Citat:
Ursprungligen postat av
raptenen
Hoppsan, det var mycket raljant text för någon som inte vart kränkt
Jag sa ju att jag blev kränkt. Vad är det du inte fattar?
Jag vet inte om du inte förstår att män också pratar om sina sexupplevelser också. Om de nu får något, för de har ju mycket svårare för det.
Även kill-tjejkompisar kan prata om sex med varandra. En killkompis som berättade hur han ”packade bajs” med sin sambo t ex. Hon var inte med vid tillfället. Och jag ville ju inte veta det heller

.
Eller vad kanske alla råkat ut för är att omedvetet råkar jämföra det man tidigare varit van vid med en ny. Så blir en kille berömd för sin stora kuk t ex redan vid första anblicken, då kan han veta att att hennes ex hade en mindre. Kanske onödigt att röja sådana detaljer egentligen.
De som pratar mest om sina sexvanor är nog bögar. Promiskuösa och söker mycket uppmärksamhet. De vill gärna höras och synas bland alla och skvallrar om vilka kändisar de haft sex med. Jo men så du vet, det har jag hört med egna öron.
Jag har aldrig pratat med tjejkompisar om sex, men säger absolut inte att det förekommer — det gör det säkert. Har aldrig nekat det vilket du verkar tolka det som. Jag säger bara att killar också pratar om sina sex, och det har jag uppenbarligen bevis för. Bara för att du inte har gjort det betyder det inte att det inte förekommer. Du får bara ta in det.
(Att du inte pratar om sex och öppet recenserar tjejers fittor = jättebra. Jag gör ju inte heller det. Jättebra till mig med…)