2023-08-25, 12:16
Avstängd
Tror inte det, tjejer brukar ha bra integritet.
Citera
2023-08-25, 12:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av raptenen
Jag kan säga som så här att jag har 100% hängt med fler och ett bredare sortiment av män än vad du har. Att diskutera sin partners kön eller prestation sker i princip aldrig. På sin höjd kan det låta såhär om det gäller någon ny:
"Låg ni?"
"Aa"
"Nice"

Medans kvinnor sitter och talar med flera vänninor målande i 40 minuter om penis, prestation etc etc
Nu lägger jag ned för du verkar ha problem att förstå.

sammanfattning:
1) Ja det förekommer säkert
2) jag personligen har aldrig varit med det
3) män gör samma sak
4) bara att du har aldrig varit med

Men nästa gång jag får en 40 min lång föreläsning om en kuk ska jag tänka på den här tråden. Om det nu händer.

Och den som blir utsatt för en 40 minuters föreläsning om sin kuk kan ju hålla ett 40 min långt föredrag om tjejens fitta. Det är Jämställdhet. Du verkar hänga mycket med tjejkompisar eftersom du vet detta.
Citera
2023-08-25, 12:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Roxic

Och den som blir utsatt för en 40 minuters föreläsning om sin kuk kan ju hålla ett 40 min långt föredrag om tjejens fitta. Det är Jämställdhet. Du verkar hänga mycket med tjejkompisar eftersom du vet detta.

Nej. Män håller sig själva till en mycket högre moralisk standard och principiell codex än vad kvinnor gör. Att "ge igen" på det här sättet du beskriver är barnsliga fasoner och ligger under den genomsnittliga mannen. All form av denna typen av skvaller är inget som en man lägger någon tanke eller energi på.

Att du hänger med feminiserade soyboys får du stå för.
Citera
2023-08-26, 07:50
Medlem
CompressorVanes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roxic
Inte jag personligen, och som du märker finns det definitivt män som delar med sig också.

Jo förresten, om någon hade börjat prata om körning i röven . Då hade jag talat om för den tjejen att endast en kille som är missnöjd med hennes fitta kräver analsex. Usch. Hon gör ju bort sig.

Jovisst kan de det, men jag upplever att damer har varit mer stor på sig när det gäller att braxa otrevliga saker.

De kan börja göra så för att testa mannen också, det har hänt. Man eller kvinna, en del är avtändande nåt grymt.
Citera
2023-08-26, 19:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blot-Sven
Tackar för info om beröm för kuken. Har nog snarast tänkt att det handlar om meningslöst smicker som de kör med alla. Inte för att jag bryr mig egentligen. #humblebragging

Det tål förresten att sägas igen: jag har personligen aldrig betygsatt ligg eller gått in på detaljer i samtal med någon.

Jag måste säga att jag gillar dina inlägg Blot-Sven. Jäkla klockren bild också. Det är så jag hoppas på att se ut när jag blir gammal. Slår man sig ner med picknickfilten i parken bredvid första bästa tjej och tjuvlyssnar. Pratar dom för mycket om sina pojkvänners drular så får man ryta ifrån naturligtvis.

Det är starkt att du inte gått in på detaljer om dina damer tycker jag. Blir guldstjärnan 🙂👍
Citera
2023-08-26, 20:52
Medlem
lakritcs avatar
Den som inte har något bättre för sig om dagarna, kanske. Trashigt beteende. Nästan typiskt nedgånget svenskt. Det sociala uppträdandet förfaller med övriga samhället.
Citera
2023-08-26, 23:47
Medlem
Blot-Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Link04
Jag måste säga att jag gillar dina inlägg Blot-Sven. Jäkla klockren bild också. Det är så jag hoppas på att se ut när jag blir gammal. Slår man sig ner med picknickfilten i parken bredvid första bästa tjej och tjuvlyssnar. Pratar dom för mycket om sina pojkvänners drular så får man ryta ifrån naturligtvis.

Det är starkt att du inte gått in på detaljer om dina damer tycker jag. Blir guldstjärnan 🙂👍
Tackar! Var och en gör så gott han kan.

Det är Enoch Powell på bilden. Brittisk gentleman av den gamla skolan. Såna politiker finns inte i dag.
Citera
2023-08-27, 08:39
Medlem
CompressorVanes avatar
Nina Agdal igen, berättar helt öppet vilket catch hon är.

Sög av en kille på ett fotbollsstadium fullt med folk. Sen skrattar hon åt det. Alltså jävla slödder.

https://www.reddit.com/r/LengfOrGirf...ull_of_people/

Det är ju vad jag sagt. Gör nåt vettigare med er dyra tid än att spendera den på trash.
Citera
2023-08-27, 09:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blot-Sven
Tackar! Var och en gör så gott han kan.

Det är Enoch Powell på bilden. Brittisk gentleman av den gamla skolan. Såna politiker finns inte i dag.

Haha gott att höra. Han verkar ha varit en skön snubbe Powell.
Citera
2023-08-28, 06:28
Medlem
empoisonnes avatar
Om det är någon jag är ihop med på riktigt och det är någon som mina kompisar träffar så brukar jag inte vara särskilt detaljerad men om någon frågar så är jag ganska så ärlig. De flesta tycks vara på det sättet. Även män. De män jag pratar med har sex med andra män, men det har kanske inte med saken att göra. Dock brukar bögar fråga om kukstorlek i större omfattning (höhö) än kvinnor.

Standard är ju att fråga kompisar om sexet är bra när de träffat någon ny.

Jag har några kompisar som har specifika sexuella intressen som de ibland pratar om och då kan det bli ganska detaljerat. Tänker på materialfetischer, rep och liknande. Men det är inte så många som berättar utelämnande detaljer om den de ligger med. Det kan vara ganska personliga berättelser men inte några privata detaljer. Jag har förvisso sagt att mitt nuvarande ligg har väldigt stor kuk. Men det tror jag inte att han far så illa av faktiskt. Det var dessutom i början av vår bekantskap och då visste jag ju inte att vi skulle vara ihop två år senare och att han därmed skulle komma att träffa flera av mina kompisar. Men det kan jag ju inte göra osagt nu. Det, och så är det några kompisar som har frågat om vissa speciella aktiviteter, typ analsex, och då har jag också varit ärlig.

Men nä, kvinnor och bögar i allmänhet sitter inte och lämnar ut sin partner. Pratar man om sex så är det på ett annat sätt.
Citera
2023-08-28, 13:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av enworsker
Är detta sant som youtubern säger
https://youtu.be/L0_4o1-8omA?t=381
(såg även en annan youtuber (en tjej) säga samma sak) att:

"varje tjej har nån hon delar intima detaljer om sin kille med."

Som hur hans kuk ser ut ? Hur är det med sexuella integriteten hos tjejer tror ni ? Är det som genetiskt, att alla tjejer har nån som får "allt berättat" ocensuerat ? Eller är det en skillnad från tjej till tjej hur detaljerat hon återger till denna "tilltrodda". Hur sannolikt är det att det finns tjejer som har helt och hållet integritet i sin relation ?
Märkligt, såhär har jag aldrig gjort med mina tjejkompisar. Vi har inte snackat sexlivet öht utan mer hans beteende överlag. vad som är okej och vad som inte är okej. Hade dock två som gjorde men de led båda av psykiska besvär och var helt ohämmade, kunde säga rakt ut i bilen efter att ha hoppat in (och inför alla oss andra, I may add) -Hade ni sex? -Ja. -Kom du? Kan säga vi andra satt chockade. Så antar det finns två sorters tjejer då; de som är sexuellt utsvävande (dessa två låg också runt en hel del, på ett år hade den ena legat med 22 killar och den andra förstört två psykiskt, vi trodde alla hon led av narcissism. Den andra tjejen hade haft psykos och tuggade antipsykotiska) Glad jag lämnade de brudarna i dammet där de hör hemma.

Ps Nina Agdal verkar ju störtskön i personligheten även om jag inte gillar den slampiga biten. Hon är så glad och pigg! Vacker också. Humor väger fan tungt alltså.
Senast redigerad av Vildblom 2023-08-28 kl. 13:22.
Citera
2023-08-30, 01:43
Medlem
Fantens avatar
Sen kanske vi inte ska glömma att det finns brudar som inte gillar att knulla. Dom lär ju inte ha så jävla mycket att säga i ämnet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in