2023-08-21, 14:10
Medlem
Är detta sant som youtubern säger
https://youtu.be/L0_4o1-8omA?t=381
(såg även en annan youtuber (en tjej) säga samma sak) att:

"varje tjej har nån hon delar intima detaljer om sin kille med."

Som hur hans kuk ser ut ? Hur är det med sexuella integriteten hos tjejer tror ni ? Är det som genetiskt, att alla tjejer har nån som får "allt berättat" ocensuerat ? Eller är det en skillnad från tjej till tjej hur detaljerat hon återger till denna "tilltrodda". Hur sannolikt är det att det finns tjejer som har helt och hållet integritet i sin relation ?
Citera
2023-08-21, 14:13
Medlem
Tveksamt. Jag delar förvisso kanske lite få detaljer med nära vänner men ingenting extremt. Jag har ingen vän som delar den typen av detaljer för mig och jag har själv aldrig delat med mig av dessa detaljer om min partner till mina vänner. Föredettingar och engångsligg däremot kanske man delar ett och annat om.
Citera
2023-08-21, 14:16
Medlem
Haajibs avatar
Det stämmer. Har en kollega på jobbet som brukar skämta om sina ex och sin pojkväns kropp(ar)
Citera
2023-08-21, 14:24
Medlem
note-its avatar
Extremt ovanligt. En tjej som delar liknande information har en grav störning skulle jag vilja säga.
Citera
2023-08-21, 14:25
Medlem
Konstnarren5s avatar
Min exfru berättade hela tiden, nåja ganska ofta, om hur hennes väninnor delade med sig till varandra om sina respektive mäns kukstorlekar. Särskilt en väninna var mycket skrytsam över att hennes nya man hade en stor dolme. Ja, storleken har betydelse. Oavsett hur skicklig du är i sängen så är kukstorlek något som kvinnor fäster vikt vid. Håller själv med. Kvinnor fascineras av stor kuk. Min är över medel men matchade uppenbarligen inte exfruns väninnas mans drule. De, dvs snygga bosskvinnor, är alla ute och letar män med högre status, mer pengar och större kukar.
Senast redigerad av Konstnarren5 2023-08-21 kl. 14:30.
Citera
2023-08-21, 14:32
Medlem
Konstnarren5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av note-it
Extremt ovanligt. En tjej som delar liknande information har en grav störning skulle jag vilja säga.
Vad har du belägg för att det är ovanligt? Jag vet från mina sociala kretsar, och jag kan inte säga mer exakt, men där diskuteras det öppet och rått. Män förväntas vara riktiga män, starka, inte ta skit, tjäna pengar, inte klaga, och kvinnorna är som de själva känner för....mer eller mindre perversa drottningar. Nej, det är ingen värld för veklingar eller lättkränkta.
Senast redigerad av Konstnarren5 2023-08-21 kl. 14:35.
Citera
2023-08-21, 14:36
Medlem
Sant. Har också en kollega som delar itima detaljer om sin pojkvän som tex kukstorlek. Extra obekvämt då hennes pojkvän jobbar på samma avdelning och tror att han är helt ovetandes om det.
Citera
2023-08-21, 14:44
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Delar varje tjej detaljer om killen hon är med ?

Varje vet ej fan men att de snackas ett gäng bland en del kvinnorna om deras knull är tämligen säkert. Så, snubbar se till att göra bra ifrån när ni gökar så ni får ett bra rykte på stan.
Citera
2023-08-21, 14:44
Medlem
Med andra ord , rådet till killar med integritet är:

Skär av ALLA kontakter med dina ex , hennes väninnor/systrar osv.
Ha inte engångsligg, och om du har det - gör det långt hemifrån och spring fort efteråt.
Citera
2023-08-21, 14:46
Medlem
note-its avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Konstnarren5
Vad har du belägg för att det är ovanligt? Jag vet från mina sociala kretsar, och jag kan inte säga mer exakt, men där diskuteras det öppet och rått. Män förväntas vara riktiga män, starka, inte ta skit, tjäna pengar, inte klaga, och kvinnorna är som de själva känner för....mer eller mindre perversa drottningar. Nej, det är ingen värld för veklingar eller lättkränkta.
Nja, det här känns väldigt fabricerat och på hittat. Något som är en dröm för et fåtal medlemmar på ett internet forum.
Citera
2023-08-21, 14:47
Medlem
Konstnarren5s avatar
Citat:
Nja, det här känns väldigt fabricerat och på hittat. Något som är en dröm för et fåtal medlemmar på ett internet forum.
Det finns en värld där ute som du inte är en del av.
Citera
2023-08-21, 14:49
Medlem
Lifestealers avatar
Citat:

skulle vilja påstå att de flesta tjejer har någon form av diagnos
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in