer dagen B, dagen Bomb?

Tänk dig att Batongpolisen fritar CB från Asiens värsta koncentrationsläger, CB återvänder direkt hem till personen i fråga som placerat honom där . Han har tillräckligt med ork för att besöka kyrkor, barnkalas mm😂 Att folk tror på denna fars är fan obegripligt
Citera
2023-12-02, 13:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LawNumberSix
Enligt Batongpolisen så mår Cykelmössan mycket bättre nu och hälsar till alla. Ju mer man tänker på Tjockisen i Skåne (han med mundiarré), den s.k. bomben vilken Gud glömde, nej menar inte utlöste, hänvisningen till högre makt, så inser man att den i Lexbase förekommande Tjocka Skåningen nog enbart sökte högre egen inkomst via fler visningar på nätet, vilket han sannerligen fick.

Alla är så sinnessjukt patetiska MEN Tim & Låtsas juristen Dalbin är nog dom mest patetiska människorna i denna soppan. Lovat dyrt & hela både det ena och andra utan levererat ett dugg. Batongpolisen ställde fettot på alla fyra & körde honom totalt nu
Citera
2023-12-02, 16:31
Medlem
LawNumberSixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Riktigarocco
Alla är så sinnessjukt patetiska MEN Tim & Låtsas juristen Dalbin är nog dom mest patetiska människorna i denna soppan. Lovat dyrt & hela både det ena och andra utan levererat ett dugg. Batongpolisen ställde fettot på alla fyra & körde honom totalt nu

Batongpolisen är ju en stor jla bluff, men vilka löjliga figurer Tjockisen från Skåne och Ankeborgsjuristen är, den senare har även analyserat Flashback, skrattar så jag dör 😂.
Citera
2023-12-02, 17:33
Medlem
Hegamons avatar
Citat:
Vilka "koncentrationsläger", "fångläger" och "tortyrcentraler"?
Har du bevis för att sådana existerar eller för att CB har befunnit sig på någonting ens tillnärmelsevis åt det hållet?

I SHA 70:s båda-program som släpps idag så används de orden i rubriken på Youtube. Det är inte jag som påstår att Bridges of Hope är något av dessa orden: Koncentrationsläger, fångläger eller tortyrcentral. Jag ville läsaren (du) skulle läsa mitt inlägg och mellan raderna lägga in begreppen ironi eller sarkasm.

Jag vet personligen inte hur mycket som är olagligt med Bridges of Hope på Filipinerna, huruvida maffian styr den organisationen på Filipinerna, som SHA 70 antytt i sitt intro från idag 09:00. Jag vet alltså ej relevansen av det SHA 70 säger. Jag tror det han säger är överdrivet, men vet det gör jag inte. Jag kan alltså inte avgöra vare sig om maffian och/eller kriminella styr Bridges of Hope där CB varit. Eller ens om det på något sätt varit relevant för CB:s del.

Citat:
Är du någpn sorts slav åt SHA 70?

Nej, verkligen inte.

Citat:
När kommer dagen B, dagen Bomb?

Sanningsbomben eller åtminstone delar av den, kan komma att släppas relativt snart.
Senast redigerad av Hegamon 2023-12-02 kl. 17:39.
Citera
2023-12-02, 20:09
Medlem
Citat:
I SHA 70:s båda-program som släpps idag så används de orden i rubriken på Youtube. Det är inte jag som påstår att Bridges of Hope är något av dessa orden: Koncentrationsläger, fångläger eller tortyrcentral. Jag ville läsaren (du) skulle läsa mitt inlägg och mellan raderna lägga in begreppen ironi eller sarkasm.

Jag vet personligen inte hur mycket som är olagligt med Bridges of Hope på Filipinerna, huruvida maffian styr den organisationen på Filipinerna, som SHA 70 antytt i sitt intro från idag 09:00. Jag vet alltså ej relevansen av det SHA 70 säger. Jag tror det han säger är överdrivet, men vet det gör jag inte. Jag kan alltså inte avgöra vare sig om maffian och/eller kriminella styr Bridges of Hope där CB varit. Eller ens om det på något sätt varit relevant för CB:s del.

Nej, verkligen inte.

Sanningsbomben eller åtminstone delar av den, kan komma att släppas relativt snart.

Dra den om Rödluvan med eller att Tim är personlig tränare på valfritt gym , finns ingen bomb finns en fet mytoman från falafel city & en låtsas jurist med synfel .
Citera
2023-12-02, 20:25
Medlem
Hegamons avatar
Citat:
Dra den om Rödluvan med eller att Tim är personlig tränare på valfritt gym

Utifrån hur Tim går runt, så tror jag ej han är i så dålig kondition som vissa vill påstå. Jag kan jämföra med mig, som har bra kondition och är på gymmet. Jag låter ändå som Tim om jag går runt, filmar och pratar. Nej, jag är inte tjock.

Citat:
finns ingen bomb finns en fet mytoman från falafel city & en låtsas jurist med synfel .

Det finns garanterat information som kommer släppas. Risken är väl, att bomben inte smäller så mycket. Eftersom det som tidigare presenterats av familjen inte varit tydlig, utan byggt på antaganden och spekulationer. Exempelvis är det ej kriminellt att ha skulder. Likaså har de haft fel, i att SHA 70 inte varit på Filipinerna, vilket enligt mig är befängt. Ni har också pekat ut passet som felaktigt, utan saklig grund.

Det jag ser är misstänkt förtal online, från flera ur familjen mot SHA 70. Men jag ser inte det från andra hållet. Tyvärr, tror jag det är risk någon eller några träsktroll får krypa in i finkan. Det är inte jag personligen som kallar familjen för träsktroll, utan det är uttrycket från SHA 70. Däremot är jag förvånad över oförståndet att filma sig själv och lägga ut online, sådant som kan misstänkas vara förtal och även uppvigling. Enkelheten i att åka fast online vill jag demonstrera så här: Lamotte (dömd för sju fall av grovt förtal) åkte dit och även Matikainen (dömd för grovt förtal). Båda dessa fick villkorlig dom och dagsböter, även om straffvärdet i Lamottes fall motsvarade ett kortare fängelsestraff. Sedan har vi ju Djurplågaren som satte dit mängder av pensionärer för små bagatellartade utsagor online. Samma tror jag kommer hända flera ur Youtube-familjen.
Senast redigerad av Hegamon 2023-12-02 kl. 20:43.
Citera
2023-12-02, 20:40
Medlem
LawNumberSixs avatar
Citat:
Dra den om Rödluvan med eller att Tim är personlig tränare på valfritt gym , finns ingen bomb finns en fet mytoman från falafel city & en låtsas jurist med synfel .

⭐⭐⭐⭐⭐ 5/5.
Citera
2023-12-02, 20:45
Medlem
LawNumberSixs avatar
Citat:
Utifrån hur Tim går runt, så tror jag ej han är i så dålig kondition som vissa vill påstå.

Förnekande är en mycket vanlig försvarsmekanism, min undran blir därav varför försvarar du Brottslingen tillika Tjockisen från Skåne?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in