Citat:
Ursprungligen postat av
Riktigarocco
Dra den om Rödluvan med eller att Tim är personlig tränare på valfritt gym
Utifrån hur Tim går runt, så tror jag ej han är i så dålig kondition som vissa vill påstå. Jag kan jämföra med mig, som har bra kondition och är på gymmet. Jag låter ändå som Tim om jag går runt, filmar och pratar. Nej, jag är inte tjock.
Citat:
Ursprungligen postat av
Riktigarocco
finns ingen bomb finns en fet mytoman från falafel city & en låtsas jurist med synfel .
Det finns garanterat information som kommer släppas. Risken är väl, att bomben inte smäller så mycket. Eftersom det som tidigare presenterats av familjen inte varit tydlig, utan byggt på antaganden och spekulationer. Exempelvis är det ej kriminellt att ha skulder. Likaså har de haft fel, i att SHA 70 inte varit på Filipinerna, vilket enligt mig är befängt. Ni har också pekat ut passet som felaktigt, utan saklig grund.
Det jag ser är misstänkt förtal online, från flera ur familjen mot SHA 70. Men jag ser inte det från andra hållet. Tyvärr, tror jag det är risk någon eller några träsktroll får krypa in i finkan. Det är inte jag personligen som kallar familjen för träsktroll, utan det är uttrycket från SHA 70. Däremot är jag förvånad över oförståndet att filma sig själv och lägga ut online, sådant som kan misstänkas vara förtal och även uppvigling. Enkelheten i att åka fast online vill jag demonstrera så här: Lamotte (dömd för sju fall av grovt förtal) åkte dit och även Matikainen (dömd för grovt förtal). Båda dessa fick villkorlig dom och dagsböter, även om straffvärdet i Lamottes fall motsvarade ett kortare fängelsestraff. Sedan har vi ju Djurplågaren som satte dit mängder av pensionärer för små bagatellartade utsagor online. Samma tror jag kommer hända flera ur Youtube-familjen.