2023-09-04, 16:56
Medlem
NyaHenriksss avatar
I senaste videon visar surgubben ett brev han fått.
Jag började zooma för att läsa texten och samtidigt såg jag att hans ögon rör sig vänster till höger när han ”pratar fritt”
Allt han säger är nerskrivet och han läser sitt egna manus…
Citera
2023-09-04, 17:13
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NyaHenrikss
Absolut är man riktig polis!
Det intressanta i detta fallet är att storpotäten var förvisad till tunnelbanan. Tunnelbanan är liksom ingenting poliser avancerar till om du förstår.
Polisen är en statlig myndighet och som statligt anställd har du i praktiken extra starkt anställningsskydd.
Så en anställd som har samarbetsproblem och är störig som anställd kan man inte säga upp, då omplacerar man istället.
Det har ju framkommit tidigare i tråden att storpotäten inte var omtyckt bland sina arbetskamrater.
Han vill ju framställa sig som erfaren polis med enorm erfarenhet av avancerade utredningar… i tunnelbanan????
Det finns väl inga poliser som blir stationerade i tunnelbanan utan det är vanliga patrullerande som ofta hamnar i tunnelbanan.
Citera
2023-09-04, 17:19
Medlem
NyaHenriksss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Det finns väl inga poliser som blir stationerade i tunnelbanan utan det är vanliga patrullerande som ofta hamnar i tunnelbanan.

Polis som polis.
Tunnelbanan är nog inget man skryter om direkt.
Citera
2023-09-04, 19:23
Medlem
Kackotopis avatar
Citat:
I senaste videon visar surgubben ett brev han fått.
Jag började zooma för att läsa texten och samtidigt såg jag att hans ögon rör sig vänster till höger när han ”pratar fritt”
Allt han säger är nerskrivet och han läser sitt egna manus…

Min tanke också... tror inte en sekund på att något tittare har skickat det där tittarbrevet till CS. Har även haft liknande misstankar kring när CB läser upp tittarbrev.
Citera
2023-09-04, 21:25
Citat:
Ursprungligen postat av Kackotopi
Min tanke också... tror inte en sekund på att något tittare har skickat det där tittarbrevet till CS. Har även haft liknande misstankar kring när CB läser upp tittarbrev.

Tim sa att det var han som hade skickat det till honom men det blev inte korrekt återgivet. Han tolkar det som det passar honom för att förlöjliga.
Citera
2023-09-04, 21:27
Medlem
Kackotopis avatar
"Vad Händer?| Öystein Rönne| TV - Tim | AI-Robot | Generalfullmakt": https://www.youtube.com/watch?v=TzRQLZTsJ04

Citat:
i denna video kollar jag närmare på vad en AI robot kan göra samt vad är en generalfullmakt egentligen ? Vem kan få en sådan och när brukar dem tillämpas?

Dessutom reflekterar jag över Öysteins och Tims senaste video angående fallet CB som jag själv skulle deltagit i men kan inte på grund av sjukdom. Klara inte av att sitta för långa stunder och fokusera.

Dalbin tog upp CS AI-lögn om CB:s fejk-kanal. Om ni minns så sa CS att en AI hade skapat den nya "SWEXIT TV"-kanalen som någon slags backup. Säg inte att hans tittare gick på det?
Citera
2023-09-05, 02:07
Medlem
Kackotopis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lundamannen
Tim sa att det var han som hade skickat det till honom men det blev inte korrekt återgivet. Han tolkar det som det passar honom för att förlöjliga.

Ah, inte undra på att det lät konstigt då. Tim borde läsa upp det själv på sin kanal!
Citera
2023-09-06, 16:42
Medlem
Idag får papegojan/tunnelbanevakten sina fiskar varma av Tim o Co😄😄😄😄
Citera
2023-09-06, 17:44
Medlem
HVIT.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Belger12

Med all rätt! Papegojan är ett jävla äckel som bara vill ha pengar för ingenting.
Citera
2023-09-06, 19:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Belger12

Ett tips kanske länka till klippet där han får sina fiskar varma..
Citera
2023-09-06, 19:27
Medlem
NyaHenriksss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av larssvensk
Ett tips kanske länka till klippet där han får sina fiskar varma..

Här.
https://youtu.be/VhJBw0UJvjo?si=wO5poOaaPBoknFU2
Citera
2023-09-06, 19:34
Medlem
Citat:
Här.
https://youtu.be/VhJBw0UJvjo?si=wO5poOaaPBoknFU2

Tack
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera