2023-08-25, 08:42
Medlem
CompressorVanes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blot-Sven
Ja, där har vi män något att sträva efter. Snygg, rik, gärna trevlig, ödmjuk, omtyckt, beundrad. Då skulle man kunna tro att man går säker — fast det tror jag egentligen inte att man gör. Det är bara skitsnacket som ändrar karaktär.

Jag tror de bråkar mindre. Men oftast spelar det nog ingen roll, man får skäll i alla fall.
Citera
2023-08-25, 08:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av CompressorVane
Jag har suttit på ställen där damerna bordet bakom sitter och prata kuksugning och körning i röven, sen sitter de och asgarvar.
Det har hänt mer än en gång.

Jag har hittills inte hört män sitta ute på stan och göra så. Möjligtvis i nåt omklädningsrum att det kunnat bli vulgärt. Du verkar lite inramad när det gäller damer. Många gånger ska de vara fin i kanten men de är värre än män.
Inte jag personligen, och som du märker finns det definitivt män som delar med sig också.

Jo förresten, om någon hade börjat prata om körning i röven . Då hade jag talat om för den tjejen att endast en kille som är missnöjd med hennes fitta kräver analsex. Usch. Hon gör ju bort sig.
Citera
2023-08-25, 09:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Roxic
Inte jag personligen, och som du märker finns det definitivt män som delar med sig också.

Jo förresten, om någon hade börjat prata om körning i röven . Då hade jag talat om för den tjejen att endast en kille som är missnöjd med hennes fitta kräver analsex. Usch. Hon gör ju bort sig.

Både killar och tjejer kan dela med sig rätt gott om sina darlings nakna kroppar. Värst pratas det nog när folk festar eller sitter i omklädningsrummet. Men det är nog egentligen inte så farligt. Man har säkert själv dragit ett par rövarhistorier 🙂
Citera
2023-08-25, 10:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dwg
Är väl dom yngre och gäller båda könen, killar är nog värre i denna fråga

Jag kan garantera dig att det är tvärtom. Vuxna män delar nästan aldrig med sig. Vuxna kvinnor kan prata i 40 minuter om sitt senaste ligg med väninnan
Citera
2023-08-25, 10:08
Medlem
Citat:
Det där är skitsnack. Exakt samma sak sker bland snubbar. Man har inte ens bett om att få dela privata detaljer med andra. Ändå händer det. Och en snubbes kompisar kan också sitta och övertyga honom saker om tjejen som de inte har någon aning om, för de känner inte henne.

Rent skitsnackande om henne, övertygelser om vad hon är ute efter. Därför ska man INTE berätta för kompisar om vilka tjejer man har träffat. De bara förstör, för som alla vet ska tjejer idag till varje pris smutskastas och anklagas för saker.

Du är antagligen en kvinna själv och nu blev du kränkt. Män diskuterar inte sina partners med sina vänner. Kvinnor har sina styrelsemöten. Tro vad du vill men sanningen svider.
Citera
2023-08-25, 10:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av raptenen
Du är antagligen en kvinna själv och nu blev du kränkt. Män diskuterar inte sina partners med sina vänner. Kvinnor har sina styrelsemöten. Tro vad du vill men sanningen svider.
Eh, ja jag blir kränkt när några som inte ens känner mig sitter och pratar om att jag är en manipulativ och impulsiv jävla psycho ass bitch som har helt andra intentioner - än vad jag har haft (när vi hade sex alltså). Vad fan, jag har ju redan barn och är klar med den saken. Att jag endast skulle hitta på det och sedan försöka lura en snubbe på en unge kan alla fetglömma att jag jag gör. Det är kämpigt nog som det har varit.

Så ganska uppenbart att det hade nämnts att vi hade sex - något jag själv inte hade delat med mig om till någon. Ser ingen mening med det… Det var ju jävligt onödigt att ens nämna för då startas sådana här skitrykten som i det här fallet jag inte var värd.

Skit samma för min del, men det saboterar ju för en själv om man vill fortsätta ses.

Man behöver väl bara nämna saker som kan vara viktiga för andra att veta tänker jag. I de flesta fall är det totalt oviktigt för andra att veta vad man har gjort eller hur liten kuk han och han har.
Senast redigerad av Roxic 2023-08-25 kl. 10:31.
Citera
2023-08-25, 11:09
Medlem
dwgs avatar
Citat:
Jag kan garantera dig att det är tvärtom. Vuxna män delar nästan aldrig med sig. Vuxna kvinnor kan prata i 40 minuter om sitt senaste ligg med väninnan

Jag skrev unga, vuxna har lite under pannbenet.
Citera
2023-08-25, 11:15
Medlem
Citat:

Gentlemen dont kiss and tell.. det är sen gammalt.
Citera
2023-08-25, 11:36
Medlem
Citat:
Eh, ja jag blir kränkt när några som inte ens känner mig sitter och pratar om att jag är en manipulativ och impulsiv jävla psycho ass bitch som har helt andra intentioner - än vad jag har haft (när vi hade sex alltså). Vad fan, jag har ju redan barn och är klar med den saken. Att jag endast skulle hitta på det och sedan försöka lura en snubbe på en unge kan alla fetglömma att jag jag gör. Det är kämpigt nog som det har varit.

Så ganska uppenbart att det hade nämnts att vi hade sex - något jag själv inte hade delat med mig om till någon. Ser ingen mening med det… Det var ju jävligt onödigt att ens nämna för då startas sådana här skitrykten som i det här fallet jag inte var värd.

Skit samma för min del, men det saboterar ju för en själv om man vill fortsätta ses.

Man behöver väl bara nämna saker som kan vara viktiga för andra att veta tänker jag. I de flesta fall är det totalt oviktigt för andra att veta vad man har gjort eller hur liten kuk han och han har.

Hoppsan, det var mycket raljant text för någon som inte vart kränkt
Citera
2023-08-25, 12:01
Bannlyst
Citat:
Hoppsan, det var mycket raljant text för någon som inte vart kränkt
Jag sa ju att jag blev kränkt. Vad är det du inte fattar?

Jag vet inte om du inte förstår att män också pratar om sina sexupplevelser också. Om de nu får något, för de har ju mycket svårare för det.

Även kill-tjejkompisar kan prata om sex med varandra. En killkompis som berättade hur han ”packade bajs” med sin sambo t ex. Hon var inte med vid tillfället. Och jag ville ju inte veta det heller .

Eller vad kanske alla råkat ut för är att omedvetet råkar jämföra det man tidigare varit van vid med en ny. Så blir en kille berömd för sin stora kuk t ex redan vid första anblicken, då kan han veta att att hennes ex hade en mindre. Kanske onödigt att röja sådana detaljer egentligen.

De som pratar mest om sina sexvanor är nog bögar. Promiskuösa och söker mycket uppmärksamhet. De vill gärna höras och synas bland alla och skvallrar om vilka kändisar de haft sex med. Jo men så du vet, det har jag hört med egna öron.

Jag har aldrig pratat med tjejkompisar om sex, men säger absolut inte att det förekommer — det gör det säkert. Har aldrig nekat det vilket du verkar tolka det som. Jag säger bara att killar också pratar om sina sex, och det har jag uppenbarligen bevis för. Bara för att du inte har gjort det betyder det inte att det inte förekommer. Du får bara ta in det.

(Att du inte pratar om sex och öppet recenserar tjejers fittor = jättebra. Jag gör ju inte heller det. Jättebra till mig med…)
Senast redigerad av Roxic 2023-08-25 kl. 12:03.
Citera
2023-08-25, 12:07
Medlem
Citat:

Jag vet inte om du inte förstår att män också pratar om sina sexupplevelser också. Om de nu får något, för de har ju mycket svårare för det.

Även kill-tjejkompisar kan prata om sex med varandra. En killkompis som berättade hur han ”packade bajs” med sin sambo t ex. Hon var inte med vid tillfället. Och jag ville ju inte veta det heller .

Eller vad kanske alla råkat ut för är att omedvetet råkar jämföra det man tidigare varit van vid med en ny. Så blir en kille berömd för sin stora kuk t ex redan vid första anblicken, då kan han veta att att hennes ex hade en mindre. Kanske onödigt att röja sådana detaljer egentligen.

De som pratar mest om sina sexvanor är nog bögar. Promiskuösa och söker mycket uppmärksamhet. De vill gärna höras och synas bland alla och skvallrar om vilka kändisar de haft sex med. Jo men så du vet, det har jag hört med egna öron.

Jag har aldrig pratat med tjejkompisar om sex, men säger absolut inte att det förekommer — det gör det säkert. Har aldrig nekat det vilket du verkar tolka det som. Jag säger bara att killar också pratar om sina sex, och det har jag uppenbarligen bevis för. Bara för att du inte har gjort det betyder det inte att det inte förekommer. Du får bara ta in det.

(Att du inte pratar om sex och öppet recenserar tjejers fittor = jättebra. Jag gör ju inte heller det. Jättebra till mig med…)

Jag kan säga som så här att jag har 100% hängt med fler och ett bredare sortiment av män än vad du har. Att diskutera sin partners kön eller prestation sker i princip aldrig. På sin höjd kan det låta såhär om det gäller någon ny:
"Låg ni?"
"Aa"
"Nice"

Medans kvinnor sitter och talar med flera vänninor målande i 40 minuter om penis, prestation etc etc
Citera
2023-08-25, 12:08
Medlem
Blot-Svens avatar
Citat:

Tackar för info om beröm för kuken. Har nog snarast tänkt att det handlar om meningslöst smicker som de kör med alla. Inte för att jag bryr mig egentligen. #humblebragging

Det tål förresten att sägas igen: jag har personligen aldrig betygsatt ligg eller gått in på detaljer i samtal med någon.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in